AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 Skrevet 5. mars 2024 Flere som gjør det? Anonymkode: f9302...aa8 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2024 Skrevet 5. mars 2024 Det gjør jeg også. Jeg ligger i senga og ser på serier på IPaden før jeg sovner for mannen slokner med en gang han legger hodet på puta. 0 Siter
Vhanja Skrevet 6. mars 2024 Skrevet 6. mars 2024 Jeg elsker å binge TV-serier, men jeg sitter ikke oppe for lenge. Hvis jeg skal på jobb dagen etter så blir jeg bare så altfor trøtt, og jeg kan ikke fordra å stå opp tidlig etter for lite søvn eller å hangle gjennom dagen. Har jeg fri dagen etter så vil jeg heller ikke være våken for lenge, fordi jeg vil ikke sove bort fridagen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2024 Skrevet 6. mars 2024 Nei, jeg er alt for kveldstrøtt til det så jeg hadde sovnet og ikke fått meg noe uansett. 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2024 Skrevet 6. mars 2024 Det er fort gjort å ville se «bare én episode mer» – de er ofte flinke med cliffhangerne 2 Siter
påskelilje Skrevet 6. mars 2024 Skrevet 6. mars 2024 Jeg binget White Wall og Monster (begge på NRK) da mannen min var borte 4-5 døgn. Den ene kvelden satt jeg oppe til klokka 2, og følte meg ufornuftig, men herlig fri 😁🙃😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 Skrevet 8. mars 2024 Elsker de sene timene der jeg sitter/ligger å fråtser Har akkurat begynt på ny serie og er helt hekta. Men jeg blir etterhvert så trøtt (ca 01) at da legger jeg alt vekk på nattbordet for å lukke øynene. Anonymkode: c090b...7eb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.