AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Har brukt alimemazin en stund for å sove men er så ekstremt sløv og rar hver dag, så er ikke så fristende. Legen foreslo zyrtec som et alternativ- har noen brukt zyrtec for å sove og er den like «effektiv» men mindre dopende dagen derpå? Anonymkode: 6cdd2...19e 0 Siter
nachnoo Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Det er umulig å være like effektiv, men med mindre hang-over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 nachnoo skrev (12 minutter siden): Det er umulig å være like effektiv, men med mindre hang-over. Ja kanskje🤪 dessverre.. Erfaring med zyrtec som sovemedisin da? Anonymkode: 6cdd2...19e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Jeg bruker Zyrtec for å sove, noen ganger i uka. Synes det fungerer greit vis jeg ikke bruker den hver dag. Jeg blir ikke trøtt neste dag. Anonymkode: 7352f...a1b 0 Siter
ISW Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Zyrtec / cetirizin er et annengenerasjons antihistamin laget for at man skal bli mindre trøtt enn første generasjons preparater. Årsaken er at de har antiallergisk effekt i kroppen, men ikke i hjernen. Dette er imidlertid ikke 100% absolutt, så enkelte kan oppleve litt trøtthet også av Zyrtec. Men noen sovemedisin er det ikke. (beklager å ødelegge eventuell placebo-effekt noen har av den) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Jeg blir ikke noe trøtt av den, men mannen påstår at han blir. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Aldri blitt trøtt av de. Viste ikke engang at de var en bivirkning på de. Anonymkode: 2c51e...265 0 Siter
Martine Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Jeg blir ikke trøtt av zyrtec, - tvert i mot blir jeg mer våken fordi den hjelper mot at jeg blir så trøtt pga allergi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.