Gå til innhold

Ang å trappe ned.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (På 14.4.2024 den 20.36):

Jeg vil prøve. 

 

stjernestøv skrev (På 14.4.2024 den 20.37):

Hehe nei jeg har bestemt meg. 

 

stjernestøv skrev (På 14.4.2024 den 20.38):

Men tar jo litt medisin,vil se hvornan det går. 

Alle/mange her inne husker hvor dårlig du har blitt når du har sluttet på medisiner før, og at du har sagt du aldri skal slutte igjen. Men du husker ikke særlig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (På 14.4.2024 den 19.09):

Hvor lang tid går det før man merker endring når man trapper ned? @ISW gjør dette for mitt eget beste. 

Hei.

Om dette er en god ide eller ikke vil jeg ikke mene så mye om. Du har jo ved noen målinger ligget over normalområdet i serumkonsentrasjon, og jeg vil ikke at du skal bli helt følelsesløs eller likegyldig. Jeg vet ikke om det er tilfellet nå.

Jeg synes du skal ha en åpen dialog med psykiateren din om at du ønsker et noe rikere følelsesliv og spørre han hva han mener. Det er veldig skummelt å endre dette selv. Det burde du ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
ISW skrev (3 minutter siden):

Det er veldig skummelt å endre dette selv. Det burde du ikke gjøre.

Begrepet "skummelt" hører ikke hjemme i noen fagdiskurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Begrepet "skummelt" hører ikke hjemme i noen fagdiskurs.

Beklager så meget.

De eksponerer Dem for en signifikant risiko ved å autoseponere Deres psykofarmaka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
ISW skrev (Akkurat nå):

De eksponerer Dem for en signifikant risiko ved å autoseponere Deres psykofarmaka.

Sier De det altså? I så fall har jeg en hel bunke dokumenter jeg ønsker at De leser gjennom før diskusjonen kan fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Begrepet "skummelt" hører ikke hjemme i noen fagdiskurs.

Nå er ikke dette en fagdiskusjon.

Anonymkode: a3714...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
psykedeliker skrev (12 timer siden):

Så du mener at NWO er reéllt altså? Eller var det noen andre som sa det?

Jeg mener det ja og har lest masse om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (12 timer siden):

 

 

Alle/mange her inne husker hvor dårlig du har blitt når du har sluttet på medisiner før, og at du har sagt du aldri skal slutte igjen. Men du husker ikke særlig godt.

Jeg slutter ikke helt nå, tar det litt og litt og ser hvordan det går. Har jo gått på det noen år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
ISW skrev (12 timer siden):

Hei.

Om dette er en god ide eller ikke vil jeg ikke mene så mye om. Du har jo ved noen målinger ligget over normalområdet i serumkonsentrasjon, og jeg vil ikke at du skal bli helt følelsesløs eller likegyldig. Jeg vet ikke om det er tilfellet nå.

Jeg synes du skal ha en åpen dialog med psykiateren din om at du ønsker et noe rikere følelsesliv og spørre han hva han mener. Det er veldig skummelt å endre dette selv. Det burde du ikke gjøre.

Hei. 

Føler meg ganske likegyldig og litt flat, vil prøve. 

Sykepleieren sa psykiateren heller ville jeg skulle trappe ned enn å seponere og se hvordan det går, får se da. Ellers kan jeg snakke med han om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (4 timer siden):

Jeg mener det ja og har lest masse om det.

Da kan du jo opplyse oss om f.eks. hvem de er, og hvordan de påviker oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din iq ikke er på topp for tiden, så er det vel kanskje heller ikke rett tid til å ta en så viktig avgjørelse som å trappe ned medisiner? Spesielt ikke når du vet av historikken at det alltid har gjort deg dårligere tidligere, og at helsepersonell forteller deg at du har blitt bedre etter du begynte på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Hvis din iq ikke er på topp for tiden, så er det vel kanskje heller ikke rett tid til å ta en så viktig avgjørelse som å trappe ned medisiner? Spesielt ikke når du vet av historikken at det alltid har gjort deg dårligere tidligere, og at helsepersonell forteller deg at du har blitt bedre etter du begynte på medisiner.

Vet ikke, jeg prøver og ser hvordan det går. Jeg håper jo at jeg skal bli bedre av det, det er ikke alltid psykiatrien har rett. Å gå på medisiner i mange år kan ikke være bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg håper jo at jeg skal bli bedre av det, det er ikke alltid psykiatrien har rett.

Det stemmer, men du har også ansvar for din egen mentalhygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Vet ikke, jeg prøver og ser hvordan det går. Jeg håper jo at jeg skal bli bedre av det, det er ikke alltid psykiatrien har rett. Å gå på medisiner i mange år kan ikke være bra. 

Hvorfor kan ikke det være bra? Det er vel heller noen ganger slik at det å gå av og på og av og på medisiner kan gjøre deg verre.

Men jeg skal slutte å forsøke å overbevise deg om noe annet, jeg ser at jeg kaster bort tiden min. Men da vil jeg ikke se en tråd her om noen uker om at du har blitt verre igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (13 minutter siden):

Det stemmer, men du har også ansvar for din egen mentalhygiene.

Ja jeg vet jeg har ansvaret selv og tar derfor egne avgjørelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Hvorfor kan ikke det være bra? Det er vel heller noen ganger slik at det å gå av og på og av og på medisiner kan gjøre deg verre.

Men jeg skal slutte å forsøke å overbevise deg om noe annet, jeg ser at jeg kaster bort tiden min. Men da vil jeg ikke se en tråd her om noen uker om at du har blitt verre igjen. ;)

Tror det gjør noe med hjernen. Ja kupton skrev noe om det husker jeg. 

Nei jeg skal ikke bli verre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja jeg vet jeg har ansvaret selv og tar derfor egne avgjørelser. 

Det fremstår ikke slik ut fra det du skriver. Du overlater jo viktige avgjørelser om eksistensielle temaer til andre. Det er ikke forenlig med å være en sann åndsarbeider. "Question everything, including yourself" skrev Aleister Crowley.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (13 minutter siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Admin

Var det spekulativt at jeg minnet @stjernestøv på at Kupton advarte henne mot å rote med medisinene?

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (18 minutter siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Admin

Var det spekulativt å linke til informasjon om denne Rauni?

jaja.

Anonymkode: 55f32...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...