isfolketsdatter Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg er ei jente på 24 år. med primær ammenoré. jeg har fått konstantert PCO (er ikke overvektig). Det siste halve året har jeg hatt SVÆRT sparsomme blødninger - konstant!! Det har kanskje vært opphold på 2-3 dager, så har utfloden startet igjen. I farge har det vært alt fra tjære-svart til lyse-rosa. Mengden har vær så liten, at det kanskje har vært snakk om en kvart til 1 ts daglig. Jeg begynnte i homeopatisk behandling ca 14 dager etter denne blødningen startet, og for 8 dager siden fikk jeg min første "ordentlige" menstruasjon!! Fargen er dyp rød, og mengden er slik jeg annser det - normal. Jeg fikk vite av min homeopat at jeg var en Sepia-type, og ble derfor behandlet med dette middelet. Siden jeg kun har hatt 1 menstruasjon (holder på nå), så er jeg så usikker på om jeg har hatt noen eggløsning. Bortsett fra å bruke eggløsningstest, er det noe annet jeg kan merke det på? Virker homeopatimedisin på den måten at dersom jeg nå har fått en skikkelig mens, så vil jeg sansynligvis fortsette med normale sykluser? Eller har jeg kanskje bare hatt "flaks"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47991-noen-som-har-god-greie-p%C3%A5-homeopati/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.