Gå til innhold

Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje
Everybody skrev (1 time siden):

Bor du på landet?

Nei, i boligfelt rett ved skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinity80
farløs skrev (41 minutter siden):

Beste med dagen i dag

 

05.jpg

Ikke helt feil🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Ikke helt feil🏆

🤗

Mange snakker om å maule forskjellige søtpålegg feks, synes mye av de blir for søtt til maulings, men denna her var veldig maulevennlig🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
nachnoo skrev (6 timer siden):

Konsert med Beethovens åttende og Dvoraks «Nye Verden». 

Høres flott ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (9 timer siden):

Gøy med nye aktiviteter 👏👏 

Ja, ikke sant. Spesielt noe som er så givende som å holde på med som hester. Gleder meg veldig til hver time.

Anonymkode: 27fce...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har endelig turt å ta det steget å melde meg på ridekurs for nybegynner voksne etter å hatt det i tankene i mange år. Og det er SÅ kjekt. Så klart er der ting jeg føler ikke går så bra hver ridetime, men generelt sett merker jeg stort sett fremgang og det er så kjekt å føle at man får det til også er jo hester så flotte dyr da ☺️

Anonymkode: 27fce...826

Å, så gøy! Jeg gikk på ridekurs for voksne i 2017-18. Likte SÅ godt å holde på med hest (islandshester var dette). Savner det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (12 minutter siden):

Å, så gøy! Jeg gikk på ridekurs for voksne i 2017-18. Likte SÅ godt å holde på med hest (islandshester var dette). Savner det ❤️

Ja, det er veldig gøy! Kjekt å høre at du også holdt på med hest. Det er veldig kjekt. Jeg har ridd så vidt på islandshester før, veldig kjekk rase synes jeg også er det jo så kjekt med de ekstra gangartene den har, jeg trooor det var tølt jeg prøvde en gang og så kjekt! Det gikk jo fort! også var det så mye mer behagelig å sitte på i tølt enn i feks trav og gallopp siden hesten gikk så jevnt eller hva en nå skal kalle det? Har du vurdert å begynne på igjen med hest siden du savner det da?

Anonymkode: 27fce...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
farløs skrev (9 timer siden):

🤗

Mange snakker om å maule forskjellige søtpålegg feks, synes mye av de blir for søtt til maulings, men denna her var veldig maulevennlig🫣

Enig. Jeg har en kjeks som jeg liker med halv skive brunost på. Min favo til kvelds🤗

Livets små gleder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, ikke sant. Spesielt noe som er så givende som å holde på med som hester. Gleder meg veldig til hver time.

Anonymkode: 27fce...826

Veldig, hester er de mest emosjonelle intelligente dyrene vi kjenner til. Man kan samregulere med de🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (36 minutter siden):

Enig. Jeg har en kjeks som jeg liker med halv skive brunost på. Min favo til kvelds🤗

Livets små gleder!

Ikke verst☺️

Store gleder hos meg🤭 iallfall nå tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er veldig gøy! Kjekt å høre at du også holdt på med hest. Det er veldig kjekt. Jeg har ridd så vidt på islandshester før, veldig kjekk rase synes jeg også er det jo så kjekt med de ekstra gangartene den har, jeg trooor det var tølt jeg prøvde en gang og så kjekt! Det gikk jo fort! også var det så mye mer behagelig å sitte på i tølt enn i feks trav og gallopp siden hesten gikk så jevnt eller hva en nå skal kalle det? Har du vurdert å begynne på igjen med hest siden du savner det da?

Anonymkode: 27fce...826

Dattera mi holdt på med riding i mange år, og det var veldig fint å holde på med det sammen med henne. Nå har hun flyttet hjemmefra,  og jeg er opptatt med mange andre ting, så har dessverre ikke tid til det. Men det kriblet litt i hjertet da jeg helt plutselig i vinter måtte hjelpe til med noen løpske hester (jeg tilbød meg å hjelpe). Godt å kjenne lukta, godt å prøve og roe dem ned og hjelpe eieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
påskelilje skrev (1 time siden):

Dattera mi holdt på med riding i mange år, og det var veldig fint å holde på med det sammen med henne. Nå har hun flyttet hjemmefra,  og jeg er opptatt med mange andre ting, så har dessverre ikke tid til det. Men det kriblet litt i hjertet da jeg helt plutselig i vinter måtte hjelpe til med noen løpske hester (jeg tilbød meg å hjelpe). Godt å kjenne lukta, godt å prøve og roe dem ned og hjelpe eieren.

Så kjekt da. Ja, jeg synes det å møte hester/være med hester/ri hester bare gir en helt spesiell god følelse som er vanskelig å sette ord på. Jeg gleder meg hele uken til ridetimen og det er alltid like koselig å komme inn i stallen og hilse på/klappe den hesten som jeg rir fast nå. Også ja det å strigle og alt sånt også, kunne lett gjort det i mange timer hehe.

Anonymkode: 27fce...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så kjekt da. Ja, jeg synes det å møte hester/være med hester/ri hester bare gir en helt spesiell god følelse som er vanskelig å sette ord på. Jeg gleder meg hele uken til ridetimen og det er alltid like koselig å komme inn i stallen og hilse på/klappe den hesten som jeg rir fast nå. Også ja det å strigle og alt sånt også, kunne lett gjort det i mange timer hehe.

Anonymkode: 27fce...826

Husker da jeg begynte med hest, ar jeg ble så overrasket over hvor fint det var å stelle hesten! Trodde at det var ridingen som var stas, og at stellet bare var "nødvendig ". Veldig fin aktivitet, som jeg hadde storkost meg med igjen, dersom jeg hadde kommet i en stall igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (51 minutter siden):

Husker da jeg begynte med hest, ar jeg ble så overrasket over hvor fint det var å stelle hesten! Trodde at det var ridingen som var stas, og at stellet bare var "nødvendig ". Veldig fin aktivitet, som jeg hadde storkost meg med igjen, dersom jeg hadde kommet i en stall igjen.

Ja, det har du helt rett i! Jeg kunne lett ha kommet en fast dag i stallen bare for å få lov til å stelle med hesten(e) hehe ☺️

Anonymkode: 27fce...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke hva jeg skal si. Er sliten i kroppen så det har deilig å sove helt til 11. Etter det har jeg danset i stua. Helt til nå. Så det var en god stund. Nå er jeg sliten igjen og har lagt meg. Ikke sulten, så det er jeg takknemlig for. Men herregud så forvirrende. 

Anonymkode: 61a8c...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Det sosiale. Har ikke skjedd mye ellers. Men synes det er koselig å slå av en prat med folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være alene hjemme og binge Fallout- episoder mens sola skinner ute.

Nå skal jeg unngjelde ved å ta en joggetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 minutt siden):

Å være alene hjemme og binge Fallout- episoder mens sola skinner ute.

Nå skal jeg unngjelde ved å ta en joggetur.

Høres ut som en helt fantastisk dag, har dilla på Fallout-serien her også. Vi har èn episode igjen, den skal vi se i morgen. :)

Beste med dagen i dag så langt har vært at jeg for første gang på tre uker har kunnet sove til jeg våkner av meg selv og ha en rolig morgen og dag uten noen planer. Skal til ei venninne litt senere i kveld, men hele denne dagen har jeg hatt fri og bare kunne slappet av. Har vært helt fantastisk, og noe jeg virkelig trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...