Gå til innhold

Hva hadde der gjort her? Reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Man trenger ikke overanalysere for å komme frem til den konklusjonen.

Som vanlig masse ord og lite innhold med deg.

Anonymkode: 3b2b5...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som vanlig masse ord og lite innhold med deg.

Som vanlig masse ord og lite innhold med dere anonymbrukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg leste innlegget ditt feil, trodd det var meg du mente først, at jeg brukte tid på det. Tar kommentaren tilbake. Leste for kjapt.

 

Ja, fordi det er andres kommentarer om det og den veeeldige overanalyseringen og at "dette må adresseres umiddelbart" som er fascinerende. 

 

Anonymkode: 3b2b5...0f1

Jeg føler at veeeldig overanalysering må forventes på (og kanskje er litt av sjarmen med) et psykiatriforum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (2 minutter siden):

Jeg føler at veeeldig overanalysering må forventes på (og kanskje er litt av sjarmen med) et psykiatriforum. 

Ja det er ikke rart endel går i terapi for her gror angsten som besatt :D 

Anonymkode: 3b2b5...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja det er ikke rart endel går i terapi for her gror angsten som besatt :D 

Det å være i stand til å ta noe man lurer på direkte for å få det oppklart, uten å være redd for "å lage en sak" ut av det, har lite med angst å gjøre.

Ofte går folk i terapi fordi de mangler nettopp evnen til selvhevdelse og direkthet, men i stedet har en tendens til å feie ting under teppet.

Endret av Drømmeautomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (3 minutter siden):

Det å være i stand til å ta noe man lurer på direkte for å få det oppklart, uten å være redd for "å lage en sak" ut av det, har lite med angst å gjøre.

Ofte går folk i terapi fordi de mangler nettopp evnen til selvhevdelse og direkthet, men i stedet har en tendens til å feie ting under teppet.

Selvsagt, og noen ganger er det helt ok å legge litt godvilje til og tenke at den har sikkert ikke noe med meg å gjøre. Alt handler ikke om deg/meg/meg/meg. Noen ganger er dte bare et feil tastetrykk.

Anonymkode: 3b2b5...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvsagt, og noen ganger er det helt ok å legge litt godvilje til og tenke at den har sikkert ikke noe med meg å gjøre. Alt handler ikke om deg/meg/meg/meg.

For trådstarter var dette åpenbart et viktig spørsmål, som jeg godt kan skjønne. Da er det lite konstruktivt å sette negative merkelapper på behovet for oppklaring. Og i terapi handler det faktisk først og fremst om pasientens behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (2 minutter siden):

For trådstarter var dette åpenbart et viktig spørsmål, som jeg godt kan skjønne. Da er det lite konstruktivt å sette negative merkelapper på behovet for oppklaring. Og i terapi handler det faktisk først og fremst om pasientens behov.

Du det er helt ok å si at noe ikke trenger å gis så grusomt mye energi .. det er lov det også og noen ganger vel så nyttig.

Anonymkode: 3b2b5...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.. sendte psykologen en melding og spurte om hen hadde kommet bort emoji knappen. 
hen skjønte ingenting. Må ha kommet borti ved et uhell sa hen.. 

mikke verre en det. Fikk meg bare en god latter og det gjorde hen også.

Anonymkode: b1313...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...