Gå til innhold

Trenger jeg å være innlagt egt?


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (9 minutter siden):

Det går ikke så bra nå. Jeg får beskjed om å hvile og bli på dps døgn. Mens tankene mine skriker at jeg må dra ut å fikse opp i problemene mine. Så da får jeg masse angst og kaster opp.

Så leit at du er dårlig. Glad for at du får hjelp!

Anonymkode: c0fef...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
Den forsvunne diamanten skrev (På 2.3.2024 den 20.09):

Jeg kan dra til triaden og finne mannen som jeg leter etter som har svar på om verden er ekte eller ikke.

Hvem er denne mannen, og hvordan vet du at akkurat han har svaret på om verden er ekte eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Hvem er denne mannen, og hvordan vet du at akkurat han har svaret på om verden er ekte eller ikke?

Han kom borti meg og stjal bobateen min på europris. Han prøvde å fortelle meg noe. Skjønte ikkee det da men nå vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (44 minutter siden):

Han kom borti meg og stjal bobateen min på europris. Han prøvde å fortelle meg noe. Skjønte ikkee det da men nå vet jeg.

Men du visste jo tydeligvis at det ikke var sånn siden du dro til psykologen din å snakket om det istedenfor å finne mannen?

Anonymkode: 1040a...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men du visste jo tydeligvis at det ikke var sånn siden du dro til psykologen din å snakket om det istedenfor å finne mannen?

Anonymkode: 1040a...0ad

Hvorfor trenger hun å vite at det ikke var sånn selv om hun fortalte det til psykologen? Det er ikke noen motsetning i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Den forsvunne diamanten skrev (52 minutter siden):

Skjønte ikkee det da men nå vet jeg.

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men du visste jo tydeligvis at det ikke var sånn siden du dro til psykologen din å snakket om det istedenfor å finne mannen?

Anonymkode: 1040a...0ad

Jeg skjønnner ikke helt hva du mener. Mamma tok med meg til dps når jeg hadde time. Hun sa jeg måtte dra dit før jeg dro til triaden. Og da sa psykologen at jeg skal legges inn. Og da sa jeg ja fordi alle sier jeg burde. Nå er jeg her frivillig men de sier nei hver gang jeg spør om jeg kan dra. Og jeg er pliktoppfyllende så jeg hører når grenser blir satt. Det fører desverre til ar jeg jeg blir kjempesteessa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Den forsvunne diamanten skrev (38 minutter siden):

Nå er jeg her frivillig men de sier nei hver gang jeg spør om jeg kan dra.

Dette henger ikke helt sammen. Enten foreligger det et tvangsinnleggelsesvedtak eller så gjør det ikke det. Hva de sier er irrelevant, det er kun det skriftlige som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...