Gå til innhold

Hvordan hjelper sobril deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trinity80
Everybody skrev (1 time siden):

Sobril er en veldig svak benzo. Er det egentlig noen som har noe effekt av den?

Prøv å gå av Sobril. Det kicker bra kan jeg si. Om man ikke er forberedt, så får man seg en liten overraskelse. Veldig lite effektfull til varig angst og uro. 

Annonse

Kashmir-
Everybody skrev (1 time siden):

Sobril er en veldig svak benzo. Er det egentlig noen som har noe effekt av den?

Ja, jeg har veldig god effekt av den. Etter to, tre dager med maks stress pga tvang og angst pluss lite søvn, så er det helt nydelig når jeg tar en Sobril og får roet ned. Kan i fantasien sammenlignes med et varmt bad i rent vann etter å ha trasket flere mil i flere dager i regn, sørpe og kulde uten særlig søvn. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (30 minutter siden):

Prøv å gå av Sobril. Det kicker bra kan jeg si. Om man ikke er forberedt, så får man seg en liten overraskelse. Veldig lite effektfull til varig angst og uro. 

Det kicker vel bra om man har brukt det fast eller over lengre tid da antar jeg

ikke av sporadisk bruk 

Anonymkode: a6a0f...e6c

Trinity80
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det kicker vel bra om man har brukt det fast eller over lengre tid da antar jeg

ikke av sporadisk bruk 

Mange får forhøyet angst av sporadisk bruk, så i visse tilfeller så er svaret ikke nei. 

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (9 minutter siden):

Du mener du selv ikke fremstår som rar? Selvinnsikt er en greie det også. 

Forskjell på å fremstå som rar, og komme med rare bastante uttalelser som temaer man ikke har nok kunnskap om. Jr. dunning-Kruger.

Anonymkode: 3b454...45b

AnonymBruker
Trinity80 skrev (12 timer siden):

Blir faktisk svært lite provosert, orker ikke Anonyme som styrer opp til intetsigende diskusjoner. 

Ikke meg som skrev det du sikter til her. Men jeg synes svaret var rart da det har blitt tatt opp tidligere her inne og da har svarene vært kategorisk «nei man får ikke økt angst av sporadisk bruk»

AnonymBruker
Trinity80 skrev (6 minutter siden):

Google paradoksalreaksjon og sobril en gang for alle. 

Det er jo en motsatt reaksjon og er noe annet enn rebound effekt som du nevnte her.
Vet og har også lest om det før og derfor stilt spørsmål her angående det og fått ganske tydelig kategorisk svar på at det (økt angst når man «går av» )kun gjelder ved langvarig bruk 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...