Gå til innhold

Utseende noe yngre enn alder tilsier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det er vel mukigens dumt å dra opp en bruker som ikke er her lengre?

Jeg fikk kritikk for det, med god grunn. 

LOL! tidenes roing ;) 

Skal lime det inn til deg jeg.

 

image.thumb.png.1ecd57842341e2137db0cd5d5f834c3f.png

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

LOL! tidenes roing ;) 

Skal lime det inn til deg jeg.

 

image.thumb.png.1ecd57842341e2137db0cd5d5f834c3f.png

Anonymkode: 4837a...9f6

Du dro inn Kupton og hva han har sagt. Det er ganske irrelevant. 

Det du legger ut er også irrelevant i veldig mange tilfeller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Du dro inn Kupton og hva han har sagt. Det er ganske irrelevant. 

Det du legger ut er også irrelevant i veldig mange tilfeller.

 

Det er veldig relevant, fordi Kupton sier nesten nøyaktig det samme jeg har sagt i denne tråden. Du beskyldte meg for å *spekulere* i formålet, altså at jeg ikke visste hva jeg snakket om. Når jeg forteller deg at nei, jeg vet faktisk hva jeg snakker om så kommer denne: "Du får jo tro det 🙂".

Så da henter jeg dokumentasjon på at Kupton sier det ganske samme. Men i stedet for å si at ok, tok feil jeg gitt... så må vi ro. For den dagen du innrømmer at du gikk litt på trynet den lar vente på seg ... .. ikke sant? 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (44 minutter siden):

Fascinerande.

Da må du formulere deg slik : han ser eldre ut enn alderen slulle tilsi  i øyeblikket ut fra min erfaring.

Hun ser yngre ut enn alderen slulle tilsi i øyeblikket av hva jeg vet.

Det er viktig og saklig, ikke minst? 

🙂

Hadde det ikke vært verre om noen skrev at oppførsel ikke stod i stil med alder? Det er noe som dokumenteres også, i psykiatrien spesielt. Lik det eller ei, men det skrives! 

Anonymkode: 69e0c...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde det ikke vært verre om noen skrev at oppførsel ikke stod i stil med alder? Det er noe som dokumenteres også, i psykiatrien spesielt. Lik det eller ei, men det skrives! 

Anonymkode: 69e0c...326

Jo, det hadde vært av mer betydning. Om du er 40 år og gråter firdi du ikke får påskeegg for eksempel. Eller julekalender med pakker. Eller om du ikke får responsen du ønsker der og da ( for å dra inn relevante tråder her nå, satt på spissen! ) Det har noe å si så absolutt versus...utseendet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er veldig relevant, fordi Kupton sier nesten nøyaktig det samme jeg har sagt i denne tråden. Du beskyldte meg for å *spekulere* i formålet, altså at jeg ikke visste hva jeg snakket om. Når jeg forteller deg at nei, jeg vet faktisk hva jeg snakker om så kommer denne: "Du får jo tro det 🙂".

Så da henter jeg dokumentasjon på at Kupton sier det ganske samme. Men i stedet for å si at ok, tok feil jeg gitt... så må vi ro. For den dagen du innrømmer at du gikk litt på trynet den lar vente på seg ... .. ikke sant? 

Anonymkode: 4837a...9f6

Gidder ikke persondebatt 🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Gidder ikke persondebatt 🙃

Jeg diskuterer det du har sagt. Dette er dine egne uttalelser. Du sa at jeg *spekulerer* .. ...og når jeg holder deg ansvarlig for det du sier, og henter bevis på at jeg har rett - da driver jeg med persondebatt. 

 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg diskuterer det du har sagt. Dette er dine egne uttalelser. Du sa at jeg *spekulerer* .. ...og når jeg holder deg ansvarlig for det du sier, og henter bevis på at jeg har rett - da driver jeg med persondebatt. 

 

Anonymkode: 4837a...9f6

Du dro inn en tidligere eller "tidligere" bruker flere ganger. Da stopper jeg av flere grunner i dette tilfellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Du dro inn en tidligere eller "tidligere" bruker flere ganger. Da stopper jeg av flere grunner i dette tilfellet. 

Det handler ikke om brukeren, det er fordi brukeren tidligere har vært fagperson på forumet. Dette for å vise at jeg faktisk vet hva jeg snakker om. 

Men det er jævlig ubehaglig å innrømme feil. Er det ikke?

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Jo, det hadde vært av mer betydning. Om du er 40 år og gråter firdi du ikke får påskeegg for eksempel. Eller julekalender med pakker. Eller om du ikke får responsen du ønsker der og da ( for å dra inn relevante tråder her nå, satt på spissen! ) Det har noe å si så absolutt versus...utseendet.

 

Fordi du mener det er barnslig selv om alle andre mener det ikke er aldersbetinget så skal du argumentere for at det er det? Du har tatt feil her i tråden angående argumentene dine om utseende. Kan du ikke for første gang innrømme at du tok feil? 

Anonymkode: 69e0c...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

LOL! tidenes roing ;) 

Skal lime det inn til deg jeg.

 

image.thumb.png.1ecd57842341e2137db0cd5d5f834c3f.png

Anonymkode: 4837a...9f6

Men betyr dette at de som ser yngre ut enn alderen tilsier at de tar kjempegodt vare på seg selv? For det gjør nemlig jeg ikke. Jeg tror mange ville kaldt min hygiene for motbydelig. Likevel yngre enn alderen tilsier

Anonymkode: 3d57d...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
Kashmir skrev (25 minutter siden):

Du dro inn Kupton og hva han har sagt. Det er ganske irrelevant. 

 

Et fagsvar er ikke irelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men betyr dette at de som ser yngre ut enn alderen tilsier at de tar kjempegodt vare på seg selv? For det gjør nemlig jeg ikke. Jeg tror mange ville kaldt min hygiene for motbydelig. Likevel yngre enn alderen tilsier

Anonymkode: 3d57d...fb8

Nei, ikke umiddelbart. Hygiene er også et viktig punkt i journalen.

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men betyr dette at de som ser yngre ut enn alderen tilsier at de tar kjempegodt vare på seg selv? For det gjør nemlig jeg ikke. Jeg tror mange ville kaldt min hygiene for motbydelig. Likevel yngre enn alderen tilsier

Anonymkode: 3d57d...fb8

Det er ikke positivt at behandler har skrevet det. Det er en faktaopplysning slik som over. Det vanlige er å skriver utseende tilsvarer alder. Har ingenting med hygienen din og gjøre. 

Anonymkode: 69e0c...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
slabbedask skrev (3 timer siden):

Et fagsvar er ikke irelevant.

Nå er ikke alle fagfolk enige. Velldig langt fra også. Og heldigvis vil jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi du mener det er barnslig selv om alle andre mener det ikke er aldersbetinget så skal du argumentere for at det er det? Du har tatt feil her i tråden angående argumentene dine om utseende. Kan du ikke for første gang innrømme at du tok feil? 

Anonymkode: 69e0c...326

Kanskje du bør være litt mer observant? Jeg har innrømmet feil, jeg har bedt folk om unnskyldning, jeg har sagt at ting er kun min mening. Jeg skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre, annet enn å si at alt jeg mener og tror er feil, og at hele meg er det samme. Det virker son om du og visse andre vil trykke ned brukere her mest mulig til enhver tid? Hvorfor, og hvor mange feil skal andre "innrømme" før du er tilfreds? 

Jeg tar ikke feil i alt, og jeg tror tvert om at jeg har rett i mye. Jeg syns heller ikke at jeg er feil. Jeg syns ingen er det. 

Spør deg selv hva som gjør deg så oppsatt på å ta folk du mener "aldri" innrømmer feil. Jeg mener det seriøst. Spør deg selv, for dette er ditt problem. Ikke mitt og ingen andres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Kanskje du bør være litt mer observant? Jeg har innrømmet feil, jeg har bedt folk om unnskyldning, jeg har sagt at ting er kun min mening. Jeg skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre, annet enn å si at alt jeg mener og tror er feil, og at hele meg er det samme. Det virker son om du og visse andre vil trykke ned brukere her mest mulig til enhver tid? Hvorfor, og hvor mange feil skal andre "innrømme" før du er tilfreds? 

Jeg tar ikke feil i alt, og jeg tror tvert om at jeg har rett i mye. Jeg syns heller ikke at jeg er feil. Jeg syns ingen er det. 

Spør deg selv hva som gjør deg så oppsatt på å ta folk du mener "aldri" innrømmer feil. Jeg mener det seriøst. Spør deg selv, for dette er ditt problem. Ikke mitt og ingen andres. 

Nei du, du får ikke dra offerkortet denne gang. Årsaken til at jeg og enkelte andre reagerer er tonen din, dine egne utalelser og din motvillighet i å si at du faktisk tok feil. 

Du er ganske arrogant og ovenpå i dine svar til meg gjennom denne tråden, du sier jeg antar og at jeg spekulerer. Jeg vet mao ikke hva jeg snakker om.  Og når jeg dokumenterer at en fagperson sier det eksakt samme, når du holdes ansvarlig for dine egne meninger, da gjør du deg selv til offer. Ikke et eneste sted i tråden sier du at du tok feil. 
 


 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Kanskje du bør være litt mer observant? Jeg har innrømmet feil, jeg har bedt folk om unnskyldning, jeg har sagt at ting er kun min mening. Jeg skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre, annet enn å si at alt jeg mener og tror er feil, og at hele meg er det samme. Det virker son om du og visse andre vil trykke ned brukere her mest mulig til enhver tid? Hvorfor, og hvor mange feil skal andre "innrømme" før du er tilfreds? 

Jeg tar ikke feil i alt, og jeg tror tvert om at jeg har rett i mye. Jeg syns heller ikke at jeg er feil. Jeg syns ingen er det. 

Spør deg selv hva som gjør deg så oppsatt på å ta folk du mener "aldri" innrømmer feil. Jeg mener det seriøst. Spør deg selv, for dette er ditt problem. Ikke mitt og ingen andres. 

Nei du, du får ikke dra offerkortet denne gang. Årsaken til at jeg og enkelte andre reagerer er tonen din, dine egne utalelser og din motvillighet i å si at du faktisk tok feil. 

Du er ganske arrogant og ovenpå i dine svar til meg gjennom denne tråden, du sier jeg antar og at jeg spekulerer. Jeg vet mao ikke hva jeg snakker om.  Og når jeg dokumenterer at en fagperson sier det eksakt samme, når du holdes ansvarlig for dine egne meninger, da gjør du deg selv til offer. Ikke et eneste sted i tråden sier du at du tok feil. 
 


 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei du, du får ikke dra offerkortet denne gang. Årsaken til at jeg og enkelte andre reagerer er tonen din, dine egne utalelser og din motvillighet i å si at du faktisk tok feil. 

Du er ganske arrogant og ovenpå i dine svar til meg gjennom denne tråden, du sier jeg antar og at jeg spekulerer. Jeg vet mao ikke hva jeg snakker om.  Og når jeg dokumenterer at en fagperson sier det eksakt samme, når du holdes ansvarlig for dine egne meninger, da gjør du deg selv til offer. Ikke et eneste sted i tråden sier du at du tok feil. 
 


 

Anonymkode: 4837a...9f6

Jeg betrakter virkelig ikke meg selv som noe offer her. Å konkludere eller slå fast sier nada om følelser. 

Hvorfor er uenighet så truende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Dessutan 9f6 så ble.min kommentar om Kupton slettet her. Og det skjønner jeg da det ble persondebatt! Det var faktisk ikke greit, og særdeles ikke når jeg har kritisert vedkommendes ytringer her noen ganger. 

Og nå bruker du vedkommende som alibi for dine ytringer? Du har rett fordi han som "fagperson" eller fagperson ( det er litt uklart hva han fremsto som. Noe som også var grunnlag for min kritikk ) ? 

Mener du at alt én fagperson sier er rett? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...