Gå til innhold

Medisin som roer og regulerer nervesystemet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da får du la vær å henge på forum der folk spør om ting innenfor samme tematikk. 
Jeg stilte spørsmålet fordi det er dette jeg lurer på, og har fortsatt ikke funnet et likt spørsmål. Om du tollker andre spørsmål til å ligne er ditt problem og din oppfatning

Det også an å overse det du ikke vil/kan svare på. Må være mer utmattende å holde på sånn her enn å overse.

 

Anonymkode: f3f51...080

Det har sjelden vært et så markant problem de siste 10 årene jeg har vært her. 

Det forringer forumets verdi og nytte. Andre tråder drukner i aktivering av nervesystemet. Tonnevvis av råd blir gitt, 5 min senere opprettes ny tråd i en litt ulik versjon men med samme innhold. 

 

Anonymkode: a093c...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Som flere har påpekt, dette oppleves som spamming, og jo, du er med 99% sikkerhet den samme som har opprettet utallige lignende tråder tidligere. Skrivestilen avslører deg, sammen med det faktum at du

  • ikke deler noe om din situasjon utover løsrevne symptomer 
  • ikke er åpen for at du har depresjon eller angst, men stadig intellektualiserer dine symptomer 

Punktene ovenfor er muligens noe av årsaken til at du er stucked, kombinert med et stort kontrollbehov. 

Håper du får hjelp etter hvert, men PLEASE ikke misbruk forumet til spamming - ingen kan hjelpe deg her, hvis dét er alt du bidrar med. 

Anonymkode: a729f...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd benzo. I samråd med og etter resept fra lege selvsagt. 

Jeg ville seriøst bare tatt hva enn legen ba meg om hvis jeg var i en så desperat situasjon som har vært så fullstendig fastlåst over tid. Jeg ville ikke forsøkt å være smartere enn legen ved å innhente info fra tvilsomme kilder (eller, det er en løgn, men jeg ville holdt det skjult). Eller stilt samme spørsmål om og om igjen og forventet andre svar. Hvis du ikke tør å lytte til anbefalinger er du ikke desperat nok. Desperat = gjør hva som helst. Hvorav lytte til anbefalinger og råd er det første som burde stå på menyen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som flere har påpekt, dette oppleves som spamming, og jo, du er med 99% sikkerhet den samme som har opprettet utallige lignende tråder tidligere. Skrivestilen avslører deg, sammen med det faktum at du

  • ikke deler noe om din situasjon utover løsrevne symptomer 
  • ikke er åpen for at du har depresjon eller angst, men stadig intellektualiserer dine symptomer 

Punktene ovenfor er muligens noe av årsaken til at du er stucked, kombinert med et stort kontrollbehov. 

Håper du får hjelp etter hvert, men PLEASE ikke misbruk forumet til spamming - ingen kan hjelpe deg her, hvis dét er alt du bidrar med. 

Anonymkode: a729f...54e

Er du admin eller moderator her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Osten skrev (1 time siden):

Er du admin eller moderator her? 

Er du?

Anonymkode: 91b3b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...