Gå til innhold

Svært surrete og glemsk - hva kommer det av?


Glitter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Ja jeg drikker ganske bra. Ca 0,5 l til hvert måltid. Pluss noen slurker vann her og der. Så vil tro ca 2 l. Men går jo på Litium da så mulig jeg burde drukket mer, men denne surringen har blitt mye verre etter at jeg fikk psykose og ennå verre etter oppstart av Zyprexa. 

Tror jeg konkluderer med at det er kombinasjon av sliten hjerne pga noen uker med psykose (aner egentlig ikke når det ble så ille at det kunne betegnes som psykose. Gled sakte inn i det) og Zyprexa. 

Jeg synes du skal opplyse om dette dersom du ikke har gjort det, si ifra til legen din på mandag. 

Anonymkode: cf9a9...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Dette må du ta opp med @Trinity80, hun fikk hele styringsdokumentet utlevert en gang. Jeg har måttet grave frem alle småbitene fra forskjellige kilder og sette dem sammen på egen hånd.

Okay? Jeg kommenterte bare det du skrev nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Jeg kommenterte bare det du skrev nå. 

Så hvordan vet DU hva som står i manus og ikke? Har du også fått det utlevert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Nei. Ikke psykotisk nei. Vært litt.. utenfor normalen kanskje. Men jeg røyket aldri mye. Svært lite egentlig. Og jeg ble mest kreativ av det. Og aktiv.

Hva mener du? At du ikke har blitt psykotisk av det eller at jeg ikke har blitt det? Jeg har blitt tvangsinnlagt pga rusutløst psykose. 

Kommer litt an på hva slags hasj hvordan man reagerer. Noe får man såvidt funk på, mens noe blir man rimelig høy av ett enkelt trekk. Men nå beveger jeg meg nesten inn på forherligelse av rusmidler så jeg stopper der. :)

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes du skal opplyse om dette dersom du ikke har gjort det, si ifra til legen din på mandag. 

Anonymkode: cf9a9...31f

Opplyse om at jeg er forvirret og glemsom? 

Jeg har oppfølging av kommunen på mandag så jeg kan jo snakke med han om det. Fastlegen min blir bare å si at det er pga Zyprexa. Vil ikke mase på han da jeg har sendt en del meldinger siste måneden etter hvert som jeg har blitt verre. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

 

Opplyse om at jeg er forvirret og glemsom? 

Jeg har oppfølging av kommunen på mandag så jeg kan jo snakke med han om det. Fastlegen min blir bare å si at det er pga Zyprexa. Vil ikke mase på han da jeg har sendt en del meldinger siste måneden etter hvert som jeg har blitt verre. 

Ja. Dette er viktige symptom å vite om. Det er en total forandring fra hvordan du har vært.

Anonymkode: cf9a9...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Så hvordan vet DU hva som står i manus og ikke? Har du også fått det utlevert?

Bør ikke få utlevert noe for å forstå en sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Jeg har blitt tvangsinnlagt pga rusutløst psykose. 

Ja, det er det de vil du skal tro.

Glitter skrev (3 minutter siden):

Men nå beveger jeg meg nesten inn på forherligelse av rusmidler så jeg stopper der. :)

Og det ser ut som du tror på det også.

Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg har oppfølging av kommunen på mandag så jeg kan jo snakke med han om det.

Har du vurdert helprivat "oppfølging"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Bør ikke få utlevert noe for å forstå en sammenheng. 

Dette har jeg hatt lange diskusjoner med høyt utdannede fagfolk om. De er ikke enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Glitter skrev (9 minutter siden):

Hva mener du? At du ikke har blitt psykotisk av det eller at jeg ikke har blitt det? Jeg har blitt tvangsinnlagt pga rusutløst psykose. 

Kommer litt an på hva slags hasj hvordan man reagerer. Noe får man såvidt funk på, mens noe blir man rimelig høy av ett enkelt trekk. Men nå beveger jeg meg nesten inn på forherligelse av rusmidler så jeg stopper der. :)

Opplyse om at jeg er forvirret og glemsom? 

Jeg har oppfølging av kommunen på mandag så jeg kan jo snakke med han om det. Fastlegen min blir bare å si at det er pga Zyprexa. Vil ikke mase på han da jeg har sendt en del meldinger siste måneden etter hvert som jeg har blitt verre. 

Har ikke drikking og ikke minst amfetamin vært et større problem? Jeg har ikke blitt psykotisk. Jeg vet ikke med deg, men tror ikke akkurat amfetamin er det beste for noen 🙃 har jo sett noen tilfeller. Du også? Vi snakket jo om det her engang husker jeg. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Dette har jeg hatt lange diskusjoner med høyt utdannede fagfolk om. De er ikke enig med deg.

Jo, det har de vært 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er det de vil du skal tro.

Og det ser ut som du tror på det også.

Har du vurdert helprivat "oppfølging"?

Nå blir jeg forvirret? 

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Har ikke drikking og ikke minst amferamin vært et større problem? Jeg har ikke blitt psykotisk. Jeg vet ikke med deg, men tror ikke akkurat amferamin er det beste for noen 🙃 har jo sett noen tilfeller. Du også? Vi snakket jo om det her engang husker jeg. 

Jo man kan vel si det har vært et større problem, men etter 3-4 dager våken har det mange ganger vært å ta seg noen trekk som har dyttet meg over kanten. 

Kan ikke kommentere på om vi hsr snakket om det da jeg ikke husker. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jo, det har de vært 😀

Hvem da, og med hvilken juridisk begrunnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Glitter skrev (Akkurat nå):

Nå blir jeg forvirret? 

Jo man kan vel si det har vært et større problem, men etter 3-4 dager våken har det mange ganger vært å ta seg noen trekk som har dyttet meg over kanten. 

Kan ikke kommentere på om vi hsr snakket om det da jeg ikke husker. 😛

Jeg husker det godt. Det var i forbindelse med en tråd om serien "Exit" hvor vi delte synspunkter 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Nå blir jeg forvirret?

Du kjenner ikke til den private "utekontakten"? De som hjelper folk som føler de ikke er langt nok ute til å bli det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hvem da, og med hvilken juridisk begrunnelse?

Juridisk begrunnelse? Når ble jus et tema nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Okay? Jeg kommenterte bare det du skrev nå. 

 

psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Hvem da, og med hvilken juridisk begrunnelse?

Kan dere ikke starte en egen tråd på meldinger, det er et menneske som spør om et alvorlig problem og det drukner jo fullstendig i deres dialog.

Anonymkode: cf9a9...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Når ble jus et tema nå?

Det er et tema fordi det faktisk finnes juridiske bestemmelser for hva man er pliktig til å skjønne eller ikke. Men de er godt skjult i diverse lover og forskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det er et tema fordi det faktisk finnes juridiske bestemmelser for hva man er pliktig til å skjønne eller ikke. Men de er godt skjult i diverse lover og forskrifter.

Kan du lage egen tråd om det, for nå henger jeg ikke med. Og noen mener vi avsporer her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Kan du lage egen tråd om det, for nå henger jeg ikke med.

Du skrev jo nettopp at det er ikke alt man trenger å få utlevert for å forstå en sammenheng. Så dette klarer du nok å finne ut av selv.

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Og noen mener vi avsporer her. 

 Da skal jeg skynde meg å henge opp påskegardinene før admin kommer og rydder tråden. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Kashmir skrev (16 minutter siden):

Jeg husker det godt. Det var i forbindelse med en tråd om serien "Exit" hvor vi delte synspunkter 🙂

Åja :)

psykedeliker skrev (16 minutter siden):

Du kjenner ikke til den private "utekontakten"? De som hjelper folk som føler de ikke er langt nok ute til å bli det?

Nei er ikke mindre forvirret nå. 😛

Mener du at psykiatrien lyver? 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...