Gå til innhold

Vanskelig å finne tur - og treningsklær i store størrelser


Babette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor handler du den type klær i såpass store størrelser?

Hilsen Str. 3-4XXL, BMI 40

Anonymkode: 1b73a...b8b

Bonprix har treningstøy for plus size (innetrening ser det ut til), Stormberg har turtøy i opptil 5XL, Cellbes, Zizzi... Søk på "treningstøy for store damer" rett og slett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mëmëso skrev (2 timer siden):

Stormberg har mye bra til "hverdags", men en del er ganske så dårlig kvalitet, så spørs på bruken. Skal man gå flere dager på fjellet på høsten f.eks, trengs gjerne noe mer solid. 

Det kan ikke gjelde alt fra Stormberg. Mannen her i huset bor i sine Stormberg-turbukser, han bruker dem daglig, jeg lover - det kan ikke være mange som har bukser som er så mye brukt og så mye vasket som de buksene hans! Det må være minst 8 år siden han kjøpte dem (han flere), de begynner så smått å bli noe tynnslitte i baken nå, men det er ikke det minste rart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Det kan ikke gjelde alt fra Stormberg. Mannen her i huset bor i sine Stormberg-turbukser, han bruker dem daglig, jeg lover - det kan ikke være mange som har bukser som er så mye brukt og så mye vasket som de buksene hans! Det må være minst 8 år siden han kjøpte dem (han flere), de begynner så smått å bli noe tynnslitte i baken nå, men det er ikke det minste rart! 

Sikkert ikke alt, men en del holder ikke til det jeg trenger det til i hvert fall. Har opplevd hull i lommene, at de revner, glidelås ødelagt, tåler ikke hardt vær, etc. Det blir i hvert fall ikke noe jeg kjøper igjen for å gå i  14 dager på høstfjellet. 

Endret av Mëmëso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mëmëso skrev (1 minutt siden):

Sikkert ikke alt, men en del holder ikke til det jeg trenger det til i hvert fall. Har opplevd hull i lommene, at de revner, glidelås ødelagt, tåler ikke hardt vær, etc. Det blir i hvert fall ikke noe jeg kjøper igjen for å gå i  14 dager på høstfjellet. 

Glidelåsene har en tendens til å gå i stykker - der er jeg skjønt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...