Gå til innhold

Mitt andre hjem


farløs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God natt alle mine naboer🥰

Tror kanskje jeg overdreiv maulingen, for det er litt rart i magen, men så er det jo rundt den tiden det skal være rart i magen så.. æh. 

Ellers håper jeg forumfolket får sove godt nok med åpen eller lukka munn, og at vi får bable sammen her igjen i morgen, og hvem vet kanskje med litt trækkspæll🪗

Klemmer💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (17 timer siden):

God natt alle mine naboer🥰

Tror kanskje jeg overdreiv maulingen, for det er litt rart i magen, men så er det jo rundt den tiden det skal være rart i magen så.. æh. 

Ellers håper jeg forumfolket får sove godt nok med åpen eller lukka munn, og at vi får bable sammen her igjen i morgen, og hvem vet kanskje med litt trækkspæll🪗

Klemmer💌

Kanskje du kunne dratt i gang trækkspællet da, og bydd opp til forumdans? Er jo fredag og alt 

Anonymkode: 96b87...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje du kunne dratt i gang trækkspællet da, og bydd opp til forumdans? Er jo fredag og alt 

Anonymkode: 96b87...605

Jeg er alt for mett nå, stappa, må fordøye.

Men det er jo trækkspæll her hver dag jo. Og forumfolket svinger seg rett som det er, så du kan jo by opp til dans du💃 ålle 🕺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det natt igjen🌃 

I kveld lærte jeg å gjøre bildene mindre, helt selv, begynner jeg å bli voksen?? Ble litt kry😊 Syntes bildene jeg la ut hersånn alltid ble gigantiske men jeg visste ikke at det gikk an å gjøre noe med det.

Nå skal jeg brife her:

13218.thumb.jpg.5d9b3469fc6fb1c0f41b49ea1c39a92b.jpg

se så lite 

Bra jeg har disse i hus 🔎🔍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blitt litt glad i den hånden på bokstavrundingen min 🥰  Skulle ønske at den kunne ha vært der for alltid 💞  Jeg kommer til å savne den🥹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom natten igjen🌃

Pulsen er på 60.

Det kjennes som hjertet banker veldig💓 

Håper forumfolket får sove godt nok i natt og hvile🥰

Kanskje vi kan snakkes litt igjen etter natten, det hadde vært stas. 

Klemmer💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som om lyset gikk, fikk nesten litt panikk. 

Hva var det som skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny natt med nye umuligheter!

 

Fikk mye error på forumet i dag.. tekniske problemer (og andre problemer). Lurer på om andre opplevde det samme, altså tekniske? Blir litt mistenksom men det har vel lite å si for min del..

 

Det blir ikke bedre enn dette. Savner Håpet🥹  

 

💤ov godt forumfolk 💌 

Endret av farløs
Byttet ord.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag med nye måltider.

Er så blytung og trøtt for tiden, men det er jo rundt kvinnedagene.. tipper det starter i dag kanskje da? Også er det ekstra vondt i magerygg og oppover. Sov litt i går på dagtid noe som er uvanlig, tror det blir det samme i dag. Men har noen ærender i dag også som må gjøres.

💌Klem💤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart senker natten seg på soverummet, det har den også gjort her på forumet. Nå har vi skrevet nok, også med fjas og råd. Natta alle sammen, natta alle sammen.

💌Klem💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (53 minutter siden):

Snart senker natten seg på soverummet, det har den også gjort her på forumet. Nå har vi skrevet nok, også med fjas og råd. Natta alle sammen, natta alle sammen.

💌Klem💤

Legger du deg så sent? Står oppe på den tiden jeg, uff. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Legger du deg så sent? Står oppe på den tiden jeg, uff. 

 

 

Har blitt litt sent den siste tiden, var litt tidligere for noen uker siden da var det ca 11 tiden(på kvelden). Men det har vært mye senere enn dette før så jeg synes det går mye greiere sånn som det er nå.

Står du opp nå? Fælt.. har opplevd det selv, i perioder før. Men sovner du veldig tidlig da?(håper det) 

Endret av farløs
Tid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (14 minutter siden):

Har blitt litt sent den siste tiden, var litt tidligere for noen uker siden da var det ca 11 tiden(på kvelden). Men det har vært mye senere enn dette før så jeg synes det går mye greiere sånn som det er nå.

Står du opp nå? Fælt.. har opplevd det selv, i perioder før. Men sovner du veldig tidlig da?(håper det) 

Ok. Sent å legge seg da og tidlig å stå opp. Kanskje jeg skulle ventet lenge med å legge meg jeg og? Våkner jo midt på natta. Ble vel fire timers søvn i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Sent å legge seg da og tidlig å stå opp. Kanskje jeg skulle ventet lenge med å legge meg jeg og? Våkner jo midt på natta. Ble vel fire timers søvn i natt. 

Ja du kan jo prøve? Alt under 6timer over lenger tid er fælt synes jeg. Akkurat nå er det en del hormonelle greier som er i ulag her hos meg, venter på å bli ferdig med akkurat det for denne gang. Blir litt bedre da.

Jeg skulle akkurat til å skrive til deg i db di men kom ikke så langt.

Du trenger virkelig mye mer timer søvn og hvile. Håper virkelig du kan få det❣️ Om så du tar noen lur her og der, og hviler, om du klarer?

Skulle gjerne ha døgna å "holdt deg med selskap", men er noen som må hjelpes/ærender og nødvendigheter (inkl mine greier) for tiden som jeg må opp for.. det jeg greier av det i allfall. 

God bedring og god natt💐🧸

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (1 time siden):

Ja du kan jo prøve? Alt under 6timer over lenger tid er fælt synes jeg. Akkurat nå er det en del hormonelle greier som er i ulag her hos meg, venter på å bli ferdig med akkurat det for denne gang. Blir litt bedre da.

Jeg skulle akkurat til å skrive til deg i db di men kom ikke så langt.

Du trenger virkelig mye mer timer søvn og hvile. Håper virkelig du kan få det❣️ Om så du tar noen lur her og der, og hviler, om du klarer?

Skulle gjerne ha døgna å "holdt deg med selskap", men er noen som må hjelpes/ærender og nødvendigheter (inkl mine greier) for tiden som jeg må opp for.. det jeg greier av det i allfall. 

God bedring og god natt💐🧸

 

Ja jeg er i overgangsalderen så jeg mangler sikkert østrogen, bale med de søvnløse nettene. 

Får ikke sove om dagen jeg men håper på å sove godt til natta igjen. 

God natt og håper du får sove godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (7 timer siden):

Ja jeg er i overgangsalderen så jeg mangler sikkert østrogen, bale med de søvnløse nettene. 

Får ikke sove om dagen jeg men håper på å sove godt til natta igjen. 

God natt og håper du får sove godt :) 

Huff, ja det er ikke ikke godt. Har du hetetokter? Da er iallfall viften fin☺️ Blir vel veftetid snart her snart🫠

Så leit at du ikke kan få ta deg en time søvn her og der da når det er så underskudd på sovetimer. Ikke at jeg fikk det til selv når det var/er på det viset. Håper også du får sove godt og lenger til natten😊 

Takk på etterskudd🥰 sov greit og nok til dagens greier tror jeg.

Endret av farløs
En feil og kom bort i lagre for fort x2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (9 minutter siden):

Huff, ja det er ikke ikke godt. Har du hetetokter? Da er iallfall viften fin☺️ Blir vel veftetid snart her snart🫠

Så leit at du ikke kan få ta deg en time søvn her og der da når det er så underskudd på sovetimer. Ikke at jeg fikk det til selv når det var/er på det viset. Håper også du får sove godt og lenger til natten😊 

Takk på etterskudd🥰 sov greit og nok til dagens greier tror jeg.

Våkner klissvåt om natta og må opp å skifte. 

Nei ikke lett å sove når man først er våken, da må jeg vente til kvelden. Ja satser på å få sove godt i natt, takk :) 

Bra du fikk sove :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Våkner klissvåt om natta og må opp å skifte. 

Nei ikke lett å sove når man først er våken, da må jeg vente til kvelden. Ja satser på å få sove godt i natt, takk :) 

Bra du fikk sove :) 

Hufffh☹️skulle virkelig ha hatt skikkelig vifte eller aircondition. Kan ha små tokter selv når jeg pmser, men ikke så ille som det du beskriver, ugh.. og det synes jeg er ille nok😬 

Håper virkelig at du finner noe som kan lindre❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...