Gå til innhold

Tips til støvsuger


Ekstra

Anbefalte innlegg

Har robotstøvsuger, men har kommet til at jeg også må ha en støvsuger (utover liten håndholdt) til møbler og baderom etc. Helst en effektiv som ikke er så altfor stor. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha trådløs eller med ledning og større beholder, fordeler med begge deler. Skal sikkert ha den noen år, så behøver ikke være den billigste.

 

Takknemlig for tips ☺️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte denne for ca 3 år siden og er fornøyd. Den er ikke liten, da, men mer ordinær størrelse. Før kjøpet leste vi en del tester, og kom til at denne ville passe oss. I denne vurderingen telte også «Cat and dog»-aspektet med, og det er kanskje ikke like aktuell for deg, men du «bidrar» vel litt med eget hår! ;)  Den er bra også utenom det ;) 

https://www.skousen.no/hus-hage/stovsuger/underkategori-stovsuger/product/miele-compact-c2-cat-dog-mango-red/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAADkmmoPPAHQyBiM3_CKXt6T8kRDpd&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJX1rM7v5LxrR8mBNqkgGLkMKHZTyOxV6l21EhtXfjlATslKwiwo3cRoCMlgQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (1 time siden):

Jeg har en Bosch støvsuger beregnet for dyr. Hadde ikke klart meg uten en vanlig støvsuger i tillegg til robotstøvsugeren. Det finnes vanlig små støvsugere med god effekt. Til ditt bruk ville jeg kanskje bare kjøpt f.eks. en slik som denne BOSCH BGBS2LB1 SERIES 2 STØVSUGER - Power.no

Ikke dum, tror jeg. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (11 minutter siden):

Kjøpte denne for ca 3 år siden og er fornøyd. Den er ikke liten, da, men mer ordinær størrelse. Før kjøpet leste vi en del tester, og kom til at denne ville passe oss. I denne vurderingen telte også «Cat and dog»-aspektet med, og det er kanskje ikke like aktuell for deg, men du «bidrar» vel litt med eget hår! ;)  Den er bra også utenom det ;) 

https://www.skousen.no/hus-hage/stovsuger/underkategori-stovsuger/product/miele-compact-c2-cat-dog-mango-red/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAADkmmoPPAHQyBiM3_CKXt6T8kRDpd&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJX1rM7v5LxrR8mBNqkgGLkMKHZTyOxV6l21EhtXfjlATslKwiwo3cRoCMlgQAvD_BwE

Mye positivt ved den, men er nok større og kraftigere enn jeg trenger. Kunne tenkt meg en jeg kunne ha i garderobeskapet i gangen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Har robotstøvsuger, men har kommet til at jeg også må ha en støvsuger (utover liten håndholdt) til møbler og baderom etc. Helst en effektiv som ikke er så altfor stor. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha trådløs eller med ledning og større beholder, fordeler med begge deler. Skal sikkert ha den noen år, så behøver ikke være den billigste.

 

Takknemlig for tips ☺️.

Vi har denne, den er helt super. Har lang ledning, er ikke så stor og er lett å dra med seg rundt. :) 

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/stovsuger/electrolux-ultraone-classic-stovsuger-900258527-sort/246149?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJVgwHLauHWbD3nV_vlSnCLU1IrsSnVKc7kztS7D5ygiZ_rgl-F76mhoCBzoQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg begynner selv å helle mot trådløs. Jeg er så lei av denne hersens ledningen. Kommer til overalt men blir så lei av å slepe støvsugeren etter meg. Så akkurat Claes hadde noen tilbud på bosch, men jeg må sette meg noe mer inn i de ulike modellene for jeg kan ingen verdens ting.

 

her feks https://www.clasohlson.com/no/Bosch-Readyy'y-skaftstøvsuger-BBHF214G/p/44-3907?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJbsW1TZXpB_R-roKV8hyVEvRR982RV9KlVf_nKAKR_NfdTOM0mIPuRoCkLsQAvD_BwE

Anonymkode: 6d05b...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg begynner selv å helle mot trådløs. Jeg er så lei av denne hersens ledningen. Kommer til overalt men blir så lei av å slepe støvsugeren etter meg. Så akkurat Claes hadde noen tilbud på bosch, men jeg må sette meg noe mer inn i de ulike modellene for jeg kan ingen verdens ting.

 

her feks https://www.clasohlson.com/no/Bosch-Readyy'y-skaftstøvsuger-BBHF214G/p/44-3907?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJbsW1TZXpB_R-roKV8hyVEvRR982RV9KlVf_nKAKR_NfdTOM0mIPuRoCkLsQAvD_BwE

Anonymkode: 6d05b...fcd

Jeg hadde en sånn en gang (ikke akkurat den modellen, men samme prinsipp), det er bare en håndstøvsuger som er montert på et stativ. Kan på ingen måte sammenlignes med en ordentlig støvsuger. Det ser du jo på prisen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (39 minutter siden):

Jeg hadde en sånn en gang (ikke akkurat den modellen, men samme prinsipp), det er bare en håndstøvsuger som er montert på et stativ. Kan på ingen måte sammenlignes med en ordentlig støvsuger. Det ser du jo på prisen også.

Er det sant..  så du vil uten tvil bare holdt deg til ledning altså? Men disse dyson og sånn da, de koster jo noe villt, men vet du om kvvaliteten er bedre der?

Anonymkode: 6d05b...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det sant..  så du vil uten tvil bare holdt deg til ledning altså? Men disse dyson og sånn da, de koster jo noe villt, men vet du om kvvaliteten er bedre der?

Anonymkode: 6d05b...fcd

Har også lurt på Dyson, som jeg fikk anbefalt på generell basis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det sant..  så du vil uten tvil bare holdt deg til ledning altså? Men disse dyson og sånn da, de koster jo noe villt, men vet du om kvvaliteten er bedre der?

Anonymkode: 6d05b...fcd

Dyson har jeg ikke prøvd, men disse billige er i alle fall ikke noe å ha som hovedstøvsuger for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Eletrolux som ligner mest på denne, men akkurat min er ikke til salgs lenger, og dette er noe av grunnen til at jeg vil anbefale den. Har ikke sjekket den jeg linker til i tester, men min har jeg hatt i snart 10 år, og den er fremdeles den sterke lille og lette røveren den alltid har vært. Jeg har ikke robotstøvsuger (men heller ikke husdyr), jeg tørr- og våtmopper gulvene. Støvsugeren brukes på fliser, møbler, tepper, i trapper og til og med på persienner, og har overlevd flere runder oppussing. Lav lyd er ikke bare et gode, det er et must. Ikke velg en med mindre enn 12 meter stømledning.

Mamma har en Husquarna trådløs og det kan ikke sammenlignes. Gull for henne, men ikke nok power for meg. Jeg vil gjerne se den trådløse som kan måle seg med en med ledning, jeg har iallefall ikke sett noen ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (2 minutter siden):

Jeg har en Eletrolux som ligner mest på denne, men akkurat min er ikke til salgs lenger, og dette er noe av grunnen til at jeg vil anbefale den. Har ikke sjekket den jeg linker til i tester, men min har jeg hatt i snart 10 år, og den er fremdeles den sterke lille og lette røveren den alltid har vært. Jeg har ikke robotstøvsuger (men heller ikke husdyr), jeg tørr- og våtmopper gulvene. Støvsugeren brukes på fliser, møbler, tepper, i trapper og til og med på persienner, og har overlevd flere runder oppussing. Lav lyd er ikke bare et gode, det er et must. Ikke velg en med mindre enn 12 meter stømledning.

Mamma har en Husquarna trådløs og det kan ikke sammenlignes. Gull for henne, men ikke nok power for meg. Jeg vil gjerne se den trådløse som kan måle seg med en med ledning, jeg har iallefall ikke sett noen ennå. 

link?

Anonymkode: 6d05b...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (11 minutter siden):

Jeg har en Eletrolux som ligner mest på denne, men akkurat min er ikke til salgs lenger, og dette er noe av grunnen til at jeg vil anbefale den. Har ikke sjekket den jeg linker til i tester, men min har jeg hatt i snart 10 år, og den er fremdeles den sterke lille og lette røveren den alltid har vært. Jeg har ikke robotstøvsuger (men heller ikke husdyr), jeg tørr- og våtmopper gulvene. Støvsugeren brukes på fliser, møbler, tepper, i trapper og til og med på persienner, og har overlevd flere runder oppussing. Lav lyd er ikke bare et gode, det er et must. Ikke velg en med mindre enn 12 meter stømledning.

Mamma har en Husquarna trådløs og det kan ikke sammenlignes. Gull for henne, men ikke nok power for meg. Jeg vil gjerne se den trådløse som kan måle seg med en med ledning, jeg har iallefall ikke sett noen ennå. 

Takk, men savnet lenker ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (3 minutter siden):

Takk, men savnet lenker ☺️

Haha, skulle klippe inn lenke til denne vettu, men så så jeg den påleggtråden og mistet helt fokus :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg begynner selv å helle mot trådløs. Jeg er så lei av denne hersens ledningen. Kommer til overalt men blir så lei av å slepe støvsugeren etter meg. Så akkurat Claes hadde noen tilbud på bosch, men jeg må sette meg noe mer inn i de ulike modellene for jeg kan ingen verdens ting.

 

her feks https://www.clasohlson.com/no/Bosch-Readyy'y-skaftstøvsuger-BBHF214G/p/44-3907?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJbsW1TZXpB_R-roKV8hyVEvRR982RV9KlVf_nKAKR_NfdTOM0mIPuRoCkLsQAvD_BwE

Anonymkode: 6d05b...fcd

Moren min har en sånn, og jeg synes den fungerer veldig dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Samsung ett eller annet. Betalte 4500 på tilbud for den. Har ca 40 min ladekapasitet.

Kunne vært bedre til å få opp smuler, men den funker. Fleksibelt hode så kommer godt til rundt omkring. Deilig å slippe ledning og tung støvsuger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (18 timer siden):

Ikke dum, tror jeg. Takk

Den er ikke bra, hvis du har stor leilighet eller hus

Anonymkode: a82f1...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (14 timer siden):

Moren min har en sånn, og jeg synes den fungerer veldig dårlig. 

Enig ei heller får man støvsuget ordentlig 

Anonymkode: a82f1...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (16 timer siden):

Haha, skulle klippe inn lenke til denne vettu, men så så jeg den påleggtråden og mistet helt fokus :D

 

Anbefaler milè hvis du skal ha med ledning. Den der er elendig. 

Anonymkode: a82f1...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...