Gå til innhold

Hovne lymfeknuter av Lamictal? Kupton ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Kupton has left the building 🙃

Jeg tror han er under cover, eller bare nyter dager uten DOL og regler 😊 hvem vet? 

Men det hjelper ikke å rope på hsn lengre ihvertfall. 

takk for tilbakemelding 🙂 Dumt at vi ikke har han (?) å spørre lenger da....Kankje noen andre her som vil svare

Anonymkode: f3912...145

Gjest Krøll47

Hei. Jeg opplevde det samme da jeg gikk på Lamictal. Kan dessverre ikke si om det er forbigående fordi jeg sluttet på medisinen etter mindre enn tre måneder. Nå er det borte, men så er det også tre måneder siden jeg sluttet.

Det eneste du MÅ si fra til lege om i forbindelse med Lamictal med en gang er hudutslett. Men føler du deg usikker, så spør ved neste anledning. Jeg fikk også stiv nakke og vondt i ledd. Men var sengeliggende på det tidspunktet, så kunne ha vært pga det også. 

Endret av Krøll47

Annonse

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg trapper opp Lamictal og har fått store og harde lymfeknuter på halsen. Er dette en forbigående bivirkning?  

Anonymkode: f3912...145

Jeg synes at du skal ta en telefon til en lege e.l. slik at du får avklart dette. Hovne lymfeknuter i forbindelse med Lamictal bør vurderes av en lege. Symptomet vil i så fall oppstå i løpet av de 4 første ukene av behandlingen, slik jeg leser det. Det er bedre med en telefon for mye enn en for lite. Det er også viktig med en svært langsom opptrapping av Lamictal.

Nå er kanskje ikke legen din tilgjengelig på en helligdag, men ta en telefon til legevakten og få det avklart der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...