Gå til innhold

Hvor mange klesplagg har du kjøpt i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kjøpt 2 bukser. En joggebukse og en penere bukse

1 sett med sokker

2 gensere

1 t skjorte

Er det mye iforhold til dere? 

Anonymkode: 7c251...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Har ikke kjøpt klær i år, skapet er overfylt. 

Hvor mange skapdører med klær har du som er dine? 

Anonymkode: 7c251...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske fulle skap, men har kjøpt litt likevel. Synes stadig jeg trenger (og har lyst på) noe. To bukser (hvorav én på salg), en ullgenser på salg, en ny treningstights og et par sko er det jeg kommer på i farten. Tror jeg har gjort unna det meste av årets shopping, men ryker kanskje på en kjole i vår/sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeans og en dynejakke.  Og seks truser på market.  Og har kastet en jeans, en trøye og gitt bort to dunjakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus

Kjøpte meg 3 bukser i romjula, men i 2024 tror jeg ikke jeg har kjøpt noen nye klær så langt. Som hos flere andre så er skap og skuffer fulle nok. Savner dog et par skikkelige bh'er og synes det er veldig vanskelig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange skapdører med klær har du som er dine? 

Anonymkode: 7c251...703

Fem hyller i et stort skap. Men jeg bruker de samme klærne om og om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye:

En jakke, 2 skjørt, en tynn kjole, en tykk kjole, 3 gensere, 1, t-skjorte, 1 treningstopp, 2 trenings-t-skjorter, 1 blazer, 1 par joggesko. Kunne spart meg alt bortsett fra sistnevnte om jeg heller hadde gått ned i vekt. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "oppdaget" Temu, og har bestilt en del derfra i det siste. Størrelsesguiden deres er grei å forstå, så jeg får alltid i riktig størrelse. Det jeg har kjøpt er 3 sommerbukser, et par søte tøysko med blomster, noen T-skjorter, to cardigans, og et stilig skjerf/tørkle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Jeg har "oppdaget" Temu, og har bestilt en del derfra i det siste. Størrelsesguiden deres er grei å forstå, så jeg får alltid i riktig størrelse. Det jeg har kjøpt er 3 sommerbukser, et par søte tøysko med blomster, noen T-skjorter, to cardigans, og et stilig skjerf/tørkle. 

Link til det du har kjøpt på temu om du orker? 

Anonymkode: 7c251...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Har ikke kjøpt noe, men planlegger flere innkjøp. I motsetning til mange, så har jeg ikke så mye klær. Heller i minste laget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (16 minutter siden):

Kjøper dere merkeklær?

Hva regnes som merkeklær? Jeg kjøper ikke gensere som koster mer enn 350kr stykk. Og bukser er max 399kr. T-skjorte max 99kr

Anonymkode: 7c251...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva regnes som merkeklær? Jeg kjøper ikke gensere som koster mer enn 350kr stykk. Og bukser er max 399kr. T-skjorte max 99kr

Anonymkode: 7c251...703

Lacoste, Gant, Polo Ralph Lauren, Levis osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Lacoste, Gant, Polo Ralph Lauren, Levis osv.

Nei. Hadde heller betalt for å unngå det. Syns det er flaut å se andre som tror de er så kule gå rundt i sånt. 

Anonymkode: 7c251...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Hadde heller betalt for å unngå det. Syns det er flaut å se andre som tror de er så kule gå rundt i sånt. 

Anonymkode: 7c251...703

Er jo fantastisk kvalitet og passform på de merkene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke kjøpt klær i år, vel?

Anonymkode: 660a9...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (25 minutter siden):

Kjøper dere merkeklær?

Jeg kjøper ofte klær fra kjente merker fordi det vanligvis borger for kvalitet. Men sjelden/aldri klær med synlige logoer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...