Gå til innhold

Ble gravid av en rasist gutt, hva skal jeg gjøre ? 😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir-
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det exens herjinger på nett det referes til? I såfall går det jo ann å forstå. Hvorfor ikke bare svare det da når jeg spør... 😑

Anonymkode: 6c1c6...04e

Ja, det var nok det hva det var snakk om 😀

Altså. Jeg ler fordi jeg skjønner at det kunne gå hus forbi! 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja, det var nok det hva det var snakk om 😀

Takk, må være påskemarsipanen som har gjort meg så f**** treg :D 

Anonymkode: 6c1c6...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk, må være påskemarsipanen som har gjort meg så f**** treg :D 

Anonymkode: 6c1c6...04e

Neida. Det var jo litt vanskelig å få tak på! 

🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (3 timer siden):

På norsk er det ingenting som heter "å avslutte barn".

Ah ok. Da trekker jeg det tilbake den delen også. Viktig å bruke riktige ord for ting.

Kashmir skrev (1 time siden):

Neida. Det var jo litt vanskelig å få tak på! 

🙂

Er vanskelig når folk sier feil ting, ting er lettere når en sier de riktige tingene.

Heldigvis er det mange som sier de riktige tingene, så TS har fått god hjelp, så er det beste å overse de som sier de gale tingene. Så blir alt bra tror jeg. Og det gjelder i alle kulturer og alle land.

Anonymkode: 7a63c...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 12.26):

Ah ok. Da trekker jeg det tilbake den delen også. Viktig å bruke riktige ord for ting.

Er vanskelig når folk sier feil ting, ting er lettere når en sier de riktige tingene.

Heldigvis er det mange som sier de riktige tingene, så TS har fått god hjelp, så er det beste å overse de som sier de gale tingene. Så blir alt bra tror jeg. Og det gjelder i alle kulturer og alle land.

Anonymkode: 7a63c...ece

Hvis han er så imot asiatere hvorfor vil han være sammen med meg? Det er tydelig st han er tiltrukket av meg også, så dette henger ikke sammen, at han er rasist og vil ha meg. 

Anonymkode: d78d7...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han er så imot asiatere hvorfor vil han være sammen med meg? Det er tydelig st han er tiltrukket av meg også, så dette henger ikke sammen, at han er rasist og vil ha meg. 

Anonymkode: d78d7...94b

Du kan jo spørre han da, og se hva han sier.

Men problemet med alle sosiale interaksjoner, er at du kan aldri vite om svaret en får er sannheten eller ikke. Ser det mye på forumet her til og med, masse folk som sier ting som åpenbart ikke er sant, for å beskytte folks følelser eller andre "gode" grunner

Personlig holder jeg meg unna folk så jeg slipper disse problemene ;) Men du får ha lykke til uansett hvilken vei du tar.

Anonymkode: 7a63c...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo spørre han da, og se hva han sier.

Men problemet med alle sosiale interaksjoner, er at du kan aldri vite om svaret en får er sannheten eller ikke. Ser det mye på forumet her til og med, masse folk som sier ting som åpenbart ikke er sant, for å beskytte folks følelser eller andre "gode" grunner

Personlig holder jeg meg unna folk så jeg slipper disse problemene ;) Men du får ha lykke til uansett hvilken vei du tar.

Anonymkode: 7a63c...ece

Takk, men kan du hjelpe meg litt videre fordi jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, har aldri opplevd dette før og skjønner meg ikke på sånne folk, tror du det er best å kutte kontakt med han? Vil si han er skikkelig two faced, fordi mot meg virker han ikke slik og er hyggelig, mens hans snakker shit om asiatere med vennene hans osv

Anonymkode: d78d7...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk, men kan du hjelpe meg litt videre fordi jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, har aldri opplevd dette før og skjønner meg ikke på sånne folk, tror du det er best å kutte kontakt med han? Vil si han er skikkelig two faced, fordi mot meg virker han ikke slik og er hyggelig, mens hans snakker shit om asiatere med vennene hans osv

Anonymkode: d78d7...94b

Nei jeg har ingen gode råd og dette er ikke mitt fagfelt for å si det slik (driver ikke med disse sosiale greiene)

Men, du kan spørre på kvinneguiden også da, er mer "liv" og alternative folk der. Tror 95%+ av rådene vil bli ta abort og kutt kontakt da.

Men, ut over det er det jo bare du som kan bestemme hva du vil gjøre.

Anonymkode: 7a63c...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvis han er så imot asiatere hvorfor vil han være sammen med meg? Det er tydelig st han er tiltrukket av meg også, så dette henger ikke sammen, at han er rasist og vil ha meg. 

Anonymkode: d78d7...94b

Jeg tror ikke at rasisme alltid stikker så dypt. Det kan være han bare jatter med kompisgjengen og at han egentlig ikke har noen sterk mening om asiatere. Mulig rasismen fordufter om han vokser opp og skifter miljø. Det virker uansett veldig umodent og dumt å skrive noe sånt. Jeg skjønner at du er skeptisk.

Jeg synes det viktigste er at du ikke er klar for å bli mor og at du er veldig skeptisk til faren.

Du har ikke gjort noe galt. Dere brukte kondom. Forskjellen på deg og de fleste andre er at du hadde uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 23.56):

Ok er nok bare jeg som er for dum tror jeg, bare glem det. ;) 

Anonymkode: 7a63c...ece

Du er langt fra dum, men det er malplassert i denne tråden.

Det er en fortvilet ung kvinne som har kaos i hodet og ber om råd. Hun trenger ikke at vi kompliserer ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...