Gå til innhold

Ang å trappe ned.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
psykedeliker skrev (12 minutter siden):

I et annet innlegg var det tydelig at du bekymret deg for NWO. Er det din sønn og din mann som har fortalt deg om NWO, eller noen andre? Eller har du oppsøkt den informasjonen selv?

Den tråden ble fjernet av en grunn. Vennligst av hensyn til TS ikke dra dette opp igjen

Anonymkode: a3714...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
psykedeliker skrev (12 timer siden):

I et annet innlegg var det tydelig at du bekymret deg for NWO. Er det din sønn og din mann som har fortalt deg om NWO, eller noen andre? Eller har du oppsøkt den informasjonen selv?

Det er en på Fb som snakker om det, min mann og sønn er ikke så opptatt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du føler deg dårlig skal du vel ikke slutte på medisinene? Hva godt tenker du kommer ut av det?

Anonymkode: 54b5f...991

Tenker de kan ha en skyld i at jeg er dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det er en på Fb som snakker om det, min mann og sønn er ikke så opptatt av det.

Da må du slutte å eksponere deg selv for slik negativ påvirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (40 minutter siden):

Da må du slutte å eksponere deg selv for slik negativ påvirkning.

Ok. Han bare dukker opp, er jo venn med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg merker forskjell etter kun 1-2 dager. På AD, da.

Anonymkode: 54b5f...991

Håper det gjelder for AP og, vil bare ha forskjell og kanskje kjenne meg litt lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Ok. Han bare dukker opp, er jo venn med han. 

Hvis dette er en venn av deg, vil han selvfølgelig skrive under på at han tar juridisk og økonomisk ansvar for alle valg og avgjørelser du tar på bakgrunn av hans påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (11 minutter siden):

Hvis dette er en venn av deg, vil han selvfølgelig skrive under på at han tar juridisk og økonomisk ansvar for alle valg og avgjørelser du tar på bakgrunn av hans påstander.

Han har klikka helt han stakkars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Mannen min har gått ned seks kilo etter å ha sluttet på AP, han skulle aldri ta det mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Han har klikka helt han stakkars. 

Hvis du mener han har "klikka helt", hvorfor synes du da det er en god ide å tro på det han legger ut av tvilsom info ala konspirasjonsteorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (2 minutter siden):

Hvis du mener han har "klikka helt", hvorfor synes du da det er en god ide å tro på det han legger ut av tvilsom info ala konspirasjonsteorier?

Han røyker hasj på live og kaller folk idioter og ignorante, han sliter veldig med PTSD. Hyler og skriker og sønnen tar han vare på, han har paranoid schizofreni og autisme. Han sliter veldig, før i tiden var han ydmyk men nå er han sint for folk ikke forstår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Han røyker hasj på live og kaller folk idioter og ignorante, han sliter veldig med PTSD. Hyler og skriker og sønnen tar han vare på, han har paranoid schizofreni og autisme. Han sliter veldig, før i tiden var han ydmyk men nå er han sint for folk ikke forstår. 

Anbefaler deg å styre unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (2 minutter siden):

Anbefaler deg å styre unna...

Ok. Han sier han har lært oss hvordan vi skal redde verden men ingen gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (30 minutter siden):

Ok. Han sier han har lært oss hvordan vi skal redde verden men ingen gjør det. 

Du får unfriende ham.

Anonymkode: 55f32...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får unfriende ham.

Anonymkode: 55f32...bde

Kan jo det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Kan jo det...

Du trenger ikke slette ham, men slumre han til han slutter med slike konspirasjonsteorier  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (33 minutter siden):

Han sier han har lært oss hvordan vi skal redde verden men ingen gjør det. 

Hva bidrar han med selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Dorthe skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke slette ham, men slumre han til han slutter med slike konspirasjonsteorier  😉

Han har fått mye motbør, han sier folk tror de er så opplyste men han mener de er ikke det. Og han sier han tror ikke på konspirasjonsteorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Hva bidrar han med selv?

Han har gjort mye i mange år for å opplyse oss, lagt ut kurs og lært oss mye. Hvordan redde verden men ingen har gjort det, derfor er han forbanna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Han har fått mye motbør, han sier folk tror de er så opplyste men han mener de er ikke det. Og han sier han tror ikke på konspirasjonsteorier. 

Uansett er det ikke greit å lese den han skriver hvis han påvirker deg.  Hvis du slumrer han så ser du ikke hva han skriver, men kan ev gå inn på siden hans å lese for å se om han har sluttet.
Jeg har ei venninne som mener bl.a at kondensen etter fly er metallbiter og andre kjipe ting så jeg blir sliten av å lese det.  Heldigvis snakker hun aldri om slike ting så jeg slumrer henne stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...