Gå til innhold

Rar samtale med sjef


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Grendel skrev (4 timer siden):

Det er greit nok at du informerer. Håper du overser direkte stygge kommentarer i denne tråden, men at du kanskje forstår sjefen din bedre.

Jeg lurer fortsatt på nøyaktig hva du forventet av sjefen i den situasjonen? 

Jeg har snakket om saken med sjefen da det stormet som verst, og hadde da en god dialog der han selv støttet oss og mente både det ene og det andre om denne skolen. 
men det faktumet at skolen ble juridisk dømt hadde han nok kanskje ikke sett for seg. 
han skal uansett være profesjonell i sin rolle overfor meg som arbeidstaker. 
jeg forventer at sjefen sier noe som.. ok, det er bra dere tok kampen og sørger for at ting blir ryddet opp i. Slik skal det ikke være på en skole. Håper dere nå ser enden på dette og at det nå blir en ordning etc. mtp at saken i seg selv er overstått som igjen påvirker min helse positivt og at jeg raskere kommer meg tilbake i jobb 

Anonymkode: 3438d...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grendel skrev (10 timer siden):

Håper du overser direkte stygge kommentarer i denne tråden,

Hvilke kommentarer i denne tråden tenker du er «direkte stygge»? Jeg kan ikke se at TS har fått en eneste direkte stygg kommentar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (39 minutter siden):

Hvilke kommentarer i denne tråden tenker du er «direkte stygge»? Jeg kan ikke se at TS har fått en eneste direkte stygg kommentar? 

Dette:

nachnoo skrev (På 12.4.2024 den 18.24):

Når du åpenbarer en slik primitiv dumskap, er Kayias ok et passende svar. 

Men jeg ser nå at det var til en annen bruker.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har snakket om saken med sjefen da det stormet som verst, og hadde da en god dialog der han selv støttet oss og mente både det ene og det andre om denne skolen. 
men det faktumet at skolen ble juridisk dømt hadde han nok kanskje ikke sett for seg. 
han skal uansett være profesjonell i sin rolle overfor meg som arbeidstaker. 
jeg forventer at sjefen sier noe som.. ok, det er bra dere tok kampen og sørger for at ting blir ryddet opp i. Slik skal det ikke være på en skole. Håper dere nå ser enden på dette og at det nå blir en ordning etc. mtp at saken i seg selv er overstått som igjen påvirker min helse positivt og at jeg raskere kommer meg tilbake i jobb 

Anonymkode: 3438d...c0a

Det du ønsket at han skulle si er nok akkurat det han helst ville slippe å si.

Det betyr ikke at han er uenig eller ikke bryr seg. Du får heller glede deg over at du vant saken og tilgi sjefen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (1 time siden):

Det du ønsket at han skulle si er nok akkurat det han helst ville slippe å si.

Det betyr ikke at han er uenig eller ikke bryr seg. Du får heller glede deg over at du vant saken og tilgi sjefen din.

Jeg har mange kollegaer som støtter meg da. 
venner, familie og noen instanser som har hjulpet. 
tenker sjefen min er et svakt menneske. 
Enkelte tør ikke mene noe før de rette personene mener først. Da tør de henge seg på. 
men nå er det sjefen til min sjef som har jobbet med saken og støttet meg. 
 

Anonymkode: 3438d...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere vant saken, det må være det primære. At rektor ikke sa det du ønsket han skulle si, må du bare akseptere.
Kanskje han ville at dere nå skulle se fremover.

Anonymkode: 6343f...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har mange kollegaer som støtter meg da. 
venner, familie og noen instanser som har hjulpet. 
tenker sjefen min er et svakt menneske. 
Enkelte tør ikke mene noe før de rette personene mener først. Da tør de henge seg på. 
men nå er det sjefen til min sjef som har jobbet med saken og støttet meg. 
 

Anonymkode: 3438d...c0a

Enhver sak kan ses fra ulike perspektiver - også denne saken. Å mene at de som ikke eksplisitt støtter deg er svake mennesker, vil neppe gjøre deg enklere for deg fremover. Du har jo sagt at du opplever at folk i bygda er splittet og at du ikke nødvendigvis opplever at folk støtter dere. For å komme videre, så er det nok en fordel om du bare snakker med de som står deg nær om hva saken har gjort med deg og din familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

han skal uansett være profesjonell i sin rolle overfor meg som arbeidstaker. 

Det tror jeg var akkurat han forsøkte, men det er en vanskelig balansegang siden saken handler om det den gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke svarene i denne tråden. Ts har gått til sak mot skolen som hun altså vant fram med. Det vil si at her har skolen gjort feil. Selv om sjefen til Ts er kollega med den andre rektoren, må hen jo syns det er bra at ting blir rettferdig og ikke være så unnvikende! Hen burde faktisk sagt at det er veldig bra at slikt blir tatt på alvor og rettet opp i. Her burde han lett gitt Ts støtte uten å føle at han kom i noen lojalitetskonflikt! Dette er ikke et privat anliggende, det handler om feil skolen har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmr 2 skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner ikke svarene i denne tråden. Ts har gått til sak mot skolen som hun altså vant fram med. Det vil si at her har skolen gjort feil. Selv om sjefen til Ts er kollega med den andre rektoren, må hen jo syns det er bra at ting blir rettferdig og ikke være så unnvikende! Hen burde faktisk sagt at det er veldig bra at slikt blir tatt på alvor og rettet opp i. Her burde han lett gitt Ts støtte uten å føle at han kom i noen lojalitetskonflikt! Dette er ikke et privat anliggende, det handler om feil skolen har gjort.

Lenge siden jeg opprettet tråden. Men nå har min sjef satt saken jeg sto i på dagsorden. Uten at det ser ut som det er knyttet til min sak. 
han har vært krass mot ansatte som ikke har gjort jobben sin. 
han har vel lært av denne saken, og vil ikke havne i fella selv 

Anonymkode: 3438d...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (På 13.4.2024 den 20.08):

Det du ønsket at han skulle si er nok akkurat det han helst ville slippe å si.

Det betyr ikke at han er uenig eller ikke bryr seg. Du får heller glede deg over at du vant saken og tilgi sjefen din.

Var det bedre at det ble skrevet til ab? 

Anonymkode: fc927...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmr 2 skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner ikke svarene i denne tråden. Ts har gått til sak mot skolen som hun altså vant fram med. Det vil si at her har skolen gjort feil. Selv om sjefen til Ts er kollega med den andre rektoren, må hen jo syns det er bra at ting blir rettferdig og ikke være så unnvikende! Hen burde faktisk sagt at det er veldig bra at slikt blir tatt på alvor og rettet opp i. Her burde han lett gitt Ts støtte uten å føle at han kom i noen lojalitetskonflikt! Dette er ikke et privat anliggende, det handler om feil skolen har gjort.

Støtter. Merkelig holdning og ha emptati for rektoren for den andre skolen. Ts vant saken, det burde jo vært  nok. Enkelte er skikkelig rare her.

Anonymkode: fc927...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (På 14.4.2024 den 9.35):

Det tror jeg var akkurat han forsøkte, men det er en vanskelig balansegang siden saken handler om det den gjør. 

Tydelig at det var svært vanskelig for ts sjef og vise empati med henne. Sier mye om typen person det er… 

Anonymkode: fc927...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var det bedre at det ble skrevet til ab? 

Anonymkode: fc927...53d

Det gjør i alle fall min kommentar malplassert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...