Gå til innhold

Troller autister mer på nettet enn andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir-
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har delt mer enn du husker sikkert. 

Anonymkode: b0233...6ff

Nei, det har jeg ikke. Jeg har tvert om god kontroll på hva jeg deler her.

Men for all del. Hvis jeg mot egen uvitenhet og mot all formodning skulle ha multippel pf, og at en identitet i meg har skrevet at jeg er...bestemor her, så må du gjerne linke til den uttalelsen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei, det har jeg ikke. Jeg har tvert om god kontroll på hva jeg deler her.

Men for all del. Hvis jeg mot egen uvitenhet og mot all formodning skulle ha multippel pf, og at en identitet i meg har skrevet at jeg er...bestemor her, så må du gjerne linke til den uttalelsen 😀

Ok. Hvis du sier det så. Synes det bare er noe rart med deg at du vil fremstå ung i skrivemåten du har når du er voksen, og vel så det. Er du bevisst også det? 

Anonymkode: b0233...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Hvis du sier det så. Synes det bare er noe rart med deg at du vil fremstå ung i skrivemåten du har når du er voksen, og vel så det. Er du bevisst også det? 

Anonymkode: b0233...6ff

Ja, det var vel også noe som må bemerkes. At man "vil fremstå ung i skrivemåten" 

Herregud. Kan ikke alle få skrive som de vil her. For noen problemer man skal ha... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange autister har mer enn nok sosiale ferdigheter til å trolle på nett. Jeg opplever ikke at autister nødvendigvis har så store problemer med å lese mellom linjene for eksempel.

Det er mulig problemer er større i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

Jeg tror mange autister har mer enn nok sosiale ferdigheter til å trolle på nett. Jeg opplever ikke at autister nødvendigvis har så store problemer med å lese mellom linjene for eksempel.

Det er mulig problemer er større i RL.

Det spørs veldig på hvor stor linjeavstand forumet har! 

Anonymkode: 83d99...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...