Gå til innhold

Har levd i fangeskap hele livet - fri nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir-
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jo. Det er akkurat derfor jeg skriver som jeg gjør. Ikke bli et offer. Da fortsetter du å ødelegge livet ditt. Man er først fri når man er fri fra å laste andre for alt som er vondt i eget liv - kan bli en vane det og. Og alt dette selv om du har hatt det grusomt, det ha jeg stor sympati for, bare ikke la det være hele livet ditt, da får du ikke noe vennskap, yrke, et velfungerende liv mm 

Anonymkode: d9b08...bd7

Ok. Da starter vi fra begynnelsen

- hvorfor ble du hooked av en narsissist? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (12 minutter siden):

Ok. Da starter vi fra begynnelsen

- hvorfor ble du hooked av en narsissist? 

Hvorfor skal vedkommende svare på det?

Anonymkode: 27dca...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal vedkommende svare på det?

Anonymkode: 27dca...e7b

Fordi hen sa at hun visste hva dette handlet om etter å ha sagt at man ikke må bli et offer.

Da blir jeg selvsagt imteressert. Men ikke noe svar. Det overasket meg ikke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Fordi hen sa at hun visste hva dette handlet om etter å ha sagt at man ikke må bli et offer.

Da blir jeg selvsagt imteressert. Men ikke noe svar. Det overasket meg ikke da...

Nå må du gi deg. Det er ikke sikkert at vedkommende ønsker å brette ut livet sitt her.

Anonymkode: 27dca...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå må du gi deg. Det er ikke sikkert at vedkommende ønsker å brette ut livet sitt her.

Anonymkode: 27dca...e7b

Nei, da bør hun ikke hevde at hun "vet' heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...