Gå til innhold

Jeg er så lei meg


Vendi

Anbefalte innlegg

:(

Trengte bare å si det, lufte det ut på en måte. Men har tatt noe å sove på nå, så da sovner jeg vel snart og får en pause fra det miserable livet mitt. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så bra du klarte å lufte det ut, det kan hjelpe mye

Leit å høre at du er trist, har det skjedd noe spesielt? eller bare er det sånn?

Håper du får sove godt når du sovner

Anonymkode: 4fb86...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra du klarte å lufte det ut, det kan hjelpe mye

Leit å høre at du er trist, har det skjedd noe spesielt? eller bare er det sånn?

Håper du får sove godt når du sovner

Anonymkode: 4fb86...575

Takk for at du svarer. Ja, jeg synes at det skjer noe drit hele tida. Det er ikke håp for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (2 minutter siden):

Takk for at du svarer. Ja, jeg synes at det skjer noe drit hele tida. Det er ikke håp for meg :(

Går du til en behandler du kan snakke med?

Det er håp for deg, du har bare vanskeligheter å se det nå

Anonymkode: 4fb86...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Går du til en behandler du kan snakke med?

Det er håp for deg, du har bare vanskeligheter å se det nå

Anonymkode: 4fb86...575

Ja, jeg går til en behandler. Hadde time i dag, men da var jeg normal. Nå er alt bare elendigheta selv. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Vendi skrev (52 minutter siden):

:(

Trengte bare å si det, lufte det ut på en måte. Men har tatt noe å sove på nå, så da sovner jeg vel snart og får en pause fra det miserable livet mitt. 

Aww føler med deg❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trasig. Skjønner godt hva du mener med at det ene kjipe etter det andre skjer. Opplever det samme. 

Håper du sover. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Det er ikke så hyggelig med sånne nedturer. Håper du sover godt og våkner med bedre tanker og følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er veldig vondt å ha det sånn ❤️

Hvis jeg var deg, ville jeg prøvd å tenke at noen nedturer er normalt - men du må samtidig prøve å huske at det kommer bedre dager og at sykdommen din lurer deg litt. Jeg blir litt bekymret for deg når du ikke ser noe håp, selv om jeg forstår at det er vanlig når man føler seg nede.

Det er greit å be om hjelp - synes det er fint at du skriver her, og hvis du trenger noen å snakke med, så har du både behandler, oss her inne og hjelpetelefoner hvis du vil være anonym. Du må ikke banke deg selv opp fordi du føler som du gjør. Det er lov å gjøre det - men igjen - det kommer bedre dager.

klem til deg

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (12 timer siden):

Takk for at du svarer. Ja, jeg synes at det skjer noe drit hele tida. Det er ikke håp for meg :(

Det er alltid håp! Hvorfor snakker du ned deg selv? 

Anonymkode: 669e4...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for støttende og varme ord, dere er så snille! ❤️

Det går litt bedre nå, men føler meg litt "skjør og frynsete" i dag. Men viktig å tenke på at det blir bedre igjen! Kanskje blir det sånn noen dager nå hvor jeg er nede, men jeg får prøve å øyne håp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Veldig veldig leit å høre at du har det sånn. Vær god mot deg selv, gjør det dom gjør deg glad og sette pris på livet. Snakk med de rundt deg - og så har du jo oss ❤️

Test ut hva som gjør deg glad, jeg håper virkelig denne nedturen går over snart. Skriv gjerne til oss om det hjelper! Mange klemmer herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)

Tror anfallet er over nå. Det ble gradvis bedre utover dagen i går, og i dag merker jeg ikke noe særlig til det. 

Det er en diskusjon gående her nå om hvorvidt det er sykdom eller normalvariasjon som alle opplever i blant, som forårsaker dette. Men jeg kan ganske sikkert si at dette dreier seg om sykdom, og ikke bare "en dårlig dag". Dårlige dager har vi alle, jeg også, men siden dette var så ekstremt er jeg sikker på at det er sykdom. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (53 minutter siden):

Tror anfallet er over nå. Det ble gradvis bedre utover dagen i går, og i dag merker jeg ikke noe særlig til det. 

Det er en diskusjon gående her nå om hvorvidt det er sykdom eller normalvariasjon som alle opplever i blant, som forårsaker dette. Men jeg kan ganske sikkert si at dette dreier seg om sykdom, og ikke bare "en dårlig dag". Dårlige dager har vi alle, jeg også, men siden dette var så ekstremt er jeg sikker på at det er sykdom. 

Ja og su kjenner deg selv best! 

Bra du har det bedre i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver litt her igjen jeg, men nå gjelder det noe annet: Jeg vet ikke hvorfor jeg får sånne episoder med så lav selvtillit! Det kan plutselig bli kastet over meg det også. Føler meg ofte så dum, og det er veldig vondt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vendi skrev (3 minutter siden):

Skriver litt her igjen jeg, men nå gjelder det noe annet: Jeg vet ikke hvorfor jeg får sånne episoder med så lav selvtillit! Det kan plutselig bli kastet over meg det også. Føler meg ofte så dum, og det er veldig vondt.. 

Føler du det ofte i forbindelse med nedturene? Eller er det uavhengig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Føler du det ofte i forbindelse med nedturene? Eller er det uavhengig?

Både og, egentlig. Jeg tenkte nå at det kanskje hadde sammenheng med at jeg fremdeles er litt skjør etter det depressive anfallet på mandag. Men jeg kan få det sånn utenom også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Vendi skrev (12 minutter siden):

Både og, egentlig. Jeg tenkte nå at det kanskje hadde sammenheng med at jeg fremdeles er litt skjør etter det depressive anfallet på mandag. Men jeg kan få det sånn utenom også. 

Forstår. Jeg kan få mye lavere selvtillit enn vanlig når jeg er fysisk/ psykisk dårlig, tenkte derfor det kunne være en sammenheng hos deg også. 

Vi har alle utdelt en hjerne. Denne vil ikke alltid oss vel, så da er det bare å handle og å være til tross for det vi tror.

I morgen kommer mer varmetemp, håper du føler deg enda bedre! 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ja, da er det nok en sammenheng der. Takk for at du svarer. Jeg lurer på om det kanskje er lurt at jeg tar en pause fra forumet til jeg får gjenvunnet styrken igjen. Føler meg ikke bra. 

 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...