Gå til innhold

Hva synes dere om Friends?


Glitter

Anbefalte innlegg

Lillemus
Vhanja skrev (1 time siden):

For meg kommer Frasier og Seinfeld på delt andreplass. 

Jeg elsket Cheers også! Frasier er jo egentlig en spinn off av Cheers. :) Melodien til Cheers er så fin. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (16 minutter siden):

Jeg elsket Cheers også! Frasier er jo egentlig en spinn off av Cheers. :) Melodien til Cheers er så fin. :) 

"Where everybody knows you na-ame!"

Ja, elsket Cheers og så hele serien før Frasier. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Jeg elsket Cheers også! Frasier er jo egentlig en spinn off av Cheers. :) Melodien til Cheers er så fin. :) 

Jaaa, den var suuper!

Anonymkode: f878f...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Synes ikke friende er den beste.

Liker den, men foretrekker Seinfeld. Big bang theory og Two and a half men, var veldig bra, men nå har jeg sett de om igjen så mange ganger.

Kunne tenke meg å se Frasier igjen, men gidder ikke starte abonnere en ny strømmetjeneste igjen.

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel

Friends har blitt superpopulær blant unge igjen. Det er ikke mange serier som står seg etter så mange år. Jeg synes den er bra. Jeg tror den representerer drømmen til mange unge også. Den er varm og virkelighetsnær.

Jeg synes Seinfeld også er veldig bra. Der er alle karakterene kalde og kyniske. Jeg synes humoren er ganske rett frem og enkel å forstå. Mulig @Kashmir bare må se litt flere episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Grendel skrev (9 minutter siden):

Jeg synes Seinfeld også er veldig bra. Der er alle karakterene kalde og kyniske. Jeg synes humoren er ganske rett frem og enkel å forstå. Mulig @Kashmir bare må se litt flere episoder.

Seinfeld var jo enestående i sitt slag da den gikk, tror jeg har sett alt. Men har den tålt tidens tann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel
Lillemus skrev (48 minutter siden):

Seinfeld var jo enestående i sitt slag da den gikk, tror jeg har sett alt. Men har den tålt tidens tann? 

Jeg så litt av det på nytt, og det virker kanskje litt mer utdatert enn Friends. Litt mer overtydelig/overspill? Mulig det handler litt om klær og hår. Der er Friends litt mer moderne/ tidløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Skrevet (endret)
Grendel skrev (15 minutter siden):

Jeg så litt av det på nytt, og det virker kanskje litt mer utdatert enn Friends. Litt mer overtydelig/overspill? Mulig det handler litt om klær og hår. Der er Friends litt mer moderne/ tidløs.

Det tror jeg på, at det er noe utdatert i dag altså, overspilt var det jo så det holdt, men det var jo litt av tingen med Seinfeld. :) 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Jerry Seinfeld selv var jo aldri noen stor skuespiller, han var det svakeste av dem. Men det var liksom ikke helt poenget heller.

Kramer og George er jo hysterisk morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor ser du Friends? Er det HBO som gjelder å ha da? 

Anonymkode: 5380a...ac0

Jeg ser det på HBO i hvert fall. 

Worriesome Plenty 2 skrev (6 timer siden):

Synes ikke friende er den beste.

Liker den, men foretrekker Seinfeld. Big bang theory og Two and a half men, var veldig bra, men nå har jeg sett de om igjen så mange ganger.

Kunne tenke meg å se Frasier igjen, men gidder ikke starte abonnere en ny strømmetjeneste igjen.

Jeg har omtrent ikke sett Seinfield. Synes det virker teit. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (14 timer siden):

og det toppet seg da tvillingbroren min sa  :Du er helt George! Og...alle lo.

Nå måtte jeg fnise litt høyt🤭 

Genialiteten med Seinfeld for min del er kombinasjonen av frekk, kjapp dialog, unike karakterer og det hinsides navlebeskuende perspektivet til absolutt ALT av stort og smått, de slo virkelig influenserne BIGTIME i å være meg-meg-meg. Jeg skal ikke spoile noe, men jeg er av den grunn en av dem som digget serieavslutnings-episoden 😃🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Kayia skrev (48 minutter siden):

Nå måtte jeg fnise litt høyt🤭 

Genialiteten med Seinfeld for min del er kombinasjonen av frekk, kjapp dialog, unike karakterer og det hinsides navlebeskuende perspektivet til absolutt ALT av stort og smått, de slo virkelig influenserne BIGTIME i å være meg-meg-meg. Jeg skal ikke spoile noe, men jeg er av den grunn en av dem som digget serieavslutnings-episoden 😃🤓

Jeg får litt lyst til å se det på nytt. Jeg så jo ikke så mange episoder. George fant jeg bare irriterende, og jeg så ingen likhet med meg! Men det er jo mulig at det var noe felles der. Syns de var masete og usjarmerende hele gjengen, men etter som jeg leser her, så misset jeg nok poengene. Kanskje jeg forstår det bedre om jeg får sett mer av den. Om den fremdeles går noen steder. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Everybody skrev (3 minutter siden):

Nei liker ikke sånne humorserier.

Ikke "Dag" heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så reprise på friends kan ikke forstå humoren. Sidestiller det med mot i brystet! 

Anonymkode: dfe05...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ikke "Dag" heller? 

Jo det kan være morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Everybody skrev (1 minutt siden):

Jo det kan være morsomt.

😀 beste jeg har sett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så reprise på friends kan ikke forstå humoren. Sidestiller det med mot i brystet! 

Anonymkode: dfe05...896

Helt uenig i det. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så reprise på friends kan ikke forstå humoren. Sidestiller det med mot i brystet! 

Anonymkode: dfe05...896

Det synes ikke jeg, Mot i brøstet var mye plattere og barnslig humor enn Friends. Men vi har jo forskjellig sans for humor alle sammen og d et er vel ikke noe som absolutt alle synes er like morsomt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte både Seinfeld og Friends godt da de gikk første gangen, og jeg synes det er stas å de om igjen innimellom nå, men jeg har hittil ihvertfall ikke gått inn for å se hele serien om igjen. 

Vedr Seinfeld så syntes jeg George var ufattelig irriterende i starten. Men etterhvert ble det jo nettopp hans væremåte og reaksjonsmønster som moret meg ved han - «typisk George». 
 

Tror min favoritt Seinfeld-episode må være den hvor de er sammen med venner ute i the Hamptons; morsomme episoder om «the ugly baby», shrinkage, kosher hummer mm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...