Gå til innhold

Syns dere det er vanskelig..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 time siden):

Det er absolutt håp. Det viktigste med behandling som forskningen viser er personlig kjemi. Se etter det ved neste psykolog.

Det er håp, det liver jeg deg. Gjør som meg og teste halve apoteket om du må!

Kan jeg spørre hvordan du opplevde sterk angst over tid?

Jeg har fraværende komsentrasjon/hukommelse, fokus, følelser, tilstedeværelse og er bare ekstremt urolig og stressa i hodet hele tiden. Mye fysiske symptomer også. 
Derav også nevnte vansker med å være med/snakke med folk 

Kjennes ikke helt slik jeg trodde angst var og er så konstant, men er kanskje angst

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hvordan du opplevde sterk angst over tid?

Jeg har fraværende komsentrasjon/hukommelse, fokus, følelser, tilstedeværelse og er bare ekstremt urolig og stressa i hodet hele tiden. Mye fysiske symptomer også. 
Derav også nevnte vansker med å være med/snakke med folk 

Kjennes ikke helt slik jeg trodde angst var og er så konstant, men er kanskje angst

Anonymkode: 826d1...7bb

Skriver du ikke veldig mange innlegg om dette?

Anonymkode: 0a48c...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skriver du ikke veldig mange innlegg om dette?

Anonymkode: 0a48c...a95

Nei? Hva mener du? Har jo blitt noen kommentarer i denne tråden men det er vel naturlig 

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosemarin

Ja, jeg føler at jeg ikke har noe kapasitet. Blir helt utslitt bare av tanken på å tenke, snakke eller mene og føle noe om noe🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 16.51):

..å snakke med folk når dere er deprimert og sliter?

Gardina går helt ned for meg om dagen, klarer ikke føre en samtale eller sette meg inn i. Er helt fjern og orker ikke. 

 

Anonymkode: 826d1...7bb

Blir i hvertfall ikke bedre av å alltid la vær. Til slutt tåler man ingenting, så viktig å utfordre seg selv litt :) En trenger da ikke fungere 100% for å kunne si hei å ha en samtale med folk. Ingen har godt av å sitte å være inne i sitt eget hode hele dagen.

Anonymkode: 0a48c...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir i hvertfall ikke bedre av å alltid la vær. Til slutt tåler man ingenting, så viktig å utfordre seg selv litt :) En trenger da ikke fungere 100% for å kunne si hei å ha en samtale med folk. Ingen har godt av å sitte å være inne i sitt eget hode hele dagen.

Anonymkode: 0a48c...a95

Jeg får sånn sammenbrudd av det- og det forverrer symptomene og følelsen av å ikke være seg selv

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får sånn sammenbrudd av det- og det forverrer symptomene og følelsen av å ikke være seg selv

Anonymkode: 826d1...7bb

Du får sammenbrudd av å si hei til et menneske og ha en liten kort samtale?

Anonymkode: 0a48c...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du får sammenbrudd av å si hei til et menneske og ha en liten kort samtale?

Anonymkode: 0a48c...a95

Ja

Anonymkode: 826d1...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja

Anonymkode: 826d1...7bb

Da bør du jo kanskje øve deg litt mer på det. Du blir i hvertfall ikke bedre av å la vær å ha kontakt med folk.

Anonymkode: 0a48c...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...