Gå til innhold

Opptrapping av seroquel og serumspeil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal selvfølgelig avtale opptrapping med fastlegen før jeg gjør endringer, men jeg spør her også siden jeg ikke har fått noe svar fra han ennå og jeg lurer veldig. Jeg har på tirsdag begynt på 50 mg seroquel depot for bipolar i håp om å holde meg stabil og at det kan hjelpe mot depresjoner. Jeg skal opp i dose 200-300 mg er planen. Hvordan er opptrappingsplanen for seroquel depot? Hvor mye (mg) øker man om gangen og hvor ofte? Og hvor lenge skal jeg ha stått på f.eks 200 mg før jeg tar serumspeil/blodprøve for å sjekke konsentrasjonen i blodet?

Anonymkode: 00bbf...3b9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/480158-opptrapping-av-seroquel-og-serumspeil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...