Gå til innhold

Mitt andre hjem


farløs

Anbefalte innlegg

farløs

Kjære forrummet i natten🌃

Ikke noe særlig i humørhjørnet, er mye ras og skjelvinger i områdene. Og i husmorhjørnet er det lite men mye. Er veldig mye i honnørhjørnet fortiden.

Håper forumfolket forumer seg som forumfolk flest, og holder forumen. Sov godt nok🧸 Hils alle kjære kjenteukjente🌷

Klem💤 

💌📮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Nå er det lenge siden jeg har vært hjemme i mitt andre hjem, har jo vært snarturer innom for å vanne planter, skylle ned i toalettet noen ganger, sjekket temperaturen, og sett litt i postkassen.. men det er nå det. 

Forumet forumerer seg som vanlig virker det som? Forumfolket er i god forum. Jeg har vært mer i forum forumtiden, men kjenner at jeg ikke er i helt topp forum nå.. så har kanskje blitt for mye lesing og skriving og alt det som kan skje på et forum? Kanskje blir det for mye.. Er ikke akkurat roboforum heller.

Nå må det finnes ut av hva som skal etast her🫠

Ønsker forumfolket en god helg💐

Forumklemmer💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det virkelig være at jeg er den eneste i denne forumlandet som har sommerforkjøla?🧐 det kan ikke være, de andre skjuler det nok bare, ellers vil de nok få det veldig snart, kanskje jeg smitter dem..hm.  Må holde meg her i mitt andre gjem og hjemme meg, så må jeg låse døra. Sånn nå kan de ikke komme inn og bli smittet. For en lettelse. 

Også vil jeg klage over forkjølelsen, så jeg må gjøre det her, for hvor ellers?

Klarer ikke å gå til forumbyen, til og med å være ute i forumhagen er strevsomt nå. Knasker i meg masse halsdrops og drikker vann, men tror nesten at jeg må gå over til saft snart... har også tatt i$ og paraZ (som ungdommene ikke sier) så går bedre med haupina og diverse andre småplager som er ganske store når jeg prøver å gjøre noe.. men ligger for det meste. Egentlig så kan jeg ikke være sånn her syk pga diverse ansvar men nå er det jo sånn, har ikke vært skikkelig forskjøla (eller kanskje var det influensa) på ca. 2 år tror jeg? Var jeg sånn syk i fjor..tenketenke.. bare sånn begynnende men ikke i full blomst. Har jo andre greier da og har hatt men det blir jo noe annet. Har jeg klaget meg ferdig nå da? Vi får se..fortsettelse følger kanskje.

Vinker💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil bare ønske deg masse god bedring 🌺 Håper du snart er på bena og ute i «hm» solen snart 🌞

Anonymkode: 427bd...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil bare ønske deg masse god bedring 🌺 Håper du snart er på bena og ute i «hm» solen snart 🌞

Anonymkode: 427bd...810

Takk for det du😊 det var hyggelig å få post fra uforkjøla folk å🤭 

Heldigvis for meg så hadde jeg for ikke så lenge siden kjøpt toros balichicken(sånn ferdig og ha i mikron), og det passet virkelig godt i forkjølelsestilstanden🥰 Det er noe med kylling som har en effekt på meg som lindrer/bedrer forkjølelsen synes jeg☺️

Håper du holder deg frisk og passe rask💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg holder meg frisk og rask, bank i bordet. 👍 Har du prøvd Zyx appelsin/honning mot sår hals. Den synes jeg hjelper.

Toros bali kyllinggryte er jo kjempegod. 😀 Deilig å bare kunne varme i microen, fiks ferdig.

Fortsatt god bedring. Ha en god natt og sov godt😴

Mvh en forum venn

Anonymkode: 427bd...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det😊 er det de som "bedøver" litt? Da har jeg prøvd men ikke den smaken, hørte at det var litt fare for å bli kvalt, for noen da, men jeg reagerte ikke sånn men det gjorde vel at jeg ble mer sånn kanskje jeg skal holde meg til vanlige halsdrops og te med honning🤭 

Akkurat nå går det i apotek1s halsdrops med solbær, den var faktisk veldig fin for halsen. Ellers har jeg både vicks og repsils og diverse å by på🫠

Ja den er det, og særlig nå☺️

Takk igjen forumvenn❣️

God natt, håper du får sove godt og nok🌃

Vinkevinke med antibac💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.mja lageklage klagelage. I dag er det den store dorulldagen begynt, og det verker i ledd og mine STORE muskler🤭 neida..😮‍💨 men ja tok ibukks for det, i går var det hodepinen som var mest fremtreden så ta ble det paraZ, men hva gjør jeg om alt blir like fremtredent(?tror det er feil)? Ellers er det jo noe feber og nysing og hosting og hals(litt som når man har løpt uvant fort og mye også får man sånn sår hals?) Og svetting for alt blir en anstrengelse omtrent.. 

Var oppe noen timer, spiste for matlysten er der ja, men frøs "uten grunn", også ble det vondere å sitte så det.

Ånei hodepina kommer smygende, hva gjør jeg nå, tar jeg sjangsen på blandings eller tar jeg kluten? Hmhm..valgeskvaler.

Håper forumfolket har det bra eller får det bedre💐 og får ordnet opp i rot og feil osv. Har vært mye sånt her også, i mange forskellige saker, i sommer spesielt. Synes det blir ekstra sånn rot og mer feil hver sommer egentlig? Og kanskje før/rundt/i hver "ferietider" når jeg tenker meg om..🧐 

Vinkevinke til forumfolket💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (6 minutter siden):

Åh.mja lageklage klagelage. I dag er det den store dorulldagen begynt, og det verker i ledd og mine STORE muskler🤭 neida..😮‍💨 men ja tok ibukks for det, i går var det hodepinen som var mest fremtreden så ta ble det paraZ, men hva gjør jeg om alt blir like fremtredent(?tror det er feil)? Ellers er det jo noe feber og nysing og hosting og hals(litt som når man har løpt uvant fort og mye også får man sånn sår hals?) Og svetting for alt blir en anstrengelse omtrent.. 

Var oppe noen timer, spiste for matlysten er der ja, men frøs "uten grunn", også ble det vondere å sitte så det.

Ånei hodepina kommer smygende, hva gjør jeg nå, tar jeg sjangsen på blandings eller tar jeg kluten? Hmhm..valgeskvaler.

Håper forumfolket har det bra eller får det bedre💐 og får ordnet opp i rot og feil osv. Har vært mye sånt her også, i mange forskellige saker, i sommer spesielt. Synes det blir ekstra sånn rot og mer feil hver sommer egentlig? Og kanskje før/rundt/i hver "ferietider" når jeg tenker meg om..🧐 

Vinkevinke til forumfolket💌

God bedring ❤️ Håper du kommer deg snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

God bedring ❤️ Håper du kommer deg snart. 

Åh takk for det🥰 håper du har det bedre eller får det💛💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker deg også god bedring! Er kjedelig å være syk og dårlig... 

Anonymkode: 09b2d...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (6 minutter siden):

Åh takk for det🥰 håper du har det bedre eller får det💛💛

Smertene mine har ikke vært så ille i dag men takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god bedring post📮☺️

Håper du holder deg frisk💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Smertene mine har ikke vært så ille i dag men takk ❤️ 

Det var fint å høre🥰 åh måtte det fortsette å bli mindre ille❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære forumet i natten🌃

En visitt innom.

Hm.. fortsatt ganske dårlig, kanskje det er DOLstikk?🤭 Lurer på det. Hva er symptomene på det mon tro?

Ellers har der vært mye men lite, eller lite men mye? Og immumforsvaret tåler mindre. Er som nesten alt er anstrengende. Veldig godt å få legge seg da😊

Ser det forumeres, og forumfolket holder forumen. Håper forumfolket har det så bra som det går an å ha det der de er💛💛💛💛

God natt og sov nok💤 (God morgen til dere A+ folket.)

Vinkevinke💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...