Gå til innhold

Mange bryter forholdet sitt men ikke han jeg liker!😑


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk en svært god tone med en fyr for noen mnd siden. Jeg følte jeg kunne være heldig denne gangen og turte å fortsette kontakten i stedet for å feige ut slik jeg har gjort før. Vi går også ut sammen. Vi deler en del om livene våre og så sier han at han har vært sammen med dama si noen år. Hun dumpet ham en gang men kom tilbake. Faen!! Håper han kaster henne ut snart! Eller at hun finner en annen, men det skjer vel typisk nok ikke

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fikk en svært god tone med en fyr for noen mnd siden. Jeg følte jeg kunne være heldig denne gangen og turte å fortsette kontakten i stedet for å feige ut slik jeg har gjort før. Vi går også ut sammen. Vi deler en del om livene våre og så sier han at han har vært sammen med dama si noen år. Hun dumpet ham en gang men kom tilbake. Faen!! Håper han kaster henne ut snart! Eller at hun finner en annen, men det skjer vel typisk nok ikke

Anonymkode: e871b...fd4

Du vil være i forhold med en fyr som går ut med (dater altså...) andre damer mens han er i et forhold?

Anonymkode: 2c985...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vil være i forhold med en fyr som går ut med (dater altså...) andre damer mens han er i et forhold?

Anonymkode: 2c985...8ba

Det er ikke automatisk dating kun fordi noen av motsatt kjønn treffes? 
 

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke automatisk dating kun fordi noen av motsatt kjønn treffes? 
 

Anonymkode: e871b...fd4

Du skrev jo at dere går ut sammen.

Anonymkode: 65092...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skrev jo at dere går ut sammen.

Anonymkode: 65092...108

Ja, kan ikke en mann gå ut med en kvinnelig venn (og omvendt) uten at det skal være en date? Det er forskjell på å gå ut på byen og ta en par øl eller spise en middag og det å gå på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Ja, kan ikke en mann gå ut med en kvinnelig venn (og omvendt) uten at det skal være en date? Det er forskjell på å gå ut på byen og ta en par øl eller spise en middag og det å gå på date.

Selvsagt, men jeg fikk det inntrykk fra TS at det var mer enn bare venner som går ut sammen. I hvert fall fra hennes side.

Anonymkode: 65092...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvsagt, men jeg fikk det inntrykk fra TS at det var mer enn bare venner som går ut sammen. I hvert fall fra hennes side.

Anonymkode: 65092...108

Ja, hun er jo tydeligvis interessert i noe mer, men noen date er det jo ikke av den grunn ettersom han er i et forhold og ikke gidder / vil  bryte ut av det og bli kjent med ts på et annet plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er ikke automatisk dating kun fordi noen av motsatt kjønn treffes? 
 

Anonymkode: e871b...fd4

Jo er du gal, klart det. Det var bare det jeg trodde det var, at det var treff/dating. Ellers hadde det kanskje vært mer naturlig å skrive at vi treffes mye fordi våre barn er venner, eller at man treffes på jobb liksom.  Når noen åpenbart er på knærne etter en fyr og skriver at vi treffes, så er det lett at tankene går den veien.

Anonymkode: 2c985...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 timer siden):

Ja, hun er jo tydeligvis interessert i noe mer, men noen date er det jo ikke av den grunn ettersom han er i et forhold og ikke gidder / vil  bryte ut av det og bli kjent med ts på et annet plan.

Men jeg håper han bryter ut. Eller at hun finner en annen. Men selvfølgelig skjer det sikkert ikke. Det var faen at hun kom tilbake!! Noen år siden da. Men jeg bryr meg ikke om henne. Jeg er lei av at det hele tiden er en grunn til at man ikke kan gå videre med noen man liker! Så jeg har bestemt meg for å bare drite i hindre. Er lei av de.

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men jeg håper han bryter ut. Eller at hun finner en annen. Men selvfølgelig skjer det sikkert ikke. Det var faen at hun kom tilbake!! Noen år siden da. Men jeg bryr meg ikke om henne. Jeg er lei av at det hele tiden er en grunn til at man ikke kan gå videre med noen man liker! Så jeg har bestemt meg for å bare drite i hindre. Er lei av de.

Anonymkode: e871b...fd4

Hva hadde du tenkt om dere ble sammen og så begynte han å gå ut med andre?

Anonymkode: 7d08d...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva hadde du tenkt om dere ble sammen og så begynte han å gå ut med andre?

Anonymkode: 7d08d...090

Er lov å gå ut med andre om man er i forhold. Hvis intensjonen hans er noe annet enn vennskap kanskje det er fordi han ikke elsker dama. Han har sagt til meg at det ikke er noe forhold lenger men at de ikke ser noen grunn til å flytte fra hverandre. Dette kan sikkert være noe han sier for å gi meg håp, har lest kommentarer til slike innlegg før og da er det det folk skriver. Men jeg tenker at han kanskje ikke vil møte damer slik hvis han har et givende forhold.

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er lov å gå ut med andre om man er i forhold. Hvis intensjonen hans er noe annet enn vennskap kanskje det er fordi han ikke elsker dama. Han har sagt til meg at det ikke er noe forhold lenger men at de ikke ser noen grunn til å flytte fra hverandre. Dette kan sikkert være noe han sier for å gi meg håp, har lest kommentarer til slike innlegg før og da er det det folk skriver. Men jeg tenker at han kanskje ikke vil møte damer slik hvis han har et givende forhold.

Anonymkode: e871b...fd4

Eller han kan være en rundbrenner.

Anonymkode: 7d08d...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller han kan være en rundbrenner.

Anonymkode: 7d08d...090

Tviler. Men uansett. Jeg vet ikke hva det som er feil med meg. Er alltid utenfor liksom. Møtte endelig en jeg følte det virkelig klaffet med. 
Og det var ikke tvil på en måte om at det var interesse der men selv når det kjentes så avslappet så forandret han plutselig oppførsel.

derfor er det slutt på snillheten min. 
 

men synes ikke hans oppførsel er bra heller. Jeg føler meg patetisk som har følelser for han. Han skal få leve uvitende om følelsene mine.

Jeg blir straffet med at han jeg liker velger å gjøre meg usikker. 
Forelskelse er jo straffbart så hvorfor går folk for det? De fortjener jo straffen de får? Jeg er redd jeg får kreft om jeg gir det en sjanse pga karma.

Men han derimot håper jeg at får kreft for måten han oppfører seg på. 
Fordi han er den som valgte å kontakte meg. 

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (19 timer siden):

Ja, hun er jo tydeligvis interessert i noe mer, men noen date er det jo ikke av den grunn ettersom han er i et forhold og ikke gidder / vil  bryte ut av det og bli kjent med ts på et annet plan.

Men hvorfor tok han kontakt da? Men helvetes mann og helvetes følelser og helvetes kvinnemenneske som kom inn i livet hans før meg. Og jeg ønsker at han får kreft. Nå har jeg truffet en jeg følte meg veldig nær men så gidder han ikke likevel. Ingen holder kontakt slik uten interesse. Kjærligheten skal brennes i helvete. Jeg holder ikke på med ritualer men jeg bare ser for meg et hjerte som kastes i flammer. Det er der det hører hjemme for sånne som ikke klarer å styre følelsene sine. Patetiske mennesker som blir forelsket. Brenn hjertene i helvete. Hadde vært velfortjent om jeg også fikk kreft, ikke fordi jeg ville handlet på følelsene men fordi jeg har dem. Klarer ikke slå de av sånn som andre tydeligvis. Sies at nærhet ikke er et menneskelig behov men er kanskje det for meg da. 

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jo er du gal, klart det. Det var bare det jeg trodde det var, at det var treff/dating. Ellers hadde det kanskje vært mer naturlig å skrive at vi treffes mye fordi våre barn er venner, eller at man treffes på jobb liksom.  Når noen åpenbart er på knærne etter en fyr og skriver at vi treffes, så er det lett at tankene går den veien.

Anonymkode: 2c985...8ba

Ikke i min verden. Er vel bare mye mindre attraktiv enn alle andre

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (19 timer siden):

Ja, kan ikke en mann gå ut med en kvinnelig venn (og omvendt) uten at det skal være en date? Det er forskjell på å gå ut på byen og ta en par øl eller spise en middag og det å gå på date.

Og typisk nok. Så er førstnevnte mitt tilfelle. Kjærligheten til helvete. Forstår virkelig ikke hvorfor folk mener dette er en så fin ting. Brenn det i helvete,

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva hadde du tenkt om dere ble sammen og så begynte han å gå ut med andre?

Anonymkode: 7d08d...090

Straffen for å gi det en sjanse. Bare patetiske mennesker uten selvkontroll som får straffen de fortjener.

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (19 timer siden):

Ja, hun er jo tydeligvis interessert i noe mer, men noen date er det jo ikke av den grunn ettersom han er i et forhold og ikke gidder / vil  bryte ut av det og bli kjent med ts på et annet plan.

Helvetes kvinnemenneske som måtte være der

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og hvis han møter en annen kvinne så forlater han sikkert kjæresten. Men for meg skjer det vel ikke. Ikke at jeg trenger at sånt skjer. Men føler alle andre har lov til ting. Har liksom alltid vært sistevalg og føler ikke jeg kommer ut av ensomheten 

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helvetes kvinnemenneske som måtte være der

Anonymkode: e871b...fd4

Jeg håper for din del ikke at du viser et slikt sinne og slike følelser overfor ham som du gjør her for da skjønner jeg at han ikke forlater sin nåværende til fordel for deg... Du virker temmelig bitter og sur her. Det er vel et lite snev av sannhet i det man sier om at "menn går når de har funnet en ny, kvinner går for å finne seg selv"?

Om jeg forstår deg rett (du har også skrevet flere tråder om dette temaet?) så har du opplevd dette flere ganger. Har du tenkt på hva som gjør at menn kutter deg ut når de blir litt mer kjent? Er det noe med din oppførsel? Blir du desperat, klengete og innpåsliten? Holder du igjen (jeg snakker ikke om sex nå) og slipper ingen innpå så lenge at de gir opp? Når det er sagt så er det jo ikke alltid så lett å finne noen. Ønsker deg all lykke til videre i jakten på kjærligheten altså! :) ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...