Gå til innhold

Tips til støvsuger


Ekstra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Anbefaler milè hvis du skal ha med ledning. Den der er elendig. 

Anonymkode: a82f1...fb3

Vi har en Miele som ligner på den som var vist i tråden her, men den er gammel (25 år?) og helt elendig. Derfor kjøpte jeg den Electroluxen jeg har vist til, den er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Anbefaler milè hvis du skal ha med ledning. Den der er elendig. 

Anonymkode: a82f1...fb3

Det bør du nok heller tipse TS om, det er ikke jeg som skal kjøpe støvsuger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Den er ikke bra, hvis du har stor leilighet eller hus

Anonymkode: a82f1...fb3

Hvorfor ikke? Men som sagt har jeg robotstøvsuger til de store flatene, så denne blir mest til "småtteri", men bør være effektiv likevel.

Virker som du rakker ned på alle som foreslås her i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (16 minutter siden):

Hvorfor ikke? Men som sagt har jeg robotstøvsuger til de store flatene, så denne blir mest til "småtteri", men bør være effektiv likevel.

Virker som du rakker ned på alle som foreslås her i tråden.

Det slo også meg plutselig at alle utenom Miele (milé) er elendige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke? Men som sagt har jeg robotstøvsuger til de store flatene, så denne blir mest til "småtteri", men bør være effektiv likevel.

Virker som du rakker ned på alle som foreslås her i tråden.

 

Kayia skrev (2 timer siden):

Det slo også meg plutselig at alle utenom Miele (milé) er elendige. 

Fordi jeg kan ekstremt mye om teknisk utstyr. Jeg har lang erfaring med akkurat dette. 

Anonymkode: a82f1...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi jeg kan ekstremt mye om teknisk utstyr. Jeg har lang erfaring med akkurat dette. 

Anonymkode: a82f1...fb3

Da er det nok bedre (og mer troverdig) om du deler denne erfaringen med TS da, slik hun ber om i åpningsinnlegget. Så langt har du bare sagt at milé er best (som jeg vil tro er Miele), uten å si hvorfor eller hvilke(n) modell(er) du anbefaler. Det finnes jo en rekke modeller, og TS er ute etter en støvsuger som dekker hennes behov best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (7 minutter siden):

Da er det nok bedre (og mer troverdig) om du deler denne erfaringen med TS da, slik hun ber om i åpningsinnlegget. Så langt har du bare sagt at milé er best (som jeg vil tro er Miele), uten å si hvorfor eller hvilke(n) modell(er) du anbefaler. Det finnes jo en rekke modeller, og TS er ute etter en støvsuger som dekker hennes behov best.

Ja det er riktig . Det burde jeg gjort med engang. 

Anonymkode: a82f1...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (23 timer siden):

Har robotstøvsuger, men har kommet til at jeg også må ha en støvsuger (utover liten håndholdt) til møbler og baderom etc. Helst en effektiv som ikke er så altfor stor. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha trådløs eller med ledning og større beholder, fordeler med begge deler. Skal sikkert ha den noen år, så behøver ikke være den billigste.

 

Takknemlig for tips ☺️.

Jeg vil anbefale deg dette dersom du skal ha trådløs. https://www.dyson.no/stovsugere/tradlose/v15/2023?utm_id=sa_71700000112982732_&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=fc_floorcare-range_always-on&utm_content=do_pmax_0x0_floor-care&utm_term=|na&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIq6ahsJfMhQMVHw-iAx1H2gA1EAQYAiABEgIOnvD_BwE&gclsrc=aw.ds med ledning vil jeg anbefale deg utgaven av Miele https://www.miele.no/product/12032800/gulvstovsugere-complete-c3-comfort-xl-marinebla?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiYOxBhC5ARIsAIvdH50wE0BtZ1q-gEVbf4A9W9Jv3yBVqGaF4OxD4kPjwgNzli67IbRiG9kaAtjoEALw_wcB

Anonymkode: a82f1...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...