Gå til innhold

Hvor mange dager bruker du samme genser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Trinity80 skrev (22 timer siden):

Spre cellulitter? Har du røyket undertøyet ditt?

Ja 

Anonymkode: 1e3ac...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lady HM skrev (4 timer siden):

Forklar sammenhengen mellom hygiene og cellulitter er du snill🤣 

Nei sorry 

Anonymkode: 1e3ac...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Det spørs hvilke genser det er. Jeg har en tykk ullgenser som jeg vasker ekstremt sjelden 😆. Men de andre gensere blir vasket sikkert ca 2 til 4 ganger i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg svetter svært lite og bytter stort sett til nattdress med en gang det minuttet jeg går inn døra hjemme, så det kan nok gå noen dager mellom hver gang jeg vasker en genser ja. Om den ikke er skitten da naturligvis. Ull vasker jeg der i mot nesten aldri, henger det bare til lufting og det funker greit det.

Anonymkode: 06d05...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så fort varm, det er sjelden jeg bruker genser. Bruker alltid en t-skjorte eller topp med korte ermer. Så har jeg cardigan over ved behov.

T-skjorten/toppen skifter jeg daglig, cardigan kan gå lenge uten å vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...