GÃ¥ til innhold

Mange bryter forholdet sitt men ikke han jeg liker!😑


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan godt være at menn ofte gjør det slutt for å bli sammen med en ny, men det er ikke noe man kan regne med. Han må jo være misfornøyd i forholdet og mene at han har funnet en bedre match. Det er ikke bare å stille opp og forvente at han skal går fra partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grendel skrev (8 minutter siden):

Det kan godt være at menn ofte gjør det slutt for å bli sammen med en ny, men det er ikke noe man kan regne med. Han må jo være misfornøyd i forholdet og mene at han har funnet en bedre match. Det er ikke bare å stille opp og forvente at han skal går fra partneren.

Jeg har ikke generelt behov for at en person skal forlate en partner men jeg fikk følelser for han uavhengig av dette og nå får jeg igjen følelsen av å aldri være noen førstevalg. Man vil jo være det for noen man liker men stemmer det ikke med han her så tror jeg aldri jeg vil finne noen fordi kjemien var her også:( 

Anonymkode: e871b...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...