Gå til innhold

Trenger jeg å være innlagt egt?


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Jeg er på dps døgn nå pga masse uro og angst. Og tanker behandlerne mine er psykosesymptomer. Men jeg føler meg ikke så syk utenom angsten uroen og tankekjøret. Jeg vil egt gjøre noe annet som jeg mener kan bedre situasjonen min. Og i dag hadde jeg besøk av to venninner i 5 timer. Der vi spiste, jeg lå mest i senga og slappet av mens de andre snakket, diskuterte tankene mine osv. følte tiden flyr fra meg nå fordi jeg har mye jeg tenker på og hodet holder meg opptatt.

Så merket ikke helt at jeg ikke orket mer før om 5 timer. Da var jeg veldig sliten og måtte ligge litt på rommet i mørket. Så kom foreldrene mine og leverte ting til meg og når jeg fortalte at jeg hadde besøk i 5 timer lo han og sa da kan du gjerne være et annet sted. Og da begynner jeg å tenke nå trenger jeg egt å være her? Behandlere ambefalte meg å være her men kan jeg stole på de? Eller burde jeg gjøre det jeg selv mener er best? Jeg føler jeg er mye uenig om ting og tang med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

prøv å la slikt være opp til fagfolk. ikke kast bort krefter på dette.

Anonymkode: c5a93...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

prøv å la slikt være opp til fagfolk. ikke kast bort krefter på dette.

Anonymkode: c5a93...381

Ok jeg skal prøve. Men faren min har jo kjent meg siden jeg ble poppa ut i verden liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Ok jeg skal prøve. Men faren min har jo kjent meg siden jeg ble poppa ut i verden liksom.

fint det, men i faglige spørsmål forholder du deg til fagpersoner, ikke fedre/naboer, postmannen eller bekjente.

Anonymkode: c5a93...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Ok jeg skal prøve. Men faren min har jo kjent meg siden jeg ble poppa ut i verden liksom.

Merkelig av din far .. 

Anonymkode: addf3...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Hva annet kan du gjøre som bedrer situasjonen din mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Hva annet kan du gjøre som bedrer situasjonen din mener du? 

Jeg kan dra til triaden og finne mannen som jeg leter etter som har svar på om verden er ekte eller ikke. Og han tok teen min. Visste det ikke da men han må ha tatt den for å fortelle meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Jeg kan dra til triaden og finne mannen som jeg leter etter som har svar på om verden er ekte eller ikke. Og han tok teen min. Visste det ikke da men han må ha tatt den for å fortelle meg noe.

Jeg tror du skal være akkurat der du er Diamanten ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skal bare fortsette å være innlagt🙌

Anonymkode: c0fef...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Kashmir skrev (14 minutter siden):

Jeg tror du skal være akkurat der du er Diamanten ❤

Jeg skal prøve så godt jeg kan å høre på behandlerne, men vanskelig når jeg blir så usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg skal prøve så godt jeg kan å høre på behandlerne, men vanskelig når jeg blir så usikker.

Du kan si til personalet at du tenker på det.

Anonymkode: c0fef...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg skal prøve så godt jeg kan å høre på behandlerne, men vanskelig når jeg blir så usikker.

Enig med de som sier at du bør være innlagt nå.

Ja, prøv å høre på dem og stole på dem. De vil deg jo bare vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra du har hatt besøk av venninner og du opplevde det som positivt og godt. 
Det er ofte positive opplevelser som fører til bedring ❤️

Anonymkode: e01c0...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du kan si til personalet at du tenker på det.

Anonymkode: c0fef...0a2

Ja jeg kan kanskje snakke om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra du har hatt besøk av venninner og du opplevde det som positivt og godt. 
Det er ofte positive opplevelser som fører til bedring ❤️

Anonymkode: e01c0...25f

Ja det er kanskje det. Jeg synes det var hyggelig med besøk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Ja jeg kan kanskje snakke om det

Jeg syns det er en god idé å snakke om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (21 timer siden):

Jeg er på dps døgn nå pga masse uro og angst. Og tanker behandlerne mine er psykosesymptomer. Men jeg føler meg ikke så syk utenom angsten uroen og tankekjøret. Jeg vil egt gjøre noe annet som jeg mener kan bedre situasjonen min. Og i dag hadde jeg besøk av to venninner i 5 timer. Der vi spiste, jeg lå mest i senga og slappet av mens de andre snakket, diskuterte tankene mine osv. følte tiden flyr fra meg nå fordi jeg har mye jeg tenker på og hodet holder meg opptatt.

Så merket ikke helt at jeg ikke orket mer før om 5 timer. Da var jeg veldig sliten og måtte ligge litt på rommet i mørket. Så kom foreldrene mine og leverte ting til meg og når jeg fortalte at jeg hadde besøk i 5 timer lo han og sa da kan du gjerne være et annet sted. Og da begynner jeg å tenke nå trenger jeg egt å være her? Behandlere ambefalte meg å være her men kan jeg stole på de? Eller burde jeg gjøre det jeg selv mener er best? Jeg føler jeg er mye uenig om ting og tang med folk.

Du orker jo mer enn de fleste til å ha blitt akuttinnlagt dagen før så er det litt rart å ha besøk av venner i 5 timer jeg må være ærlig å si det. 

Anonymkode: 1040a...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du orker jo mer enn de fleste til å ha blitt akuttinnlagt dagen før så er det litt rart å ha besøk av venner i 5 timer jeg må være ærlig å si det. 

Anonymkode: 1040a...0ad

Kanskje du bør lese hi og hele tråden på nytt? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (På 2.3.2024 den 19.53):

Jeg er på dps døgn nå pga masse uro og angst. Og tanker behandlerne mine er psykosesymptomer. Men jeg føler meg ikke så syk utenom angsten uroen og tankekjøret. Jeg vil egt gjøre noe annet som jeg mener kan bedre situasjonen min. Og i dag hadde jeg besøk av to venninner i 5 timer. Der vi spiste, jeg lå mest i senga og slappet av mens de andre snakket, diskuterte tankene mine osv. følte tiden flyr fra meg nå fordi jeg har mye jeg tenker på og hodet holder meg opptatt.

Så merket ikke helt at jeg ikke orket mer før om 5 timer. Da var jeg veldig sliten og måtte ligge litt på rommet i mørket. Så kom foreldrene mine og leverte ting til meg og når jeg fortalte at jeg hadde besøk i 5 timer lo han og sa da kan du gjerne være et annet sted. Og da begynner jeg å tenke nå trenger jeg egt å være her? Behandlere ambefalte meg å være her men kan jeg stole på de? Eller burde jeg gjøre det jeg selv mener er best? Jeg føler jeg er mye uenig om ting og tang med folk.

Hvordan går det med deg?

Anonymkode: c0fef...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvordan går det med deg?

Anonymkode: c0fef...0a2

Det går ikke så bra nå. Jeg får beskjed om å hvile og bli på dps døgn. Mens tankene mine skriker at jeg må dra ut å fikse opp i problemene mine. Så da får jeg masse angst og kaster opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...