Gå til innhold

Han løy til meg om dette, hva skal jeg gjøre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det beste er jo å snakke med ham om dette og spørre ham hvorfor han lyver. Også tar det derfra hva du velger å gjøre utfra hva han svarer. Vi har alle lov til å trå feil noen ganger.

Anonymkode: 95e19...9a8

Skal jeg få han til å si unnskyld, og hvis han nekter å si det gir jeg opp?

Anonymkode: 7a755...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han sa han var i et forhold i 6 år fra han var 11- 17 år. Han er 18 nå, fant ut at det bare var løgn, og noe han bare fant på fyf ! Han løy til meg og sa ting som «hun sa jeg var veldig smart» osv, han sa han bodde i London hele livet, og at han skal til Norge om noen mnd selvom han kan bra norsk sa han det var fordi han har familie i Norge som er norske og snakker bra norsk. Det var også løgn, han bodde i Norge hele livet og reiste til London for utveksling kun i et år. Hvorfor lyver han så jævla mye om sånt? Hva skal jeg gjøre, burde jeg blokke han?

Anonymkode: 7a755...4af

 

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kan jeg skrive dette til han? 
 

 «For det første, jeg vet alt . Du har aldri hatt kj i 6år  fra 11-17, det er løgn, du er en dårlig løgner, og det er ikke vanskelig å se, ikke tro du er slick, venneksap som er bygget på løgner funker aldri uansett, jeg vet ikke hvorfor du følte behovet for å lyve om det der, og jeg tror neppe på at du har bodd i london i hele ditt liv, det kan ikke stemme💀 ingen har så bra norsk om de kun har bodd i london. At du ikke er ærlig om noe ødelegger så mye, jeg ville faktisk møte deg og bli bedre kjent iks, men nå kan jeg ikke og vil ikke, du virker bare two faced og fake, du vet ikke hva faen respekt er om du lyver til folk så lett og så fort, hvor er respekten der? Du har ingen problem med å såre eller ødelegge tilliten til noen og det viser bare hva slags råttent menneske du er»

Anonymkode: 7a755...4af

Du får ha meg unnskyldt, men er du på styr??😮😂

Du har altså chattet med en fyr som - i likhet med de fleste andre på sjekker'n - har smurt på litt vel tjukt for å imponere, og så tenker du at du er berettiget til å skjelle han ut - grovt og anklagende for dette?? Seriøst - om min sønn fortalte om dette caset, dvs at han hadde chattet med ei som hadde svart det du foreslår hadde jeg sagt "blokk henne, dette er trøbbel". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (9 timer siden):

 

Du får ha meg unnskyldt, men er du på styr??😮😂

Du har altså chattet med en fyr som - i likhet med de fleste andre på sjekker'n - har smurt på litt vel tjukt for å imponere, og så tenker du at du er berettiget til å skjelle han ut - grovt og anklagende for dette?? Seriøst - om min sønn fortalte om dette caset, dvs at han hadde chattet med ei som hadde svart det du foreslår hadde jeg sagt "blokk henne, dette er trøbbel". 

Men du skjønner vel at det er sårende at han driver å lyver om sånt ? Det viser jo bare at han ikke har respekt for meg når han ikke har problem med å lyve om sånne ting ? Hvem lyver om at de har vært i forhold i 6 år, og han sa exen hans sa han var veldig smart og masse bs ! 😂😂🤣 fyf. Og hva var greia med å lyve å si at han har bodd i London hele livet sitt? Ikke vits å spørre han spørsmål for å bli bedre kjent med han om han skal lyve om alt mulig! Det er irriterende, han kan umulig ha respekt for meg eller mine følelser. 

Anonymkode: 7a755...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir det en dårlig idee hvis jeg snakker med han og gir han ny sjanse? Eller er det best å bare kutte han av? Fordi han løy for å imponere meg, siden han har bra norsk og sier han har bodd i London hele livet, og det med exen var sikkert for å si at han kan være i forhold i langt tid? Men det er fortsatt ikke greit å lyve om. Er dt rødt flagg om jeg fortsetter å snakke med han?

Anonymkode: 7a755...4af

Sorry, men jeg hadde ikke giddet bruke tid på en som lyver så det renner av ham. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (17 minutter siden):

 

Du får ha meg unnskyldt, men er du på styr??😮😂

Du har altså chattet med en fyr som - i likhet med de fleste andre på sjekker'n - har smurt på litt vel tjukt for å imponere, og så tenker du at du er berettiget til å skjelle han ut - grovt og anklagende for dette?? Seriøst - om min sønn fortalte om dette caset, dvs at han hadde chattet med ei som hadde svart det du foreslår hadde jeg sagt "blokk henne, dette er trøbbel". 

Jeg tenkte litt på det jeg også, men kom frem til at det å påstå at man har bodd i England hele livet når man bare har vært på utveksling er mer enn å bare smøre litt tykt på.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men du skjønner vel at det er sårende at han driver å lyver om sånt ? Det viser jo bare at han ikke har respekt for meg når han ikke har problem med å lyve om sånne ting ? Hvem lyver om at de har vært i forhold i 6 år, og han sa exen hans sa han var veldig smart og masse bs ! 😂😂🤣 fyf. Og hva var greia med å lyve å si at han har bodd i London hele livet sitt? Ikke vits å spørre han spørsmål for å bli bedre kjent med han om han skal lyve om alt mulig! Det er irriterende, han kan umulig ha respekt for meg eller mine følelser. 

Anonymkode: 7a755...4af

Nei egentlig skjønner jeg ikke helt dette. Jeg syns du overdriver og overdramatiserer situasjonen og syns du både for din og hans del bare slutter å chatte med han uten noe mer styr.

Respekt for deg og dine følelser? Fra en random gutt du ikke kjenner på nett? Som har sagt at han hadde kjæreste fra han var 11 år (!) til 17 år, og dette tror du er løgn?

Nei, ta situasjonen for det den var, en uforpliktende flørt på nett, med små uskyldige usannheter avgitt for å gjøre seg interessant.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (11 minutter siden):

Jeg tenkte litt på det jeg også, men kom frem til at det å påstå at man har bodd i England hele livet når man bare har vært på utveksling er mer enn å bare smøre litt tykt på.

Men kjære, vi snakker om en 18-åring her. I min gjeng kunne vi også lire av oss usannheter når det dukket opp noen vi ikke kjente fra nabobyen (og det var ikke engang på nett men i rl :)) for å framstå interessante. Ei venninne av meg pleide å si at hun hadde vokst opp på sirkus, bare fordi hun syns det ble artige prater ut av det. Jeg tror svært mange har pyntet på sannheten/ løyet i fjortistiden, uten at det har vært et fnugg av patologi bak dette. 

Man må lære seg å tåle bittelitt i dette livet før man kjenner på krenk eller tar i bruk ord som disrespekt spør du meg.

Hilsen gidder-ikke-dille-med-kidsa ;)  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (9 timer siden):

Men kjære, vi snakker om en 18-åring her. I min gjeng kunne vi også lire av oss usannheter når det dukket opp noen vi ikke kjente fra nabobyen (og det var ikke engang på nett men i rl :)) for å framstå interessante. Dette tror jeg svært mange hr gjort i fjortistiden, uten at det er patologisk på noe sett og vis.

Man må lære seg å tåle bittelitt i dette livet før man kjenner på krenk eller tar i bruk ord som respekt spør du meg.

Hilsen gidder-ikke-dille-med-kidsa ;)  

Jeg spurte om det var hans first love, og han løy og sa ja når hun ikke engang existerer. Man kan sikkert lyve om små ting, men når han driver å lyver om så mye ting hele tiden er det rart, det er ikke sånne ting man lyver om, da er det noe galt med han om han ikke klarer å være årlig om normale spørsmål man stiller for å bli bedre kjent med en annen person. 

Anonymkode: 7a755...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte om det var hans first love, og han løy og sa ja når hun ikke engang existerer. Man kan sikkert lyve om små ting, men når han driver å lyver om så mye ting hele tiden er det rart, det er ikke sånne ting man lyver om, da er det noe galt med han om han ikke klarer å være årlig om normale spørsmål man stiller for å bli bedre kjent med en annen person. 

Anonymkode: 7a755...4af

Det er neppe første eller siste gang du opplever at ikke alt ukjente folk sier til deg er sant, og regelrett utskjelling og krenk er aldri den gode måten å møte en sånn sitausjon på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal jeg få han til å si unnskyld, og hvis han nekter å si det gir jeg opp?

Anonymkode: 7a755...4af

Hvor mye er en unnskyldning verdt hvis du må "få ham" til å si det?

Du får gjøre det som du føler er rett. Enten spørre hvorfor han lyver og ta en samtale om det, og så ta en avgjørelse derfra. Eller bare blokke ham og gå videre.

Anonymkode: 95e19...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...