Gå til innhold

Utseende noe yngre enn alder tilsier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (27 minutter siden):

Jeg betrakter virkelig ikke meg selv som noe offer her. Å konkludere eller slå fast sier nada om følelser. 

Hvorfor er uenighet så truende? 

 

Kashmir skrev (11 minutter siden):

Dessutan 9f6 så ble.min kommentar om Kupton slettet her. Og det skjønner jeg da det ble persondebatt! Det var faktisk ikke greit, og særdeles ikke når jeg har kritisert vedkommendes ytringer her noen ganger. 

Og nå bruker du vedkommende som alibi for dine ytringer? Du har rett fordi han som "fagperson" eller fagperson ( det er litt uklart hva han fremsto som. Noe som også var grunnlag for min kritikk ) ? 

Mener du at alt én fagperson sier er rett? 

 

Kan ikke se at noen kommentarer er slettet.
alle innlegg der kupton brukes som bevis for det jeg sier står der fortsatt, dine også. 

 Uansett. Ja uenighet er fint. det å anklage folk for å snakke usant, for deretter å nekte komme med en beklagelse er noe annet. Det er ikke ok. Du oppfører deg arrogant når jeg beviser at jeg faktisk vet hva jeg snakker om, gjennom innlegg fra kupton..en fagperson. Det er også ganske interessant hvordan du først vrir dette til å handle om persondebatt(om kupton), og nå til at en fagperson ikke kan stoles på. Jeg har aldri sagt at alt en fagperson sier er rett, men det kupton ig jeg sier om alder i forhold til utseende er faktisk riktig. Men jeg skjønner at du nekter å innrømme det. For du vet jo best, ikke sant?
 

 

 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

 

Kan ikke se at noen kommentarer er slettet.
alle innlegg der kupton brukes som bevis for det jeg sier står der fortsatt, dine også. 

 Uansett. Ja uenighet er fint. det å anklage folk for å snakke usant, for deretter å nekte komme med en beklagelse er noe annet. Det er ikke ok. Du oppfører deg arrogant når jeg beviser at jeg faktisk vet hva jeg snakker om, gjennom innlegg fra kupton..en fagperson. Det er også ganske interessant hvordan du først vrir dette til å handle om persondebatt(om kupton), og nå til at en fagperson ikke kan stoles på. Jeg har aldri sagt at alt en fagperson sier er rett, men det kupton ig jeg sier om alder i forhold til utseende er faktisk riktig. Men jeg skjønner at du nekter å innrømme det. For du vet jo best, ikke sant?
 

 

 

Anonymkode: 4837a...9f6

Det var ikke her i tråden det jeg skrev ble slettet! Jeg burde poengtert det.

Og forøvrig er det jo du som hevder å ha sannheten her?  Jeg har kommentert på dine utsagn og ser ikke noen logikk. 

Vi får være uenige. Må ikke bli krig for det. 

Og jeg syns argunentet om hva Kupton mener er helt irrelevant.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
Kashmir skrev (4 timer siden):

Det var ikke her i tråden det jeg skrev ble slettet! Jeg burde poengtert det.

Og forøvrig er det jo du som hevder å ha sannheten her?  Jeg har kommentert på dine utsagn og ser ikke noen logikk. 

Vi får være uenige. Må ikke bli krig for det. 

Og jeg syns argunentet om hva Kupton mener er helt irrelevant.

 

Jeg syntes det er ganske relevant hva en fagperson mener. Lang mer relevant enn hva en kverulerende amatørpsykolog måtte mene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 timer siden):

Det var ikke her i tråden det jeg skrev ble slettet! Jeg burde poengtert det.

Og forøvrig er det jo du som hevder å ha sannheten her?  Jeg har kommentert på dine utsagn og ser ikke noen logikk. 

Du har kommentert at jeg spekulerer, at jeg antar og tror. Og når jeg gir deg bevis klarer du fortsatt ikke å si beklager, jeg tok feil gitt.

Kashmir skrev (5 timer siden):

Vi får være uenige. Må ikke bli krig for det. 

Jeg kriger ikke, jeg holder deg faktisk 100% ansvarlig for de uttalelsene du selv kommer med. 

 

Kashmir skrev (5 timer siden):

Og jeg syns argunentet om hva Kupton mener er helt irrelevant.

 

Ja, fagpersoners kunnskap på et fagspørsmål/fagpraksis er jo som kjent helt irrelevant. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du har kommentert at jeg spekulerer, at jeg antar og tror. Og når jeg gir deg bevis klarer du fortsatt ikke å si beklager, jeg tok feil gitt.

Jeg kriger ikke, jeg holder deg faktisk 100% ansvarlig for de uttalelsene du selv kommer med. 

 

Ja, fagpersoners kunnskap på et fagspørsmål/fagpraksis er jo som kjent helt irrelevant. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Hva betyr det hvis noen ser yngre ut enn alderen sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Hva betyr det hvis noen ser yngre ut enn alderen sin? 

Tror du helt seriøst at jeg har noe som helst interesse av å drive å svare deg på et spørsmål? Hvorfor i alle faens dager skal jeg gidde det, jeg aner jo ikke hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du helt seriøst at jeg har noe som helst interesse av å drive å svare deg på et spørsmål? Hvorfor i alle faens dager skal jeg gidde det, jeg aner jo ikke hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Jeg prøvde bare å se om du hadde et godt svar på det siden du kun har skrevet gjennom tråden hva det kan bety når man ser eldre ut. Men okay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg prøvde bare å se om du hadde et godt svar på det siden du kun har skrevet gjennom tråden hva det kan bety når man ser eldre ut. Men okay..

Du skjønner det at når jeg har forsøkt å svare så blir jeg beskyldt for å spekulere og tro og anta, av deg. Så hva teller mine meninger da, når du gjennom 4-5 sider har sagt at du ikke tror på det jeg sier. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du skjønner det at når jeg har forsøkt å svare så blir jeg beskyldt for å spekulere og tro og anta, av deg. Så hva teller mine meninger da, når du gjennom 4-5 sider har sagt at du ikke tror på det jeg sier. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Ja, riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja, riktig..

Ja riktig :) Du kan jo lese hva Kupton skriver selv i den ene av de to trådene.. men vent... hvorfor skal du det? Han er jo en fagperson med tosifret antall år innen psykiatrien, han kan vi jo umulig stole på at vet hva han snakker om. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja riktig :) Du kan jo lese hva Kupton skriver selv i den ene av de to trådene.. men vent... hvorfor skal du det? Han er jo en fagperson med tosifret antall år innen psykiatrien, han kan vi jo umulig stole på at vet hva han snakker om. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Kupton kan mye men han er ikke Gud

Anonymkode: 6a8f1...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kupton kan mye men han er ikke Gud

Anonymkode: 6a8f1...f10

No shit Sherlock. 

Anonymkode: 4837a...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med hva?

Jeg må nærmest alltid vise legitimasjon på 20 års steder på byen, men er 36 år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody
maw87 skrev (2 minutter siden):

I forbindelse med hva?

Jeg må nærmest alltid vise legitimasjon på 20 års steder på byen, men er 36 år gammel. 

Synes du det er flaut eller liker du å se ung ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
maw87 skrev (8 timer siden):

I forbindelse med hva?

Jeg må nærmest alltid vise legitimasjon på 20 års steder på byen, men er 36 år gammel. 

Betaler du barnebillett på bussen også? 

Anonymkode: 69e0c...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...