Gå til innhold

Nummen/bedøvet leppe, kinn og hake, mulig pga en dårlig tann🙄🤔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet jeg er dum som ikke går til tannlegen, men jeg har store problemer med det, bare for å avklare det🙈

Jeg har de siste dagene hatt tannverk som har kommet og gått litt, og jeg har pusset og skylt med corsodyl, som jeg ellers har gjort om jeg har følt noe. Men jeg har fått en hevelse nedi tannkjøttet, helt nede der leppen begynner, hevelsen er hard, så jeg vet ikke om det bare er puss, for da hadde den vært mykere?🙈

Og nå i kveld, etter at jeg hadde spist, så ble leppen og det plutselig nummen, det kjennes ut akkurat som bedøvelsen man får hos tannlegen🙈🤷‍♀️ 

Er det noen som vet hva som skjer? *Må* jeg til tannlege, eller kan det gå over av seg selv?🤞🙈

Anonymkode: c36aa...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det noen som vet hva som skjer? *Må* jeg til tannlege, eller kan det gå over av seg selv?🤞🙈

Det blir nok bare enda verre om du venter og det vil du i alle fall ikke. Ring tannlegen i dag, forklar hvordan du har det og be om en hastetime. Jeg skjønner at det er ubehagelig, men det er ingenting mot det ubehaget du kan få om du lar slikt utvikle seg uten å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...