Gå til innhold

Syns dere det er vanskelig..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

..å snakke med folk når dere er deprimert og sliter?

Gardina går helt ned for meg om dagen, klarer ikke føre en samtale eller sette meg inn i. Er helt fjern og orker ikke. 

 

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

..å snakke med folk når dere er deprimert og sliter?

Gardina går helt ned for meg om dagen, klarer ikke føre en samtale eller sette meg inn i. Er helt fjern og orker ikke. 

 

Anonymkode: 826d1...7bb

Jeg kan relatere. Blir helt utslitt av det.

Anonymkode: 189b7...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, også blir jeg helt utslitt av meg selv også..

Anonymkode: c56b5...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, også blir jeg helt utslitt av meg selv også..

Anonymkode: c56b5...6e7

Ja jeg og.. hvordan blir du det? Tankekjør liksom?

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg og.. hvordan blir du det? Tankekjør liksom?

Anonymkode: 826d1...7bb

Mer at jeg "ser" meg selv..

Anonymkode: c56b5...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mer at jeg "ser" meg selv..

Anonymkode: c56b5...6e7

Okei. Skjønte ikke helt hva du mente.

Jeg kjenner mer på at jeg ikke er normal nå- i følelser og tanker. Da blir det vanskelig 

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krøll47

Kjenner igjen det selv om det ikke er sånn akkurat nå. Vet hvor vanskelig det er så sender deg varme tanker. Det blir nok annerledes igjen en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Krøll47 skrev (3 minutter siden):

Kjenner igjen det selv om det ikke er sånn akkurat nå. Vet hvor vanskelig det er så sender deg varme tanker. Det blir nok annerledes igjen en dag. 

Takk håper det!!

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Jeg blir helt distansert. Ingenting har betydning og alt er bare - tomt. På en trist måte.

Men det viktigste er å grave seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (15 minutter siden):

Jeg blir helt distansert. Ingenting har betydning og alt er bare - tomt. På en trist måte.

Men det viktigste er å grave seg ut. 

Gjenkjennelig. Får du litt panikk/angst også?

Den utgravingen må vel skje på annet vis da

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Gjenkjennelig. Får du litt panikk/angst også?

Den utgravingen må vel skje på annet vis da

Anonymkode: 826d1...7bb

Yes. Ekstremt mye angst. Men det er veldig vanlig. I sånne tilfeller behøver man hjelp fra andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (4 minutter siden):

Yes. Ekstremt mye angst. Men det er veldig vanlig. I sånne tilfeller behøver man hjelp fra andre. 

Ja. Har en psykolog. Hjelper ikke så mye foreløpig. Er ekstremt plaga når er alene også - så det er ingen fristed på en måte.

 

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Har en psykolog. Hjelper ikke så mye foreløpig. Er ekstremt plaga når er alene også - så det er ingen fristed på en måte.

 

Anonymkode: 826d1...7bb

Ja det er veldig press når man har det sånn. Om det er ille så må du nesten vurdere om du ønsker å bli satt på medisiner for en periode.

Jeg har lovet meg selv å ta tegnene i tidligere fase og aldri - ALDRI - har det så dårlig som jeg hadde det. Ble sint på hele siuasjonen etter å ha slitt i tre år, og det hjalp. Krevde hjelp, og fikk det. Hadde også folk rundt som dro meg kraftig opp.

Det jeg prøver å si, bare du selv vet hva som foregår i hodet ditt og hvordan du har det. Jo lenger man går dårlig, jo vanskeligere blir det å behandle. Ikke så i lange samtalebehandlinger hvis du merker at det ikke er noe nytte. Si fra. 

Endret av Trinity80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (9 minutter siden):

Ja det er veldig press når man har det sånn. Om det er ille så må du nesten vurdere om du ønsker å bli satt på medisiner for en periode.

Jeg har lovet meg selv å ta tegnene i tidligere fase og aldri - ALDRI - har det så dårlig som jeg hadde det. Ble sint på hele siuasjonen etter å ha slitt i tre år, og det hjalp. Krevde hjelp, og fikk det. Hadde også folk rundt som dro meg kraftig opp.

Det jeg prøver å si, bare du selv vet hva som foregår i hodet ditt og hvordan du har det. Jo lenger man går dårlig, jo vanskeligere blir det å behandle. Ikke så i lange samtalebehandlinger hvis du merker at det ikke er noe nytte. Si fra. 

Handler mer om meg enn om psykologene tror jeg. Men har en ny psykolog nå- håper kanskje hen er bedre. Kan ikke slutte når jeg er så dårlig.
Har dessverre forsøkt noe medisin, men har ikke hjulpet så mye. Men det er mulig jeg må forsøke igjen/noe annet.

Ja tenker jo man maler seg mer og mer inni et hjørne. Men du klarte etter tre år- da er det jo fortsatt håp for meg kanskje. 🩷😝

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Handler mer om meg enn om psykologene tror jeg. Men har en ny psykolog nå- håper kanskje hen er bedre. Kan ikke slutte når jeg er så dårlig.
Har dessverre forsøkt noe medisin, men har ikke hjulpet så mye. Men det er mulig jeg må forsøke igjen/noe annet.

Ja tenker jo man maler seg mer og mer inni et hjørne. Men du klarte etter tre år- da er det jo fortsatt håp for meg kanskje. 🩷😝

Anonymkode: 826d1...7bb

Det er absolutt håp. Det viktigste med behandling som forskningen viser er personlig kjemi. Se etter det ved neste psykolog.

Det er håp, det liver jeg deg. Gjør som meg og teste halve apoteket om du må!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (21 minutter siden):

Det er absolutt håp. Det viktigste med behandling som forskningen viser er personlig kjemi. Se etter det ved neste psykolog.

Det er håp, det liver jeg deg. Gjør som meg og teste halve apoteket om du må!

Haha huff🙃 føler jeg har testa nok og blitt skeptisk til om det er noe vits

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (37 minutter siden):

Det er absolutt håp. Det viktigste med behandling som forskningen viser er personlig kjemi. Se etter det ved neste psykolog.

Det er håp, det liver jeg deg. Gjør som meg og teste halve apoteket om du må!

Jeg føler også litt at siden systemet er så full i angst osv så burde man klare å roe det på ekte/naturlig og at medisin bare lurer systemet litt på en måte🥹 hva tenker du om det?

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg føler også litt at siden systemet er så full i angst osv så burde man klare å roe det på ekte/naturlig og at medisin bare lurer systemet litt på en måte🥹 hva tenker du om det?

Anonymkode: 826d1...7bb

Angst over lenger tid kan bli kronisk over lang tid. Dette velger du selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Angst over lenger tid kan bli kronisk over lang tid. Dette velger du selv.

Huff redd det er blitt kronisk da. Du mener når det på en måte had har hengt seg opp og bare blitt en angst uten at man omtrent ikke lenger vet årsaken? 
Kjenner jo på et behov for medisin ja, men hadde egentlig gitt opp siden ikke noe har fungert annet enn motsatt så langt 

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...