Gå til innhold

Er det noen som følger Wolfgang Wee her?


Kashmir

Anbefalte innlegg

Og hva syns dere?   Har holdt meg mer eller mindre unna some en stund, og fant nye podcaster. Har fulgt Wolfgang , og syns han er flink selv om han blir litt for...rund iblant, men det er vel noe med å vike plass for gjester. Mange interessante temaer og interessante gjester syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner/kjente han personlig, men følger han ikke i podcaster. 

Å- Da jeg så at du hadde svart tenkte jeg at vi kanskje ikke er uenige om alt 😄 men vi er jo ikke det da. Bare om mye. Liker du han ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Å- Da jeg så at du hadde svart tenkte jeg at vi kanskje ikke er uenige om alt 😄 men vi er jo ikke det da. Bare om mye. Liker du han ikke?

Joda, han er hyggelig han. Har absolutt ingenting imot han, men jeg er altfor lite flink til å høre på podcaster. Det er en av de tingene jeg tenker jeg skal begynne med "i morgen" men aldri får gjort :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (3 minutter siden):

Joda, han er hyggelig han. Har absolutt ingenting imot han, men jeg er altfor lite flink til å høre på podcaster. Det er en av de tingene jeg tenker jeg skal begynne med "i morgen" men aldri får gjort :D

 

Okay. Men han er litt verdt å høre på. Eller gjestene. Han gir de mye rom. Det er en sympatisk side selv om han kler seg mye i hvitt og er litt... defensiv. Men det er meg som snakker.... 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender, men det kommer helt an på gjesten.

Anonymkode: 67cb7...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen gjester er interessante å høre på, men har blir for tullebukk. Han stiller aldri et eneste motspørsmål selv om de bl a er ute i konspiland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hørt på noen av dem. Sist den med Jon Hustad. Har også hørt en med Asle Toje.  Den var bra. 

Jeg hører på podcast når jeg trener eller kjører langt.

(Rettelse: Jeg sa Lars Gule, men det var med Thomas Seltzer)

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det hender, men det kommer helt an på gjesten.

Anonymkode: 67cb7...8ff

Hvem har du likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg har hørt på noen av dem. Sist den med Lars Gule, og det var interessant på flere plan.

Jeg hører på podcast når jeg trener eller kjører langt.

Oi. Den har jeg missa. Det var interessant. omg 😃 Den må jeg se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (9 minutter siden):

Noen gjester er interessante å høre på, men har blir for tullebukk. Han stiller aldri et eneste motspørsmål selv om de bl a er ute i konspiland. 

Jeg er forsåvidt litt enig, men samtidig vil han gi rom uten å blande seg for mye inn?  Det er jo en kvalitet...?  Jeg ville aldri klart det!  Men 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Hvem har du likt?

De med Inga Strumke (har vel vært to, eller tre?). Og Jon Hustad var vel gjest flere ganger.

Men noen ganger blir det vel mye konspiprat med enkelte gjester.

Anonymkode: 67cb7...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg er forsåvidt litt enig, men samtidig vil han gi rom uten å blande seg for mye inn?  Det er jo en kvalitet...?  Jeg ville aldri klart det!  Men 

Tja, jo. Alt med måte, mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Oi. Den har jeg missa. Det var interessant. omg 😃 Den må jeg se!!

Den finnes nok ikke. Jeg retter innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (9 minutter siden):

Tja, jo. Alt med måte, mener jeg. 

Jeg er ambilavent. Wolfang vil vite/ lytte uten å være selvsikker og kunnskapsrik nok til å yte så mye. Jeg syns det er bra, og kanskje det er konseptet hans. Uten å si at han er "dun", for det er han IKKE 🙂 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 minutter siden):

Den finnes nok ikke. Jeg retter innlegget mitt.

ok. jeg ble litt forundret, men da så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt på en del. Deriblant Asle Toje, Runar Vatne, Marit Kolby+++ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (13 minutter siden):

Vet ingenting om han personlig, men han ødelegger NRK Klassisk med filmmusikk. 

Wolfgang Wee gjør ikke stort mer enn å hanke inn litt annerledes tenkende og la dem snakke ganske fritt.

Du bør høre episoden med Jon Hustad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men podcasten med Lars Gule må være et interessant case for psykologer.

Han er pensjonert forsker på ekstremisme, men er også kjent for å ha smuglet sprengstoff for en terrorgrupper.

Forundelig hvordan en så klok mann fortrenger sin egen rolle. Han hadde egentlig ingen våpentrening. Og så skjøt han med pistol. Og forresten også med en AK-47. Han lærte å lage tidsinnstilt bomber som de prøvesprengte. Oi som det smalt. Men det var ingen våpentrening....

Han samarbeidet ikke. Han var i grunnen bare journalist som fulgte med dem. Han var kanskje  med på å smugle en bombe med tennmekanisme. Han foreslo kansje terrormål selv også, en det var jo ikke helt bestemt hva den skulle brukes til, så derfor var egentlig ingen ting å snakke om.

Han modner under studiene og  seg sluttet å mene at væpnet kamp var nødvendig.(2 minutter senere). "Jeg var aldri marxist. Jeg støttet aldri væpnet kamp.".

Han har kanskje fått nok pepper gjennom årene. Han tar klart avstand fra terror i dag. Bare så pussig at det ikke går an å innrømme feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...