Gå til innhold

Mianserin for søvn


Seroxat

Anbefalte innlegg

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt ufarlig å prøve ut 10mg.

Selv om vi ikke skal diskutere doser her, må det være lov å si at en trygt kan prøve ut en natt eller to med lavere dose for å se om en fortsatt kommer til målet. Det må også være lov å teste ut om en fortsatt trenger like mye smertestillende ved å prøve seg med en mindre dose.

Endret av nachnoo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv det ut. Muligens vil det ikke ha tilstrekkelig effekt, men kanskje.

Anonymkode: 6401f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (23 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig trøttav den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (24 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig trøtt av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (24 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig trøtt av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroxat skrev (25 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig trøtt av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (25 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig trøtt av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (2 minutter siden):

 

 

Seroxat skrev (Akkurat nå):

 

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Prøv det ut. Muligens vil det ikke ha tilstrekkelig effekt, men kanskje.

Anonymkode: 6401f...086

Da tester jeg ut i kveld og satser på at 10 mg holder sånn at jeg får sove. Takk for tilbakemelding ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (14 minutter siden):

Det er helt ufarlig å prøve ut 10mg.

Selv om vi ikke skal diskutere doser her, må det være lov å si at en trygt kan prøve ut en natt eller to med lavere dose for å se om en fortsatt kommer til målet. Det må også være lov å teste ut om en fortsatt trenger like mye smertestillende ved å prøve seg med en mindre dose.

Da tester jeg ut i kveld og håper at det er tilstrekkelig i forhold til å få sove. Takk for tilbakemelding ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tar Zoloft; tar dere noe for søvn i tillegg, eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (20 minutter siden):

 

 

Seroxat skrev (46 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig trøtt av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (48 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig trøtt av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroxat skrev (49 minutter siden):

Jeg tar 20 mg  Mianserin for søvn, men opplever å bli veldig av den på dagtid. Er dette vanlig? Kan jeg gå ned til 10 mg og allikevel oppleve effekt i forhold til søvn? 

Kan det være at jeg ikke trenger noe Mianserin for å få sove? Dere andre; tar dere noe i tillegg til Zoloft for å få sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (Akkurat nå):

Kan det være at jeg ikke trenger noe Mianserin for å få sove? Jeg prøver meg først på 10 mg Mianserin i kveld så får jeg se hvordan det går. Dere andre; tar dere noe i tillegg til Zoloft for å få sove?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette finner du bare ut ved å prøve. Andres erfaringer har ingen verdi i denne sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (23 minutter siden):

Dette finner du bare ut ved å prøve. Andres erfaringer har ingen verdi i 

 

nachnoo skrev (24 minutter siden):

Dette finner du bare ut ved å prøve. Andres erfaringer har ingen verdi i denne sammenheng. 

Ja, jeg får teste det ut. Håper at 10 mg holder i forhold til søvn. Jeg har hele tida tenkt at det er Zoloft som gjør meg så trøtt på dagtid helt til jeg kom på at jeg tar 20 mg Mianserin. Tror nok at det er den som gjør meg så trøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (53 minutter siden):

 

Ja, jeg får teste det ut. Håper at 10 mg holder i forhold til søvn. Jeg har hele tida tenkt at det er Zoloft som gjør meg så trøtt på dagtid helt til jeg kom på at jeg tar 20 mg Mianserin. Tror nok at det er den som gjør meg så trøtt. Vil jeg få seponeringssymptomer når jeg går ned i dose på Mianserin? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (1 time siden):

Dette finner du bare ut ved å prøve. Andres erfaringer har ingen verdi i denne sammenheng. 

Vil jeg få seponeringssymptomer når jeg går ned i dose, fra 20 mg til 10 mg, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat skrev (Akkurat nå):

Vil jeg få seponeringssymptomer når jeg går ned i dose, fra 20 mg til 10 mg, tror du?

Begynte med den 12 februar, hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...