Gå til innhold

Kreve kompensasjon for omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må du ha støtte fra vhanja for meningen din? 

Anonymkode: 149c8...77a

Ja, akkurat nå ja, i denne "problemstillingen" 

Eller veldig forvirret.

Eller noe sånt.

Hvor far out er jeg liksom? 

😎 men jeg tolket HELDIGVIS riktig. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja, akkurat nå ja, i denne "problemstillingen" 

Eller veldig forvirret.

Eller noe sånt.

Hvor far out er jeg liksom? 

😎 men jeg tolket HELDIGVIS riktig. 

Interessant - i går sa du i mot deg selv. Men du er kanskje slik at du vinkler fra dag til dag? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Opplevelsen ble totalt krasjet av sannsynligvis dårlig rutine på vasking. Dette skal og bør kompenseres til gjester som blir syk. Mener dere virkelig at jeg skal gå til legen for ta blodprøve om hva vi feiler??? Vi ble syke alle sammen. Ingen var syke før vi kom. 

Poenget er at du ikke forstår at det er en forskjell på omgangssyke og matforgiftning.  

Anonymkode: 8652c...672

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Poenget er at du ikke forstår at det er en forskjell på omgangssyke og matforgiftning.  

Anonymkode: 8652c...672

Poenget er at vi skal ha kompensasjon som vhanja sa så ringte jeg . Takket være henne.. 

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Opplevelsen ble totalt krasjet av sannsynligvis dårlig rutine på vasking. Dette skal og bør kompenseres til gjester som blir syk. Mener dere virkelig at jeg skal gå til legen for ta blodprøve om hva vi feiler??? Vi ble syke alle sammen. Ingen var syke før vi kom. 

Hvis du har tenkt å stille restauranten til ansvar for dette, er du nesten nødt til å vite hva som feiler dere ja... At ingen var syke før dere kom, betyr ikke at ingen var smittet med omgangssyke og smittet de andre. 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Hehe. Nei.

Du sa regelrett i går i en annen tråd at du var så lei for alle som ikke turde og stå for sin egen mening uten støtte fra andre- du er selvmotsigende i denne tråden. Så vidt jeg husker skrev du dette i går? 

AnonymBruker
Lady HM skrev (4 minutter siden):

Hvis du har tenkt å stille restauranten til ansvar for dette, er du nesten nødt til å vite hva som feiler dere ja... At ingen var syke før dere kom, betyr ikke at ingen var smittet med omgangssyke og smittet de andre. 

Det er nok matforgiftning kan vi si. 

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du sa regelrett i går i en annen tråd at du var så lei for alle som ikke turde og stå for sin egen mening uten støtte fra andre- du er selvmotsigende i denne tråden. Så vidt jeg husker skrev du dette i går? 

Ok? 

Jeg vet ikke hva du snakker om. Og emda mindre hva dette har med @ Vhanja å gjøre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...