Gå til innhold

Hvilket blad kjøper dere?


emilie321

Anbefalte innlegg

emilie321

Har tidligere hatt abonnement på Iform og var den gang fornøyd med det bladet. Det kan gi litt inspirasjon å lese et sånt blad.  Nå skal jeg igang med å trene meg sakte opp og har tenkt på å kjøpe meg et trening/livsstil blad.  Dere som kjøper blader, hvilket blad kjøper dere?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Har tidligere hatt abonnement på Iform og var den gang fornøyd med det bladet. Det kan gi litt inspirasjon å lese et sånt blad.  Nå skal jeg igang med å trene meg sakte opp og har tenkt på å kjøpe meg et trening/livsstil blad.  Dere som kjøper blader, hvilket blad kjøper dere?   

Jeg har bare kjøpt hjemmet og Donald, før kjøpte jeg mye medium og visjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg har bare kjøpt hjemmet og Donald, før kjøpte jeg mye medium og visjon. 

Kjøpte hjemmet en periode jeg også. Litt hyggelig å kunne sette seg ned å lese litt lett lesing.  Nå greier ikke jeg å konsentrere meg om bøker, så da er et blad helt ypperlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (8 minutter siden):

Kjøpte hjemmet en periode jeg også. Litt hyggelig å kunne sette seg ned å lese litt lett lesing.  Nå greier ikke jeg å konsentrere meg om bøker, så da er et blad helt ypperlig. 

Ja koselig å lese, jeg leser bare når jeg legger meg for har ikke konsentrasjon om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja koselig å lese, jeg leser bare når jeg legger meg for har ikke konsentrasjon om dagen. 

Når barnebarnet mitt blir litt større, så kommer jeg til å kjøpe blader til henne. Også bøker, hvis hun vil ha. Har allerede kjøpt noen av de Donald bøkene til henne (de det er en historie i hver bok og store tegninger) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (5 minutter siden):

Når barnebarnet mitt blir litt større, så kommer jeg til å kjøpe blader til henne. Også bøker, hvis hun vil ha. Har allerede kjøpt noen av de Donald bøkene til henne (de det er en historie i hver bok og store tegninger) 

Så kjekt da. Jeg har dessverre ikke mye med barnebarnet å gjøre, tror de har godt av å lese og det er utviklende for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Så kjekt da. Jeg har dessverre ikke mye med barnebarnet å gjøre, tror de har godt av å lese og det er utviklende for dem. 

Så leit da. Det er utrolig givende å ha kontakt med barnebarnet.  Ja, jeg tror også de har godt av å lese og at det er utviklende. Det er også hyggelig å kunne gi henne noe innimellom og leker har hun mer enn nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Så leit da. Det er utrolig givende å ha kontakt med barnebarnet.  Ja, jeg tror også de har godt av å lese og at det er utviklende. Det er også hyggelig å kunne gi henne noe innimellom og leker har hun mer enn nok av.

Ja det er leit, hadde han jo en del når de bodde her. Kanskje jeg skal kjøpe bok til han til bursdagen, tenk han er snart 7 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
emilie321 skrev (37 minutter siden):

Har tidligere hatt abonnement på Iform og var den gang fornøyd med det bladet. Det kan gi litt inspirasjon å lese et sånt blad.  Nå skal jeg igang med å trene meg sakte opp og har tenkt på å kjøpe meg et trening/livsstil blad.  Dere som kjøper blader, hvilket blad kjøper dere?   

Abonnerer på Hjemmet som jeg tar med på hytta og leser der. :) Ellers får jeg "Norsk hagetidend" i forbindelse med medlemsskapet i Hagelaget og "Fuglevennen" gjennom medlemsskapet i Birdlife Norge. Ellers leser jeg jo mye bøker jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er flere år siden jeg kjøpte et blad. Siste var antakelig et fransk moteblad på en flyplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Lillemus skrev (19 minutter siden):

Abonnerer på Hjemmet som jeg tar med på hytta og leser der. :) Ellers får jeg "Norsk hagetidend" i forbindelse med medlemsskapet i Hagelaget og "Fuglevennen" gjennom medlemsskapet i Birdlife Norge. Ellers leser jeg jo mye bøker jeg da.

Selv greier jeg ikke å lese bøker, får ikke konsentrert meg lenge nok. Hage har jeg ikke, ei heller grønne fingre, men det tror jeg du nok har.  Hyggelig med en lesestund, uansett om det er blad eller bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Ekstra skrev (19 minutter siden):

Tror det er flere år siden jeg kjøpte et blad. Siste var antakelig et fransk moteblad på en flyplass.

Det er flere år siden jeg også har kjøpt et blad, men har tenkt å begynne igjen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

KK, tara, ukeblad, litt Allers, Hjemmet synes jeg også er fint, i blant se og hør i høytider er veldig koselig. Elsker blader, men et KK koster rundt 90/99 kroner nå så det er ikke så ofte jeg kjøper det lenger. Helt vill pris, hadde de enda kunne forsvare det med ekstremt bra innhold i bladet, men det kan de ikke i det hele tatt. Og så er jeg glad i voksne tegneserier, nemi, tommy og tigern osv.

Anonymkode: 1313d...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

KK, tara, ukeblad, litt Allers, Hjemmet synes jeg også er fint, i blant se og hør i høytider er veldig koselig. Elsker blader, men et KK koster rundt 90/99 kroner nå så det er ikke så ofte jeg kjøper det lenger. Helt vill pris, hadde de enda kunne forsvare det med ekstremt bra innhold i bladet, men det kan de ikke i det hele tatt. Og så er jeg glad i voksne tegneserier, nemi, tommy og tigern osv.

Anonymkode: 1313d...891

Tara har jeg aldri kjøpt. Hva inneholder det mest av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerte på Hjemmet for noen år siden, og på ulike kryssordblader. Og jeg kan godt være den første som innrømmer at jeg av og til kjøper Se&Hør. (Men skulle egentlig ikke forundre meg om jeg faktisk er den eneste her inne som av og til leser Se&Hør ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Vendi skrev (8 minutter siden):

Jeg abonnerte på Hjemmet for noen år siden, og på ulike kryssordblader. Og jeg kan godt være den første som innrømmer at jeg av og til kjøper Se&Hør. (Men skulle egentlig ikke forundre meg om jeg faktisk er den eneste her inne som av og til leser Se&Hør ;) )

Hihihihi...  Se&Hør har jeg kjøpt av og til. Da gjerne til jul eller påske. Det er fint tv-bilag i det bladet. Lenge siden sist da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47

Har ikke kjøpt blader med intensjon om å faktisk lese dem siden jeg grein meg til abonnement på Topp, tidlig på 2000 tallet. Det eneste jeg husker å sette pris på var postere og Mona og Mikkel spalten 🤪

Har bestillt Iform og Illustrert Vitenskap pga fine velkomstpremier, for så å si opp igjen umiddelbart 😆 Dessverre havna de for det meste i papir. Noe er sikkert ok. Men finner det jeg trenger på nett. 

Hvis noen prøver å prakke på meg Hjemmet, eller enda verre, Se og Hør, er det hypotetisk sett en viss fare for at jeg kan bli voldelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Det siste bladet jeg abonnerte på var pondus. Jeg liker den type humor. Sluttet å abonnere pga det var lite pondus og for mange andre serier i bladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig. Da jeg handlet i går tenkte jeg «lurer på om ukeblader i papirform overlever etterkrigsgenerasjonen». Dersom dol er representativ er svaret noe overraskende «ja»😄

Sist jeg kjøpte et magasin var nok i forbindelse med reise eller oppgradering i heimen. Kunne sikkert kjøpt Pondus fremdeles, men syns det er dyr og kortvarig morro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...