Gå til innhold

Hvor mange timer søvn får du som oftest hver natt? Og når legger du deg og står opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sliter periodevis med søvn pga bipolar lidelse. Men kan variere alt fra 5 til 9 timer.

Anonymkode: 0dcba...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger meg 2030, sovner innen kl 21 også prøver jeg å komme meg opp kl 07. Hender den blir 08 da. Jeg har høyt søvnbehov. Nå når jeg har hund vekkes jeg av henne og trenger ikke vekkerklokke lenger.

Dette gjør jeg hver dag hele uken. Bortsett fra annenhver helg da må jeg være oppe til 2130 for da er ungene her. 😛

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ujevnt hvor mye jeg sover, men blir vel vanligvis 6-7 timer. Våkner ofte midt på natten og ikke sjelden tar det litt tid før jeg sovner igjen. Om jeg ikke er ute på noe legger jeg meg ca. kl. 23 på hverdagene. I helgene legger jeg meg en gang mellom 23 og 2, avhengig av hva jeg gjør/hvor jeg er. Veldig sjelden jeg sover lengre enn til kl. 9, uavhengig av når jeg legger meg.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...