Gå til innhold

Hvor mange klesplagg har du kjøpt i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus
Everybody skrev (15 minutter siden):

Lacoste, Gant, Polo Ralph Lauren, Levis osv.

Jeg har hatt en og annen Levis-bukse, men ikke noe av de andre der tror jeg. Jeg kan heller kjøpe merkeklær når det kommer til fritidstøy som bør tåle en støyt og med min fasong er jeg også avhengig av at klærne passer, noe jeg er heldig om jeg finner. Har f.eks. hatt en del Kari Traa, men synes kvaliteten er så dårlig at jeg ikke kjøper det igjen, har også en del Devold som ble kjøpt på en outlet for mange år siden, holder i vask etter vask, år etter år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg tror ikke jeg har kjøpt noen klær etter nyttår. Ble ferdig med å strikke en genser til meg selv for noen uker siden, men det var da 11 mnd siden jeg begynte på den, så vet ikke om den regnes med? Kjøpte garn til ny genser med en gang jeg var ferdig, men den genseren er til dattera, så den regnes vel ikke med?

Kjøpte forresten en regnjakke/vindjakke av sønnen som han ikke skulle bruke mer. Regnes den med, selv om den var brukt?

Mannen kom hjem med ei helt ny arbeidsbukse fra jobben som var blitt til overs, og den passet meg akkurat. Så den er jo for så vidt ny. Men jeg har ikke kjøpt den 😄

Jeg fikk et knallfint skjørt og nydelig bluse av mannen til jul, så det er ganske nytt. Men altså fra før nyttår og en gave.

Oi! Jeg kjøpte jo faktisk 4 truser I DAG! Reiste avgårde på påskeferie med bare 3 truser i bagen, det ble litt lite 😳

Så om spørsmålet var hva jeg hadde kjøpt av nye klær i år, så er det altså 4 truser! Hvis jeg ikke har glemt noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (39 minutter siden):

Jeg har hatt en og annen Levis-bukse, men ikke noe av de andre der tror jeg. Jeg kan heller kjøpe merkeklær når det kommer til fritidstøy som bør tåle en støyt og med min fasong er jeg også avhengig av at klærne passer, noe jeg er heldig om jeg finner. Har f.eks. hatt en del Kari Traa, men synes kvaliteten er så dårlig at jeg ikke kjøper det igjen, har også en del Devold som ble kjøpt på en outlet for mange år siden, holder i vask etter vask, år etter år.

Jeg sitter akkurat nå i yndlings-Kari-Traa-trøya mi. Har hatt den i minst 9 år 😄 Fant et bilde fra påska 2015 på fb med den på 😅 Den har ikke antydning til slitasje, og jeg har brukt den MYE! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes klær er noe av det kjedeligste som finnes. I 2024 har jeg kjøpt følgende:

1 bukse som var veldig nedsatt, som erstatning for en i samme farge som var helt utslitt

1 3-pakning underbukser

1 par sokker, muligens 2

1 genser på Finn, 1 matchende trøye (på Cubus) beregnet på bruk sammen med akkurat den genseren

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Jeg sitter akkurat nå i yndlings-Kari-Traa-trøya mi. Har hatt den i minst 9 år 😄 Fant et bilde fra påska 2015 på fb med den på 😅 Den har ikke antydning til slitasje, og jeg har brukt den MYE! 

Jeg har gitt opp Kari Traa, longsen revnet på låret etter kort tid da jeg skulle dra den på meg og skjortene får hull, kan se ut som de er veldig lett mottagelig for møll eller noe rett og slett. Annet ulltøy er ikke slik, selv om de ligger i samme skuff. Tror jeg må se om jeg får tak i møllkuler eller noe. Har hørt mange klage på at spesielt de ensfargede partiene på Rose-tøyet fort får hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg strikker alt jeg går med. Små holder jeg på meg busteholder og tradisjonsrike truser av merinoull. 

Anonymkode: f9fdf...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (1 time siden):

Kjøper dere merkeklær?

Nei, jeg er ikke veldig opptatt av merker.  Det eneste jeg virkelig liker er Desigual, men det er vanskelig å finne riktig størrelse da L er som S og buksene er for korte 😉.  Ellers så kjøper jeg ulltøy på Outlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Ikke kjøpt klær i år. Men jeg må virkelig finne meg en jakke som passer bedre denne årstiden. Har bare aldri klart å bestemme meg! Pris, utseende, bruk….. så ble jeg distrahert og glemte alt. Har faktisk kun en vinterparkas og en regnjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...