Gå til innhold

Majoriteten av folk her inne er smålige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes dette forumet er helt topp isforhold til f eks kvinneguiden.. der kan man jo bli syk av å være. 
sjalusi og bitterhet er en naturlig del av folk, og det er lettere å spy det ut anonymt på einettside. Så sammenligner man seg selv med andre. 
hadde folk møtt hverandre ansikt til ansikt hadde man ikke svart slik. 
men tenker man bør være forsiktig med å utlevere sårbarheter på nettet, da man ikke kan kontrollere hvem og hva som blir svart. 
Det er lettere å gi råd til andre enn å følge de selv. 

Anonymkode: 41246...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Som anonym her så føler man seg lite velkommen. Man kan gi gode svar, bli ignorert, så skriver en bruker det samme noen innlegg senere og blir hyllet.

Nei, gidder ikke skrive under nick, da jeg ikke gidder å forholde meg til svar, andre brukere m.m.

 

Anonymkode: 299f5...5ab

Dummeste jeg har lest på lenge.

Anonymkode: f5d35...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er greit å skrive anonymt. Merker ikke noe forskjell fra å poste med navn, sånn responsmessig. Også slipper man varslinger om att kverulant ditt og datt har sitert deg.

Anonymkode: 8d2ef...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...