Gå til innhold

Mitt andre hjem


farløs

Anbefalte innlegg

stjernestøv
farløs skrev (14 minutter siden):

Hufffh☹️skulle virkelig ha hatt skikkelig vifte eller aircondition. Kan ha små tokter selv når jeg pmser, men ikke så ille som det du beskriver, ugh.. og det synes jeg er ille nok😬 

Håper virkelig at du finner noe som kan lindre❣️

uff ja det er gale :( Fikk rødkløver te i dag, håper det hjelper :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

uff ja det er gale :( Fikk rødkløver te i dag, håper det hjelper :) 

Kom forresten på sommerdyne eller tynneste og letteste dyne er godt å ha, om du ikke allerede bruker det da☺️ åh det har ikke jeg hørt om? Håper det hjelper da😊

Drikker mye isvann, det kjøler men da må man på do ofte. Men på dagtid går det jo godt. 

Kanskje fryseelement kan funke som omvendt varmeflaske? Eller finnes det kanskje kuldeflaske?🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (8 minutter siden):

Kom forresten på sommerdyne eller tynneste og letteste dyne er godt å ha, om du ikke allerede bruker det da☺️ åh det har ikke jeg hørt om? Håper det hjelper da😊

Drikker mye isvann, det kjøler men da må man på do ofte. Men på dagtid går det jo godt. 

Kanskje fryseelement kan funke som omvendt varmeflaske? Eller finnes det kanskje kuldeflaske?🤭

Har sommerdyne på loftet hehe :D Ja håper det hjelper. 

Her går det mye i lettbrus, blir mye doing av det og. 

Tror ikke noe hjelper, blir klissvåt og må bare skifte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har sommerdyne på loftet hehe :D Ja håper det hjelper. 

Her går det mye i lettbrus, blir mye doing av det og. 

Tror ikke noe hjelper, blir klissvåt og må bare skifte. 

Så bra da kan du jo kanskje prøve sommerdyna☺️ 

Har sommerdyne året rundt jeg, men har andre dyner også da, så jeg kan bytte litt eller ha begge, tempen kan skifte fort eller det er både varmt og kaldt samtidig(har noe annet kronisksomatiskgreie som gjør noe med mye forskjellige greier med kroppen), må også skifte hver dag, men ikke samme grunn som deg da(enda.....dundundun) hehe

Lettbrus med isbiter da☺️ også dotrim🤭

Hmm... men kanskje det kan lindre litt om det er veldig varmt mener jeg? Sitte med vefta på og drikke lettbrus med isbiter på dagtid og vifta med sommerdyne på natta🫠bomull er best🤓 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (2 timer siden):

Så bra da kan du jo kanskje prøve sommerdyna☺️ 

Har sommerdyne året rundt jeg, men har andre dyner også da, så jeg kan bytte litt eller ha begge, tempen kan skifte fort eller det er både varmt og kaldt samtidig(har noe annet kronisksomatiskgreie som gjør noe med mye forskjellige greier med kroppen), må også skifte hver dag, men ikke samme grunn som deg da(enda.....dundundun) hehe

Lettbrus med isbiter da☺️ også dotrim🤭

Hmm... men kanskje det kan lindre litt om det er veldig varmt mener jeg? Sitte med vefta på og drikke lettbrus med isbiter på dagtid og vifta med sommerdyne på natta🫠bomull er best🤓 

Har mulighet til det :) 

Jeg har dun men de svettebyene tror jeg kommer uansett dessverre. Ja må lage isbiter, er ikke så varm om dagen da. :) Det er de nettene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Har mulighet til det :) 

Jeg har dun men de svettebyene tror jeg kommer uansett dessverre. Ja må lage isbiter, er ikke så varm om dagen da. :) Det er de nettene. 

Denne gangen fikk jeg skrevet hos deg🤭 

Ja det gjør de nok🫤 tenker bare og håper at det kunne lette det litt☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på tide å breover dyna igjen, natta kom i natt å🌃

Mye trøttere i natt, kanskje fordi det ikke ble lur på dagtid i dag, og månedens kvinnedager har endelig starta. Nå skal jeg være litt blodfattig og sove ut i noen dager, så håper jeg på biffsnadder og leverpostei til helgen.

Ønsker forumfolket en god natt uansett om det er sovende eller våken. Men håper dere får sove, bare ikke de som er på nattvakt da.

💌 Klem💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sliten i humørhjørnet fortiden men ganske god i husmorhjørnet da det er en del ærender som må gjærast. 

Håper det går bedre med forumfolket💐

Klem💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (48 minutter siden):

Litt sliten i humørhjørnet fortiden men ganske god i husmorhjørnet da det er en del ærender som må gjærast. 

Håper det går bedre med forumfolket💐

Klem💌

Bra du er god på husmorhjørnet da, det er jeg ikke her. I dag var jeg oppe fem og gikk tidlig ned til foreldrene mine, gikk en liten tur med mannen i sola. 

Ha en fin dag der ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Bra du er god på husmorhjørnet da, det er jeg ikke her. I dag var jeg oppe fem og gikk tidlig ned til foreldrene mine, gikk en liten tur med mannen i sola. 

Ha en fin dag der ❤️ 

Synes det høres ut som du er i litt god husmorhjørnet selv i dag da, med å besøke dine kjære foreldre og turen i solen med din kjære mann, også var du oppe fem🤗 

Takk🥰 det samme❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (6 minutter siden):

Synes det høres ut som du er i litt god husmorhjørnet selv i dag da, med å besøke dine kjære foreldre og turen i solen med din kjære mann, også var du oppe fem🤗 

Takk🥰 det samme❣️

Takk :) Ja har nå fått gjort noe i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Takk :) Ja har nå fått gjort noe i dag. 

Det er godt gjort, det er noe av de mest betydningsfulle gjerningene en kan gjøre i husmorhjørnet❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (45 minutter siden):

Det er godt gjort, det er noe av de mest betydningsfulle gjerningene en kan gjøre i husmorhjørnet❣️

Burde fått gjort litt husarbeid og da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Burde fått gjort litt husarbeid og da :) 

Kanskje det😬men bare litt🤭 

Det er vel ennå tid til det da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (1 time siden):

Kanskje det😬men bare litt🤭 

Det er vel ennå tid til det da😊

Orker ikke hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Orker ikke hehe :D 

Orker ikke mer i dag jeg heller..🥴Men jeg må desverre litt mer🫠 men lita pause nuh❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (3 minutter siden):

Orker ikke mer i dag jeg heller..🥴Men jeg må desverre litt mer🫠 men lita pause nuh❣️

Du er flink ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Du er flink ❤️ 

Takk🥰 du å❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen føltes ut som fredag, så nå må jeg ta lørdag på søndag, men tror det kan bli mandag før det blir søndag og lørdag på tirsdag, eller kanskje på lørdag🤔

Veldig sliten, men det kjennes godt men det blir kanskje en annen pipe i tonen i mårra? Trøtt og mett, god helg.

God natt til forumfolket🌃

Klem💌

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære forumet.

Da var dagens natt her igjen 🌃

Håper du har hatt en grei dag, og at du nå sover trygt og godt. Har savnet deg litt, men det har ikke vært tid til annet enn en snarvisitt her og der, og da har jeg ikke klart å prosessere noe særlig.

Det er veldig mye trøkk både her og der.

Søndagen ble mandag og tirsdag uten matpause, nå er jeg utslått/slitt, men klarer akkurat å skrive dette brev med mine stive fingre, tar bare litt mer tid. Kanskje jeg skal streike? Nei, tar bare helg.

Hils alle mine kjære ukjente fra meg.

Klem💤 💌📮

Endret av farløs
*forumet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...