Gå til innhold

Når tid på døgnet tar dere abilify?


Glitter

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Det har vært endring i medisiner. Jeg får 10 mg zyprexa. Den er satt opp på kvelden. Er det ikke best å ta på morgenen så symptomer holdes nede gjennom dagen? 

Eller er det zyprexa depot kanskje? 

Når tar dere Zyprexa? 

Jeg tar risperdal om kvelden og den virker om dagen og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg tar risperdal om kvelden og den virker om dagen og. 

Okei. Kanskje man får den på kvelden for å bli mindre sulten på dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (9 minutter siden):

Okei. Kanskje man får den på kvelden for å bli mindre sulten på dagen? 

Tror den virker hele døgnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Tror den virker hele døgnet. 

Ok. Jeg føler meg mer i vater allerede etter å ha brukt både abilify og zyprexa i en uke. Eller zyprexa kun 3-4 dager. Men er fortsatt alt for mye som plager meg. Håper det vil fortsette å bli bedre. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (26 minutter siden):

Det har vært endring i medisiner. Jeg får 10 mg zyprexa. Den er satt opp på kvelden. Er det ikke best å ta på morgenen så symptomer holdes nede gjennom dagen? 

Eller er det zyprexa depot kanskje? 

Når tar dere Zyprexa? 

Jeg skjønner at du lurer på dette. Kan du spørre behandleren din på posten? Jeg tar ikke Zyprexa, men Abilify og den tar jeg om morgenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (8 minutter siden):

Ok. Jeg føler meg mer i vater allerede etter å ha brukt både abilify og zyprexa i en uke. Eller zyprexa kun 3-4 dager. Men er fortsatt alt for mye som plager meg. Håper det vil fortsette å bli bedre. 

Så bra :) Ja det blir nok bedre og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

munchin skrev (28 minutter siden):

Jeg skjønner at du lurer på dette. Kan du spørre behandleren din på posten? Jeg tar ikke Zyprexa, men Abilify og den tar jeg om morgenen. 

Jeg har ikke samtale i dag. Nå har de satt meg på medisiner og nok info til å ville henvise meg til utredning. Så da er det egentlig ikke så mye å snakke om? Bare vente på at jeg fortsetter å bli bedre. Fortsatt mener jeg det jeg mener, men det torturere meg ikkr like mye. Fått det mer på avstand. 

Men tror jeg skal prate med han i morgen. Også tror jeg det blir hjem på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...