Gå til innhold

Troller autister mer på nettet enn andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje fordi de ikke hvet hvordan normal kommunikasjon foregår?

Anonymkode: cd273...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje fordi de ikke hvet hvordan normal kommunikasjon foregår?

Interessant spørsmål, særlig i lys av at profesjonell trolling forutsetter inngående kunnskap om, og forståelse av, hvordan "normal" kommunikasjon foregår. Som f.eks. han her: https://worldstarhiphop.com/videos/wshhPM6R2w8vbwqpi41q/a-real-menace-to-society-professional-online-hater-showing-yall-how-its-done

 

Endret av psykedeliker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Autister har mer hyppighet av uføretrygdede 

Uføretrygdede kjeder seg mer enn arbeidende

Folk som kjeder seg troller mer enn de som har et liv 

Autister dårligere sosiale ferdigheter

De med dårlig sosiale ferdigheter har mindre venner og andre sosiale relasjoner enn de med bedre sosiale evner

Folk med lite sosialt liv trenger forum for å ha et sosialt liv

For å få respons på et forum må man gjerne skrive ting folk er uenig i eller blir sure på

Anonymkode: 83d99...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Her tror jeg alle snakker av egen erfaring, for såvidt jeg vet er det ikke gjort noen undersøkelser på det?  Hvis det har, så tips gjerne! 

Jeg har ikke den dårlige erfaringen med autister som flere hevder å ha her. Jeg klarer heller ikke å se at de skulle trolle mer, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Jeg har kun hatt dårlige erfaringer med damer i en viss alder. Har diskutert på nett siden jeg var 15, 16 år, og da har jeg diskutert alt fra religion ( ganske mye ) til helt random ting som vaner og slanking. Også endel samfunnsrelaterte ting og tidsaktuelle saker. Det har vært temperatur, og jeg har også vært i diskusjon med Lars Gule- uten å bli kappet hode av ( selv om han iretttesatte meg ganske kraftig en gang 🙂 ) Har diskutert med konspifolk ( før jeg ga opp ) og (andre) fanatikere. Det har kun vært noen ytterst få angrep på de årene.

Men damer 50+  Fyf.... Det er helt rått!  Men. Det kan godt være jeg har brent meg så mye på dem at jeg blir forutinntatt og farget av personlig erfaring. Det er bare det at jeg også ser dem i fri utfoldelse ellers og også i kommentarfelt. 

Når det er sagt så har også de få jeg har fått mer respekt for ( utnover den grunnleggende ) vært damer i samme alder. De er i mindretall med god margin. De flinkeste er alltid de fra 40+ og nedover. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Autister har mer hyppighet av uføretrygdede 

Uføretrygdede kjeder seg mer enn arbeidende

Folk som kjeder seg troller mer enn de som har et liv 

Autister dårligere sosiale ferdigheter

De med dårlig sosiale ferdigheter har mindre venner og andre sosiale relasjoner enn de med bedre sosiale evner

Folk med lite sosialt liv trenger forum for å ha et sosialt liv

For å få respons på et forum må man gjerne skrive ting folk er uenig i eller blir sure på

Du glemte å ta med at Mor Lille er en sten. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men fakta kan oppfattes som trolling tror jeg. Er visse ting som ikke skal sies :) 

Anonymkode: bf6e7...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, men fakta kan oppfattes som trolling tror jeg. Er visse ting som ikke skal sies :) 

Ja, det så vi jo tidligere i dag. Medisinmenigheten ble plutselig veldig engasjert i en diskusjon om åndelighet. Rare greier det der.

Endret av psykedeliker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Troller egentlig autister? Man kan ikke tulle med autister fordi de ikke forstår ironi og sarkasme, derfor tror jeg ikke autister troller spesielt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (23 minutter siden):

Her tror jeg alle snakker av egen erfaring, for såvidt jeg vet er det ikke gjort noen undersøkelser på det?  Hvis det har, så tips gjerne! 

Jeg har ikke den dårlige erfaringen med autister som flere hevder å ha her. Jeg klarer heller ikke å se at de skulle trolle mer, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Jeg har kun hatt dårlige erfaringer med damer i en viss alder. Har diskutert på nett siden jeg var 15, 16 år, og da har jeg diskutert alt fra religion ( ganske mye ) til helt random ting som vaner og slanking. Også endel samfunnsrelaterte ting og tidsaktuelle saker. Det har vært temperatur, og jeg har også vært i diskusjon med Lars Gule- uten å bli kappet hode av ( selv om han iretttesatte meg ganske kraftig en gang 🙂 ) Har diskutert med konspifolk ( før jeg ga opp ) og (andre) fanatikere. Det har kun vært noen ytterst få angrep på de årene.

Men damer 50+  Fyf.... Det er helt rått!  Men. Det kan godt være jeg har brent meg så mye på dem at jeg blir forutinntatt og farget av personlig erfaring. Det er bare det at jeg også ser dem i fri utfoldelse ellers og også i kommentarfelt. 

Når det er sagt så har også de få jeg har fått mer respekt for ( utnover den grunnleggende ) vært damer i samme alder. De er i mindretall med god margin. De flinkeste er alltid de fra 40+ og nedover. 

 

Ja vel? 

Anonymkode: b0233...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja vel? 

Anonymkode: b0233...6ff

Ja. 

Men det er jo også noen anonyme, så de kan være hva som helst. Men jeg skrev jo på mer seriøse debattsider o.l tidligere ( også endel nå ) med reelt navn. Forum på denne måten er forholdsvis nytt for meg. De godt voksne damene gjør seg uansett bemerket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ja. 

Men det er jo også noen anonyme, så de kan være hva som helst. Men jeg skrev jo på mer seriøse debattsider o.l tidligere ( også endel nå ) med reelt navn. Forum på denne måten er forholdsvis nytt for meg. De godt voksne damene gjør seg uansett bemerket. 

Er ikke du en av dem siden du er en bestemor? 

Anonymkode: b0233...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke du en av dem siden du er en bestemor? 

Anonymkode: b0233...6ff

Hæ? Hvor har jeg skrevet at jeg er...bestemor?? 

Jeg kommer med svært lite personlige opplysninger om både familieforhold, alder, bosted og også utdannelser. Så nå tror jeg du blander meg med noen andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Forum på denne måten er forholdsvis nytt for meg.

Det er ikke nytt for meg, selv om jeg er ny akkurat her. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody
psykedeliker skrev (31 minutter siden):

Det er ikke nytt for meg, selv om jeg er ny akkurat her. 😎

Troll Dancing GIF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

 

Men damer 50+  Fyf.... Det er helt rått!  Men. Det kan godt være jeg har brent meg så mye på dem at jeg blir forutinntatt og farget av personlig erfaring. Det er bare det at jeg også ser dem i fri utfoldelse ellers og også i kommentarfelt. 

 

Nå syntes jeg du skjærer alle damer på 50+ over en kam. Tenk hvis jeg skulle si slikt om unge innvandrere: Bare fordi jeg har blitt ranet tre ganger av gjenger så er alle unge innvandrere kriminelle drittsekker. Skjerpings!

Anonymkode: cd273...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (4 timer siden):

Troller egentlig autister? Man kan ikke tulle med autister fordi de ikke forstår ironi og sarkasme, derfor tror jeg ikke autister troller spesielt mye.

Hvem har sagt alle autister ikke forstår ironi og sarkasme?

Anonymkode: cd273...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem har sagt alle autister ikke forstår ironi og sarkasme?

Det står i manus, så da må det jo være sant. For man kan jo ikke stille kritiske spørsmål til det som står i manus, da bryter man jo en sosial norm. Men autister forstår jo ikke sosiale normer. Og da bryr de seg ikke om det som står i manus heller. Men der står det jo at de ikke forstår ironi og sarkasme. Så det betyr at...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Det står i manus, så da må det jo være sant. For man kan jo ikke stille kritiske spørsmål til det som står i manus, da bryter man jo en sosial norm. Men autister forstår jo ikke sosiale normer. Og da bryr de seg ikke om det som står i manus heller. Men der står det jo at de ikke forstår ironi og sarkasme. Så det betyr at...?

image.gif.5b9d0e6b18114e8e1bdf6e5c17882b4f.gif

Anonymkode: cd273...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nå syntes jeg du skjærer alle damer på 50+ over en kam. Tenk hvis jeg skulle si slikt om unge innvandrere: Bare fordi jeg har blitt ranet tre ganger av gjenger så er alle unge innvandrere kriminelle drittsekker. Skjerpings!

Anonymkode: cd273...ad3

Jeg mener ikke at jeg gjør det. Nå skriver jeg jo også at de jeg har hatt mer respekt for også er damer i samme alder. Jeg vet ikke hvorfor du misset det? 

Dessuten skriver jeg også at dette er personlige erfaringer, og også at jeg kan ha blitt forutunntatt og farget av nettopp de erfaringene. 

Nå er det ikke mer enn et par uker siden hvor en MANN brøt inn på sin some-kanal og måtte si fra til flere kvinner i den alderen at nå måtte de stoppe med angrep mot meg og ei til der, ellers ville de bli blokkert. Og han "benyttet også anledningen" til å si at kvinner måtte slutte å klage på menn før de begynte å respektere hverandre. 

Sånn sert ødelegger de for andre av oss ved å være så bitchy også! Det angrep går ut på  er alltid at man tar plass, hevder seg og får gode tilbakemeldinger fra andre. Om igjen og om igjen, og ikke én gang har jeg sett at de angriper menn for det samme. Rart ikke sant?  ( og jeg skal love deg at flere menn tar mye større plass! ) 

Da tenker jeg at deres generasjon har et mye dårligere selvbilde enn yngre kvinner sånn jevnt over ( det er som nevnt hederlige unntak ) Og at menn som tar plass og hevder meninger blir både respektert og i verste fall smisket med ( og mennene syns heller ikke om det alltid )

MIN erfaring. 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 timer siden):

Hæ? Hvor har jeg skrevet at jeg er...bestemor?? 

Jeg kommer med svært lite personlige opplysninger om både familieforhold, alder, bosted og også utdannelser. Så nå tror jeg du blander meg med noen andre.

 

Du har delt mer enn du husker sikkert. 

Anonymkode: b0233...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...