Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje
Kashmir skrev (13 timer siden):

Oj. Ok. Har vært i kirken her jeg bor, men det er nesten ingen der. Sist tipper jeg det var sånn 15 stk. Syns bare det er koselig å gå i kirken iblant. Liker atmosfæren, akkurat som jeg liker den på biblioteket.. Men litt kjipt med så lite mennesker. Syns det er fint å synge salmer, men jeg sitter ikke der og synger ut alene omtrent..

Det ble kirka på meg. Masse folk! Salen tar 400, tipper det var over 300. Veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Det ble kirka på meg. Masse folk! Salen tar 400, tipper det var over 300. Veldig fint!

Jeg hadde gått oftere jeg også, hvis det var mer mennesker. Det er veldig fint når mange synger salmer, og gøy å synge selv også 🙂

Jeg har ikke lyst til å gå i den katolske kirken, men det er jo faktisk flere i gangavstand her. Kanskje jeg faktisk kan prøve en av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på kjøretur og en gåtur. Ellers gått rundt i gangene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (13 timer siden):

Da jeg var barn, så elsket jeg å være ute og lage snøhuler med mange rom og tuneller i mellom

Jeg har også veldig gode barndomsminner fra graving i snøhauger, både hjemme i gata og på hytta i skogen i Buskerud. Jeg bodde like ved en snuplass for busser, og der ble det brøytet store hauger hver vinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...