Gå til innhold

Hvilket blad kjøper dere?


emilie321

Anbefalte innlegg

Kashmir-

Det hender jeg kjøper blader på Narvesen. Det siste var "Verdens Mysterier" 

Jeg kjøper dem oftest for å lage collage, men leser dem jo først. Det kan være alle slags blader egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lenge siden jeg kjøpte blader, men hadde abonnement på Familien i sin tid pga mange strikkeoppskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (32 minutter siden):

Snedig. Da jeg handlet i går tenkte jeg «lurer på om ukeblader i papirform overlever etterkrigsgenerasjonen». Dersom dol er representativ er svaret noe overraskende «ja»😄

Sist jeg kjøpte et magasin var nok i forbindelse med reise eller oppgradering i heimen. Kunne sikkert kjøpt Pondus fremdeles, men syns det er dyr og kortvarig morro. 

Unormalt at voksne leser pondus. 

Anonymkode: 4d051...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Nei! Det er ikke unormalt. Har to nevøer som er voksne og elsker Pondus. Det kan være god humor

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Osten skrev (1 minutt siden):

Nei! Det er ikke unormalt. Har to nevøer som er voksne og elsker Pondus. Det kan være god humor

Leker de med Lego og? 

Anonymkode: 4d051...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leker de med Lego og? 

Anonymkode: 4d051...1ae

Moroklump du 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Unormalt at voksne leser pondus. 

Anonymkode: 4d051...1ae

Jeg har kjøpt Pondus- bøker til faren min som er i 70-årene. Han synes Pondus er kul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Unormalt at voksne leser pondus. 

Anonymkode: 4d051...1ae

Slutt a. Det er mange voksne som liker tegneserier/ striper og fantasy som Harry Potter osv også. Oftest har jeg inntrykk av at det er nerder- og den eldste jeg vet om er 60 år. Har aldri tenkt på at det er rart, og ihvertfall ikke barnslig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Leker de med Lego og? 

Anonymkode: 4d051...1ae

Lego er kjempegøy! Både byggesett og fribygging, jeg fikk en lego-bil av ungene mine til jul for noen år siden - koste meg godt med å bygge den! Og siden @Kashmir nevnte Harry Potter - jeg er kjempefan! Elsker Harry Potter! Har sydd meg flere plagg av stoff med HP-mønster! :D Jeg holder på med Pokemon Go også! 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Unormalt at voksne leser pondus. 

Anonymkode: 4d051...1ae

Har du referanse på dette? Jeg har nemlig referanse på det motsatte. I forbindelse med en filminnspilling ble målgruppen til Pondus kartlagt skjønner du:

500.000 nordmenn leser «Pondus» hver måned, en tredjedel av dem er kvinner.

89 prosent i målgruppen mellom 18 og 29 år har kjennskap til «Pondus». For menn mellom 35 og 60 er det 84 prosent.

23 prosent av de spurte vil ønske å se en helaftens «Pondus»-film. Dette tilsvarer 920.000 nordmenn, ifølge undersøkelsen.

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper aldri blader lenger.

Leste KK og TARA fast i en årrekke, og kjøpte interiør- og hagemagasiner når jeg unnet meg litt ekstra i ferier og sånn. Nå har derimot ulike digitale kanaler overtatt behovet for lett underholdning og inspirasjon.

Har riktignok kjøpt et og annet magasin innimellom, men de blir bare liggende, ulest. 

Anonymkode: ed216...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Leker de med Lego og? 

Anonymkode: 4d051...1ae

Det er faktisk mange voksne som bygger Lego, men det er den avanserte typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (31 minutter siden):

Det er faktisk mange voksne som bygger Lego, men det er den avanserte typen.

Ok barnslig 

Anonymkode: 4d051...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok barnslig 

Anonymkode: 4d051...1ae

Det var en professor som en gang sa til meg; en er ikke voksen før en kan leve ut barnet i seg.   Synes det kan være en fin hobby å bygge Lego, for de som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Det var en professor som en gang sa til meg; en er ikke voksen før en kan leve ut barnet i seg.   Synes det kan være en fin hobby å bygge Lego, for de som liker det.

Selv avanserte legosett kan bygges fra tidlig alder for spesielt interesserte. Det er som bygging av duplo… 

Anonymkode: 4d051...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah

Tror jeg har kjøpt to Se og Hør blader og det var rundt kronprinsbryllupet, så det er en stund siden.  Jeg kjøpte noen ganger blader som KK, Hjemmet, Norsk Ukeblad etc. før i tiden når jeg hadde ferie, men det er mange år siden nå.  Bladene er så dyre at jeg kjøper heller bøker med mer lesestoff.  Ellers prøver jeg å begrense hvor mye bøker jeg kjøper så arvingene ikke trenger å kaste så mye:).  Det går ikke særlig bra og jeg gir bort bøker regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er mange år siden jeg kjøpte blader. Det må ha vært tidlig på 90- tallet jeg sluttet med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke sist jeg kjøpte magasin/blad, men var nok etter år 2000, så kortere tid siden enn for @Nicklusheletida :) 

Men jeg kjøper julehefter, da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 12.43):

Unormalt at voksne leser pondus. 

Anonymkode: 4d051...1ae

Haha. Jeg abonnerer på både Pondus og Rutetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (10 timer siden):

Haha. Jeg abonnerer på både Pondus og Rutetid.

De to er husstandens hyppigst kjøpte julehefter, tror jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...