Gå til innhold

Folk viser fuck you til meg og kjører videre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kashmir-
Lady HM skrev (16 timer siden):

Fordi du har gjort noe dumt?

Er du alltid sånn at hvis noen opplever noe vondt eller negativt, så stiller du først spørsmål om deres oppfatning/ opplevelse? 

Gaslighting much? ( vær forsiktig med dette hvis du har barn )

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Er du alltid sånn at hvis noen opplever noe vondt eller negativt, så stiller du først spørsmål om deres oppfatning/ opplevelse? 

Er det moral politet som har enhver fasit? Det er nærliggende og tro at noen har gjort noe som gjør at fremmede fucker til deg. 

Anonymkode: ce145...6bb

Kashmir skrev (4 timer siden):

Hold deg til saken du, og slutt å forsøk å forstå alle i hjel og unnskyld dem for alt som overhodet skjer til enhver tid...

Endret av Lady HM
Kashmir-
Lady HM skrev (2 timer siden):

Hold deg til saken du, og slutt å forsøk å forstå alle i hjel og unnskyld dem for alt som overhodet skjer til enhver tid...

Jeg unnskylder ilke alle, men det er bare retteferdig å spørre hva som har skjedd eller få klarhet i det før man mistenker at den som føler seg utsatt for noe har gjort noe feil eller noe dumt..

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (15 timer siden):

Ja det er normal skikk å vise fingeren hvis noen er frekke i trafikken.

Jeg går i gangfeltet også kjører det en hvit bil forbi og i den sitter det to muslimer og hu ene viser fuck you

Anonymkode: fe372...022

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg går i gangfeltet også kjører det en hvit bil forbi og i den sitter det to muslimer og hu ene viser fuck you

Hvordan vet du om noen er muslimer kun ved å se på dem?

Anonymkode: 84767...892

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kanskje du har gått ut i gangfeltet uten å tenke at bilen har en viss bremselengde.  Mange tror at biler kan stoppe på en meter og går rett ut i veien.

Kashmir skrev (15 timer siden):

Jeg unnskylder ilke alle, men det er bare retteferdig å spørre hva som har skjedd eller få klarhet i det før man mistenker at den som føler seg utsatt for noe har gjort noe feil eller noe dumt..

Da får du spørre om det da, i stedet for å kritisere andre for de svarene de gir...

Kashmir-
Lady HM skrev (48 minutter siden):

Da får du spørre om det da, i stedet for å kritisere andre for de svarene de gir...

Alle får høre litt her, også kririkk. Det må en tåle. Tror det er viktig å være åpen for problemstilling istedenfor å mistenke at vedkommende har gjort feil eller noe dunt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...