Gå til innhold

Bypåske, sofapåske, hyttepåske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skal du i påsken, hva er planene dine? Og ikke minst, hva er favorittmiddagen din i påska, om du har noen da.... :) 

 

Anonymkode: df60f...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skal gjøre det samme som i resten av årets 405 dager, være hjemme.

Anonymkode: 4c1f5...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skal gjøre det samme som i resten av årets 405 dager, være hjemme.

Anonymkode: 4c1f5...13b

Same! Elsker det, håper det blir litt sol så jeg kan ta en kaffe på verandaen :) 

Anonymkode: df60f...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på hytte på fjellet med venner, det blir fint. Blir sikkert mye god mat og drikke, har ikke noen klar favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Da skal jeg reise til feriehuset vårt og være der hele påsken sammen med en av mine søstre jeg ikke går overens med. Og jeg elsker påsken som er veldig høytid for meg, og jeg bruker å sette pris på at det er stille og rolig. Så det skal bli..interessant å være der med henne. Nå var det hennes forslag å bli med, så det er både overraskende og.. litt håpefullt. 

Lager alltid god mat i påsken, og det blir mer avanserte måltider enn det enkle kostholdet jeg normalt har. Blir grilling også, og da blir det fisk og div. Gleder meg til å kjenne saltvannsduft og håper det blir vær til å sitte på brygga og spise frokost. Det er så fint grytidlig om morgenen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til noen fridager! Skal være hjemme som jeg alltid er - og vil være.

Jeg har ingen planer men det blir nok gode turer med hunden, gaming, lammemiddag, noe godt i glasset, binge TV-serier, se film, lese bøker... bare nyte livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel
Skrevet (endret)

Det blir hyttepåske.

Jeg tror favoritten er lammelår. Litt fordi vi bare spiser det én gang i året. Det er fordelen med tradisjoner.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Skal til Vestlandet med mannen og besøke svigermor. To av de voksne barna kommer også noen dager. Tenker at uka blir ontrent slik: 

Første dag: være med svigermor + gå litt rundt på eiendommen og inspirere.

En av de tre hverdagene: hjemmekontor (velger den dagen med dårligst vær)

Et par av hverdagene: hogge ved

En av helligdagene: slalåm

En annen av helligdagene: opp på fjellet med snøscooter 

Påskeaften: pinnekjøtt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 time siden):

Skal til Vestlandet med mannen og besøke svigermor. To av de voksne barna kommer også noen dager. Tenker at uka blir ontrent slik: 

Første dag: være med svigermor + gå litt rundt på eiendommen og inspirere.

En av de tre hverdagene: hjemmekontor (velger den dagen med dårligst vær)

Et par av hverdagene: hogge ved

En av helligdagene: slalåm

En annen av helligdagene: opp på fjellet med snøscooter 

Påskeaften: pinnekjøtt ❤️

Du burde hatt Kongens fortjeneste medalje i gull 😜Jeg håper din svigermor er takknemlig for at du bruker alle feriene dine på henne :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
usikker skrev (11 timer siden):

Hage-påske 👩🏼‍🌾

Den glemte jeg, den skal faktisk ikke undervurderes. :D  Sånt er SÅ koselig!!

Anonymkode: df60f...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager fjellpåske og ski med kjærestens foreldre, noen dager bypåske med jr og kjæresten hos mamma og noen dager byggedugnadspåske hos venner som renoverer et gårdsbruk som skal bli feriested. Blir nok både nedoverski, bortoverski og båldag i fjæra av dette, og lammelår, sodd og deilig grillmat kommer til å være involvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hyttepåske med gode venner og familie. 

Anonymkode: fcae3...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (6 minutter siden):

Noen dager fjellpåske og ski med kjærestens foreldre, noen dager bypåske med jr og kjæresten hos mamma og noen dager byggedugnadspåske hos venner som renoverer et gårdsbruk som skal bli feriested. Blir nok både nedoverski, bortoverski og båldag i fjæra av dette, og lammelår, sodd og deilig grillmat kommer til å være involvert. 

Koselig hytte novelle…

Anonymkode: fcae3...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Her blir det hjemme påske. Synes det er helt greit.  Skal prøve å være litt ute og å få trent litt. Av mat, så blir det nok helt enkelt, kanskje ut å spise en dag. Gleder meg så til at våren setter skikkelig inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til kysten av vårt naboland i sør noen dager, garantert fritt for snø og is. Siste helgen har vi pleid å være hjemme etter at vi ble bare to gamliser i husstanden. Da har vi nesten alltid middagsgjester med lammekjøtt på menyen, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Sydenpåske.  Vi kom på mandag blir nok i tre-fire måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmepåske, som vanlig. Håper på fint vær sånn at jeg kan sitte på verandaen i sola. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Forhåpentligvis blir været så bra at det blir hytta i noen dager i alle fall. :) Skal jobbe mandag og tirsdag i påskeuka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...