Gå til innhold

Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

emilie321
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Høres ut som en helt fantastisk dag, har dilla på Fallout-serien her også. Vi har èn episode igjen, den skal vi se i morgen. :)

Beste med dagen i dag så langt har vært at jeg for første gang på tre uker har kunnet sove til jeg våkner av meg selv og ha en rolig morgen og dag uten noen planer. Skal til ei venninne litt senere i kveld, men hele denne dagen har jeg hatt fri og bare kunne slappet av. Har vært helt fantastisk, og noe jeg virkelig trengte.

En rolig dag innimellom er nødvendig for meg (mest sannsynlig for de fleste) Er sliten, så har veldig godt av en tusledag hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg kom hjem i ettermiddag etter et meget vellykket seminar/strategisamling fredag og lørdag, som jeg ledet, for den organisasjonen jeg er med i. Var spent på forhånd hvordan det ville bli, fordi vi skulle jobbe tett og nært og bli godt kjent med hverandre  (noen og tjue stykker). Kan puste lettet ut etter mange gode tilbakemeldinger ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte en vannflaske ute før i dag og da jeg gikk ut og lette etter den i kveld så fant jeg den igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...